Het Grote Blundertopic #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ronald »

Sfeertje daar, of niet soms :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Ik kon er eigenlijk wel om lachen :D Nou ja die gast is op zich wel een erg goeie IT'er, maar sociaal een beetje gehandicapt. Dat hoort erbij. Soort deadlock, maar dan anders :mrgreen: :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

GENIAAL! :D
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Ik kon er eigenlijk wel om lachen :D Nou ja die gast is op zich wel een erg goeie IT'er, maar sociaal een beetje gehandicapt. Dat hoort erbij. Soort deadlock, maar dan anders :mrgreen: :P
8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Jef400 »

Nieuwe sport: Pestowerpen. Glas lag door de hele keuken heen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Vannacht een blunder op het werk. De weektelling moest gedaan worden. Dus al het food moest geteld worden. De deur van de vriezer is kapot (scharnier afgebroken) dus moesten hem met z'n tweeën open en dicht doen. maar dicht doen ging heel moeilijk na het tellen. Hadden we hem eindelijk fatsoenlijk dicht stond er nog een kar met Big Mac brood buiten de vriezer. Konden we dus helemaal opnieuw beginnen om die vriezer weer fatsoenlijk dicht te krijgen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Aardappels schillen.
rats, rats, rats, rats, rats, rats, rats, RATS!
Dat werd pleisters plakken over mijn vinger :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik ben nu tijdelijk werkzaam bij het boekendepot van de universiteitsbibliotheek van de UvA. Daar werk ik boeken om van de HvA die een plekje krijgen in het depot. De bedoeling was dat deze boeken te vinden zouden zijn via de catalogus van de HvA-bibliotheken, maar dat was niet het geval.

Eerder vandaag is dat aangepast, maar daarbij zijn niet alleen "onze" boeken zichtbaar geworden in de catalogus, maar ook de zeventig kilometer aan andere boeken die hier staan. Tegelijkertijd zijn de boeken niet meer te vinden in de catalogus van de universiteitsbibliotheek. Het gevolg is dat deze medewerkers nu met zijn allen duimen zitten te draaien in de recreatieruimte aangezien de normaal gesproken flinke stroom aanvragen nu volledig is opgedroogd :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

En nog eentje...

Het afdelingshoofd krijgt zojuist een telefoontje van het distributiecentrum van het AMC: Ja, er liggen hier al twee maanden twee hele grote pakketten voor je klaar, je komt ze vandaag ophalen anders sturen we ze terug! :shock:

De pakketten hadden daar nooit geleverd mogen worden en het teamleider wist helemaal niet dat er pakketten voor hem klaar lagen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Op een winkeltje in de Nieuwstraat:
'WIJ VULLEN UW CATRIDGES'

:')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Ik was net een mailtje aan het sturen naar een vriendin, maar blijkbaar waren mijn vingers een beetje de kluts kwijt, want in plaats van 'begeleid' schreef ik 'begeile' :') Zag het pas bij de reactie terug..
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Vanmiddag maakte ik een blunder in de Albert Heijn in Sittard. Ik pak een winkelmandje en wil het hengsel waarmee je het winkelmandje kan rijden pakken breekt het hengsel af. :oops:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Gekko123 »

Deze blunder van mij is nog van een paar dagen terug. Ik wist dat ik om moest fietsen, doordat een brug over de Delftse Schie waar ik altijd over moet richting het station (voor de lokalen, de Abstwoudsebrug) een maand lang dicht is. Fiets ik vervolgens 's ochtends op de automatische piloot richting die brug. Kon ik weer omdraaien (A)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Had notabene nog wel twee keer geteld, en nog gaf ik 20 cent teveel bij het betalen voor de bewaakte fietsenstalling op 't station vanmiddag. Zo moeilijk is het toch ook weer niet om zes muntjes van 20 cent te tellen :oops:

Even later nog wat kleingeld opmaken met een kleine boodschap bij de supermarkt, waarbij juist de cassiere de blunder beging. Die telt het kleingeld en geeft me een van de muntjes van 10 cent waarmee ik betaalde terug terwijl ik slechts 5 cent terug moest krijgen :P

