Mag ik even kwijt #113

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Etienne »

...dat ik een nieuwe telefoon heb aangeschaft vandaag. :P
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Thom91 »

En wat voor een?
Ik was heerlijk naar de zon toe vorige week :)
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door webguy »

Vandaag half dagje vrij genomen, zo sleutels ophalen/rondje maken in nieuw flatje.

Wel lekkere blunder weer - meestal fiets ik de 3 min naar Arnhem Velperpoort en neem dan trein naar Utrecht. Was vanmorgen te laat, dus fietste gelijk door naar Arnhem, dat haal je vaak dan nog wel. Deze keer niet, maar kwartier later aankomen is te doen. Vanmiddag was ik echter teruggegaan naar Arnhem Velperpoort om te ontdekken dat mn fiets nog op Centraal stond. Kon ik weer treintje terug nemen.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Had gisteravond weer eens wat gezeik met van die irritante jongeren. Ze moesten wachten op hun bestelling dus ik bied wat te drinken aan. Nou dat had ik beter niet kunnen doen. Ze gingen er misbruik van maken. Vervolgens begonnen ze ook irritant te doen tegen een collega. Ze werden daarna gelukkig wel naar buiten gestuurd door de manager.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Jef400 »

Tot nooit meer ziens toch?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Ik hoop het.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Jef400 »

Ik moet mijzelf ook tot jongere rekenen, maar wat soort fratsen ( ook mijn medescholieren ) uithalen op mijn leeftijd is soms beschamend.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Bij mij op het werk komt er heel wat tuig over de vloer. En dan vraag ik me af of ze thuis ook zo zijn. Het is gewoon een gebrek aan opvoeding.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door AppleMoose »

Ach, ook volwassenen kunnen er wat van hoor. Dit soort gedrag is niet specifiek jongerengedrag.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Klopt. Maar bij mij op het werk zijn het over het algemeen de jongeren die voor overlast zorgen
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Etienne »

Thom91 schreef:En wat voor een?
Een HTC One S :P
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Geert »

webguy schreef:Wel lekkere blunder weer - meestal fiets ik de 3 min naar Arnhem Velperpoort en neem dan trein naar Utrecht. Was vanmorgen te laat, dus fietste gelijk door naar Arnhem, dat haal je vaak dan nog wel. Deze keer niet, maar kwartier later aankomen is te doen. Vanmiddag was ik echter teruggegaan naar Arnhem Velperpoort om te ontdekken dat mn fiets nog op Centraal stond. Kon ik weer treintje terug nemen.
Hehe, herkenbaar. Ik wissel nogal eens tussen Den Haag Laan van NOI en Den Haag Centraal om naar mijn werk te reizen en al iets te vaak gebeurd dat mijn fiets op het andere station bleek te staan als ik 's middags weer terug kwam :')
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

Zelfs als je niet vaak wisselt komt het voor. De incidentele keer dat ik fiets naar het station wil er nog weleens een storing optreden waardoor ik met de bus terugreis. Maakt als ik lopend ben geen verschil, maar bij het station komt die bus dus niet :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

Geert schreef:
webguy schreef:Wel lekkere blunder weer - meestal fiets ik de 3 min naar Arnhem Velperpoort en neem dan trein naar Utrecht. Was vanmorgen te laat, dus fietste gelijk door naar Arnhem, dat haal je vaak dan nog wel. Deze keer niet, maar kwartier later aankomen is te doen. Vanmiddag was ik echter teruggegaan naar Arnhem Velperpoort om te ontdekken dat mn fiets nog op Centraal stond. Kon ik weer treintje terug nemen.
Hehe, herkenbaar. Ik wissel nogal eens tussen Den Haag Laan van NOI en Den Haag Centraal om naar mijn werk te reizen en al iets te vaak gebeurd dat mijn fiets op het andere station bleek te staan als ik 's middags weer terug kwam :')
Tussen Den Haag Laan van NOI en Den Haag Centraal kun je eventueel ook met de randstadrail reizen om aldaar je fiets op te halen :idea: .
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Klaasje »

Dan ben je toch weer een minuutje of tien kwijt die je liever niet kwijt bent.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Geert »

Ja, er zijn gelukkig legio manieren om weer terug te reizen (RSR, trein, tram), maar het kost altijd wat tijd extra.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Ik heb dat wat jullie vertellen, niet met de fiets maar met de auto: 9 op de 10 keer rij ik van Reisdorf naar busstation Echternach per auto om daar in een willekeurige buslijn te stappen, na een paar uur met het OV te hebben rondgereden kom ik daar weer terug en stap in de auto om naar huis te gaan. Soms hebben mijn ouders beide auto's nodig, of er staat er eentje bij de garage o.i.d. waardoor ik per bus van Reisdorf naar Echternach reis. Dat kan ik dus echt niet onthouden he, dus loop een paar uur later doodleuk het parkeerterrein bij het busstation op, zoekend naar de auto... Meestal is het dan ook nog eens zo dat ik daardoor precies de bus naar Reisdorf mis en een uur kan wachten (dat is ook gelijk de reden dat ik daar normaal altijd per auto heen ga).
Als ik 's avonds nog met het OV op pad ga zet ik de auto altijd in Beaufort of op zondagavond in Junglinster, dat kan ik allemaal prima onthouden maar ik moet dus niet een keer overdag de auto in Beaufort of Junglinster zetten, pff sta ik een paar uur later weer in Echternach naar de auto te zoeken...

Het mooiste was wel die keer dat ik de auto bij uitzondering twee dagen achter elkaar in Grundhof had geparkeerd en er zelf wel beide dagen aan had gedacht, maar de buschauffeur er de 2e dag vanuit ging dat ik de auto zoals gebruikelijk in Echternach had staan. Ik dacht dat ie vanzelf wel bij de auto zou stoppen, omdat hij de hele week dezelfde dienst had en ik de dag daarvoor ook bij hem in Grundhof was uitgestapt. Nee hoor, hij reed gewoon door en het duurde ook een tijdje voordat het bij hem doordrong waarom ik STOP riep. Ik had makkelijk terug kunnen lopen, maar hij stond erop om zijn fout te herstellen en heeft de bus een paar honderd meter achteruit terug gereden naar de auto. Zijn verklaring was "Ik had je auto deze keer helemaal niet zien staan, gisteren stond ie duidelijk in het zicht, maar vandaag half verstopt achter de struiken."
Ja hij stond met een doel achter die struiken verstopt; er komen daar uitsluitend leeg materieel ritten voorbij en de een-na-laatste werd door een chauffeuse gereden die mij + de auto goed kent, die weet dan direct dat de chauffeur van de laatste rit mij mee smokkkelt (wat hier echt streng verboden is). Je hebt er van die chauffeurs bij die meteen bij de directie de klikspaan gaan uithangen, daarom liever de auto even in een zijstraatje of achter de struiken parkeren.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door webguy »

Het werk moet nog beginnen, maar gister sleutels gekregen van nieuwe huisje
Afbeelding
Als je goed kijkt kan je in de linker bovenhoek de lijn Arnhem-Zevenaar zien...
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8666
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Milco »

Mag ik even kwijt dat ik vandaag alweer drie jaar op dit forum rondhang :Y
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Justin »

Leuk webguy! Ik zit enorm te twijfelen tussen woonruimte voor m'n partner en mij.. Het is of nieuwbouw bij Amsterdam Bijlmer (Kraaiennest) of Langerak in Utrecht. Voor beide ben ik geaccepteerd. Vanuit Amsterdam zou ik 25 minuten langer onderweg zijn dan nu (=100 minuten), en mn partner heeft gelijke reistijd (=45 minuten). Voor Utrecht ben ik 30 minuten korter, en m'n partner zou juist 35 minuten langer onderweg zijn (dus 80, ik 70).

Huis in Utrecht is iets minder mooi, maar leuke locatie. Amsterdam heeft mooier huis, maar locatie ben ik niet zo blij mee...

Wil ook niet m'n bijna 7-jaardurende relatie hierom opbreken :\... Dilemma...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Jef400 »

Ga in Utrecht wonen. In Zuidoost verloederd de boel met de dag meer.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Ik snap echt niet dat mijn werk op donderdag perse tot 2.00 open moet zijn. Na 0.00 is het al rustig maar na 1.00 is er helemaal niks meer te doen. Op dat tijdstip loop ik me dus altijd te vervelen op het werk. Zo ook gisteren.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door webguy »

Als je maar betaald krijgt, maar voor die paar euro is het het echt niet waard dan nee
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Uiteraard krijg ik gewoon betaald. Maar ik snap niet dat ze voor die paar euro omzet open blijven aangezien het meer kost dan oplevert.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

JeffreyMeijer schreef:Ga in Utrecht wonen. In Zuidoost verloederd de boel met de dag meer.
Onzin, je bent er duidelijk nog nooit geweest. Nu Kraaiennest eindelijk gesloten is omdat de Kameleon open is kan ook de laatste bak ellende definitief onder de bulldozers verdwijnen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 149 gasten