Het Grote Blundertopic #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door ODRAIL »

Ja en de hele coupé gaat gelijk nog ruiken (lees stinken) ook :? :neg: . En je krijgt gelijk nog acuut honger van ook :? :shock: :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Milco1995 schreef:Wat ik ook erg irritant vind (en ook vies...) is als er iemand met een dikke vette puntzak friet in je coupé gaat zitten... -o-

Neem een taxi man :')

Dat heb je nou eenmaal als je met het OV reist: er reizen ook andere mensen mee. De een is een stinkende bejaarde, de volgende draait toffe muziek, de derde heeft een zak friet bij zich, de vierde heeft gloeiend mooie ogen. Shit happens :Y
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Dexter »

Normaal ben ik niet zo'n flapuit hoor. Maar het allerallerergste was nog dat ikzelf zo'n zelfde dienst-gsm heb, die dezelfde piepjes maakt. Dus ik had het kunnen weten. :oops: (Al sms ik daar bijna nooit mee, want het is een bewerkelijk schijtding om mee te smsen).
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Wubbo »

Zie je wel, ik wist gewoon dat er een verjaardagsverslag in het blundertopic zou komen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik had wel eens een mevrouw tegenover mij in de trein waarvan de toetstonen van de telefoon aanstonden. Mevrouw zat heel moeilijk te doen en vroeg op een gegeven moment of ik haar kon helpen. Dat kon ik, op voorwaarde dat ik de toetstonen mocht uitzetten :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

herkenbaar. Of iemand die vraag je te helpen JUIST MET het uitschakelen van toetstonen :Y
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door STF »

Ik heb in de afgelopen jaren al bij een tweetal apparaten het speakertje eruit gesloopt, omdat de pieptoon niet uitschakelbaar was. Een elektronisch Yahtzee spel en een noodstroomvoorziening.
Maar erg veel met het blundertopic heeft dat niet van doen. :wink:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Caspar »

Nieuwe blunder:

Dexter en ik gingen koffie en thee drinken in een horeca gelegenheid. Bij het serveren van de thee werd een hele mand met zakjes gebruikt. Dexter zei: Kijkt niemand? En stopte 4 theezakjes extra in zijn zak. Vervolgens ging ik de was doen, en bood ik aan om ook even wat wasgoed van Dexter mee te draaien, want die bleef logeren.

Je raadt het al, natuurlijk niet gedacht dat de theezakjes er nog in zouden zitten. Nu zit er een enorme rare bruine vlek op zijn was. :shock: De zakjes zelf waren overigens nog heel na afloop.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

En die vlekken krijg je er niet meer uit, mijn supermoeder in ieder geval niet meer ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Mijn moeder wel hoor. Eigeel met een klein beetje spiritus in een kommetje en de vlek minstens een uur laten weken. Vervolgens met alcohol schoonspuiten en daarna wassen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daantje »

Theevlekken zijn vaak wel lastig.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ronald »

Fles schreef:...heeft gloeiend mooie ogen. Shit happens :Y
't Is dat je erover begint, maar vanochtend vond ik het jammer dat de rit Visé-Luik maar een klein half uurtje duurt...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Mijn moeder wel hoor. Eigeel met een klein beetje spiritus in een kommetje en de vlek minstens een uur laten weken. Vervolgens met alcohol schoonspuiten en daarna wassen.
Ow, dan ga ik dat eens proberen, thnx Bee! Caspar zei dat het nu net lijkt alsof ik het in mijn broek heb gedaan en het heb uitgesmeerd. :lol:

@Caspar: Ik vind het helemaal niet erg hoor, het is maar een badjas en die ruikt nu ook lekker naar citroen/sinaasappel/bosvruchten. :lol: Ik had het pas echt heel erg gevonden als er ook was van jou verkleurd was. Enne, je overdrijft: Het waren maar 3 theezakjes en geen 4. :6
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:
Bee schreef:Mijn moeder wel hoor. Eigeel met een klein beetje spiritus in een kommetje en de vlek minstens een uur laten weken. Vervolgens met alcohol schoonspuiten en daarna wassen.
Ow, dan ga ik dat eens proberen, thnx Bee!
Blijf je dan wel uit de buurt van mijn kleren, straks krijgen we die eiervlekken er ook niet meer uit... :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

De preciese verhoudingen weet ik niet, dus daarvoor moet je even Google gebruiken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Vraag mij niet hoe, maar ik wilde een pak sinaasappelsap kopen en ik kwam thuis met een pak appeldrank terwijl ik nog wel zelfscan deed :|

Al die Euroshopperverpakkingen lijken ook zo op elkaar :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Ik liet gisteravond op het werk toen ik het frituurvet aan het meten was mijn pen in het vet vallen. Kon hem er nog wel uitvissen. Uiteraard die pen gelijk weggegooid.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door webguy »

En het frituurvet? Een patatje inkt lijkt me heerlijk...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Het was gelukkig een pan waarvan het vet vervangen moest worden.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Vraag mij niet hoe, maar ik wilde een pak sinaasappelsap kopen en ik kwam thuis met een pak appeldrank terwijl ik nog wel zelfscan deed :|

Al die Euroshopperverpakkingen lijken ook zo op elkaar :X
Wordt het misschien niet eens tijd voor een bril :wink: ?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Dus ik wou net heul hip een pannenkoek uit de pan op mijn bord laten sliden. Maar eea was iets te glad, hoppa zo de gootsteen in :')
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Wastie nog wel lekker? Of gelijk naar de chinees gescheurd?
Komt wel goed schatje.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Justin »

Sinds vorige week speel ik dan na 2.5 jaar blessure maar eens rugby, nu in Amstelveen. Bij een drill van vandaag moest ik op de bal duiken, alleen dook ik er overheen :'). Dat was blunder 1. Krabbel ik z.s.m. op, moet ik tackelen, alleen gleed ik uit door het natte veld: die tackler gleed ook uit en kwam met z'n volle gewicht op mn rechtervoet terecht: dubbelgeklapte enkel. Auw. Dat was blunder 2 en het was gelijk einde training voor vandaag :(. Hopelijk morgen weer beter, want liep eventjes hinkelend het veld af :mrgreen:.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Dus na één keer spelen wéér 2,5 jaar uit de running :')
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Justin »

Hoop het niet... Heb nog tot dinsdag om te herstellen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 40 gasten