En owja, ik wist al tijden dat ik een nieuwe fles handzeep moet halen maar die vergat ik vanmiddag gewoon bij de Kruidvat. Uiteraard constateer je dat dan doordat eenmaal thuis zowel het zeeppompje in de keuken als de badkamer leeg blijkt te zijn en er nog slechts een bodempje in de navul-fles in m'n voorraadkast zat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Ik stapte dus vrolijk om8:30 in de Virm die klaar stond op spoor 1. Dat is altijd de IC van 8;37 naar Hwd, maar vandaag die van 8:26 (+5) naar Heiloo en verder. Lekker beginnetje van de dag natuurlijk :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Vanmiddag even heerlijk aan de IJssel gebakken :D
Ik liep deze route ernaartoe, een afstand van 3.5 kilometer. Toen ik weer terugwilde dacht ik dat ik ook wel langs de dijk op terug naar het centrum kon, maar zoals je op de route ziet keert die na een kilometer weer terug.. want ik stond vast op het terrein van de kanovereniging met aan de ene kant een haventje en aan de andere kant een hek! Weet ik dat ook weer.. twee kilometer voor niks gelopen in de warmte, maar wel een lekker kleurtje gekregen, rood :')
Ik doe ook maar wat
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Dafdriver »

Ardan schreef:Vanmiddag even heerlijk aan de IJssel gebakken :D
Ik liep deze route ernaartoe, een afstand van 3.5 kilometer. Toen ik weer terugwilde dacht ik dat ik ook wel langs de dijk op terug naar het centrum kon, maar zoals je op de route ziet keert die na een kilometer weer terug.. want ik stond vast op het terrein van de kanovereniging met aan de ene kant een haventje en aan de andere kant een hek! Weet ik dat ook weer.. twee kilometer voor niks gelopen in de warmte, maar wel een lekker kleurtje gekregen, rood :')
Goed gedaan vriend dat verdiend wel een schouderklopje :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door STF »

Om 21.45 uur er achter komen dat je de vorige nacht om 3.00 uur "even" een grote schijnwerper bij de oprit had aangezet om de verhuur-caravan makkelijker te kunnen vinden in het donker. :? (Om de koelkast vast aan te zetten, zodat de huurders bij aankomst direct een koude koelkast hebben.) Tja het was vandaag ook zulk vreselijk zonnig weer dat je niet eens merkt dat die schijnwerper uur in, uur uit, aan is. Nou ja, het heeft maar 7 cent aan elektriciteit gekost (is een LED schijnwerper).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik ging afgelopen vrijdag in de Benelux-intercity even naar het toilet, tenslotte had ik eerder die avond wat cola gedronken. Ik wilde gaan zitten toen de trein in de buurt van Antwerpen-Luchtbal een wissel nam en ik met WC-bril en al van de pot vloog :shock: Wat bleek, de schroeven waarmee de WC-bril vast hoorde te zitten waren verdwenen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Justin »

Ben je nu helemaal van de pot gerukt :').

Gisteren wilde ik met de bus van Kraaiennest naar Holendrecht om daar de s4000 naar Rotterdam pakken. Alleen was ik bij de verkeerde bushalte aan het wachten (stond bij de 47 te wachten, maar moest de 45 hebben). Oepsie. Moet duidelijk nog wennen!

Dus dan maar met de metro naar Diemen Zuid en verder met s5700 naar Schiphol en met de s900 naar Rotterdam, om daar exact dezelfde aansluiting te halen - dat was dan wel weer fijn dat ik alsnog om 22:55 op Dordrecht aankwam :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door marvinkok »

12 dagen kamperen, en 10x vergeten de shampoo van het schapje weer in de toilettas te stoppen....
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef: Ik liep deze route ernaartoe, een afstand van 3.5 kilometer.
Als ik die link probeer te openen krijg ik de melding "Dit is een private route" en kan ik de route niet meer bekijken. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Oh ja :') Gefikst..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik ontving een marktonderzoek van NS Hispeed...

Naast het feit dat het over een faalonderwerp gaat (uitdelen van gratis Brainteasers in de Fyra) is ook de naam van het onderzoek fout "NsHighSpeed" :') :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Milco »

Gisteravond, rond 1:00 uur, ging ik naar bed.
A fijn, ik lag in bed en hoorde heel zachtjes "getippel". Dus ik dacht dat mijn kat mijn slaapkamer inkwam. Dus ik zachtjes: "pspspsps...." (daar reageren katten meestal wel op). Maar goed, ik roepen, maar de kat kwam niet... Toen luisterde ik nog wat beter naar het geluid, wat ik nogsteeds hoorde, was het de regen die zachtjes op het schuine dak kletterde... :oops:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten