Mag ik even kwijt #113

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Jef400 »

Fles schreef:voorlopig dus 5/7 in Amr ja.

Maar daarna wil ik echt wel eens proberen hoe rekbaar het allemaal is (want objectief gezien is het complete waanzin natuurlijk :X _O- )
Waar ga je (wonen) in t Alkmaarse?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Fles »

Thom91 schreef: Waarom pak je op vrijdag nu Amr - Hwd - Amr - Asd - Amf - Dv?
Scheelt toch weer wat minuten? Ass overstappen is zelfs cross-platform.
Dat is een overstap meer en ik ben een luie big :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

KM46 schreef:@ STF hoe staat het inmiddels met je gezondheid?

Weet je inmiddels al iets meer, of blijft alles nog vaag?
Er is nooit iets duidelijk geworden, wat ik nou mankeer. Het allerlaatste onderzoek was in december 2011, ook daar is niets uit gekomen. De klachten zijn er nog wel, maar als ik het vergelijk met anderhalf jaar geleden toen het allemaal begonnen is, dan is het nu toch wel beter uit te houden. Ik probeer me er maar niet meer zo aan te storen.
Het kan ook weleens met periodes gaan; aan het einde van de winter/ begin van de lente voelde ik me wekenlang erg goed.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:
Thom91 schreef: Waarom pak je op vrijdag nu Amr - Hwd - Amr - Asd - Amf - Dv?
Scheelt toch weer wat minuten? Ass overstappen is zelfs cross-platform.
Dat is een overstap meer en ik ben een luie big :P
Teeeering :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:
KM46 schreef:@ STF hoe staat het inmiddels met je gezondheid?

Weet je inmiddels al iets meer, of blijft alles nog vaag?
Er is nooit iets duidelijk geworden, wat ik nou mankeer. Het allerlaatste onderzoek was in december 2011, ook daar is niets uit gekomen. De klachten zijn er nog wel, maar als ik het vergelijk met anderhalf jaar geleden toen het allemaal begonnen is, dan is het nu toch wel beter uit te houden. Ik probeer me er maar niet meer zo aan te storen.
Het kan ook weleens met periodes gaan; aan het einde van de winter/ begin van de lente voelde ik me wekenlang erg goed.
@ STF: Kan het misschien aan het weer liggen?
Dit heeft bij mij ook zeer grote invloed op mijn lichamelijke gesteldheid.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

Even een vraagje: zelf draag ik al ruim 18 jaar een bril. De sterke van mijn bril is - 1,75 aan mijn linkeroog en + 2,00 aan mijn rechteroog. Nu wil het geval dat ik de laatste paar maanden meer zonder bril zie dan met een bril.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad of ervaring mee?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daantje »

Zijn je glazen nog wel de juiste sterkte dan? Anders kan het zijn dat je ongecorrigeerd beter ziet dan met de niet-juiste glazen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

De sterkte van mijn glazen zijn vorige week nog gecontroleerd in het ziekenhuis en zijn prima in orde.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Wubbo »

Ik heb zo'n 27 jaar een bril, maar met een andere sterkte (cilinder van 6). Ik heb het nooit dat ik beter zie zonder bril (maar ik zie dan ook zowel veraf als dichtbij niet scherp zonder bril).
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

KM46 schreef:@ STF: Kan het misschien aan het weer liggen?
Dit heeft bij mij ook zeer grote invloed op mijn lichamelijke gesteldheid.
Nee dat heeft er geen enkele invloed op, ook het seizoen of drukte/rust op de camping heeft er geen invloed op.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Bij mijn ouders heeft de gemeente een boom weggehaald. Behoorlijk rigoureus want zelfs de hele stronk met alle wortels is uitgegraven. Sinds ze die werkzaamheden hebben uitgevoerd doen de lantaarnpalen in een groot deel van de straat het niet meer.

Een aantal mensen heeft hierover de gemeente gebeld/gemaild maar de gemeente zegt dat ze een persé hoogwerker nodig hebben om dit probleem op te kunnen lossen. In de ontstane kuil ligt echter een wel heel verdachte met ducttape omwikkelde kabel ligt die zeer duidelijk geknakt is... Volgens mij kunnen ze die hoogwerker dus ook wel thuislaten :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

Misschien hebben ze die hoogwerker wel nodig voor de controle van de lantarenpalen :idea: :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:
Hmm, ik heb het idee dat deze site weer een afsplitsing is van opeenshadikhet.nl.
Ben toch maar eens gaan kijken op deze site en heb ook maar een account aangemaakt.

Nee nee het betekend niet dat ik deze site ga verlaten, integendeel.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

KM46 schreef:Misschien hebben ze die hoogwerker wel nodig voor de controle van de lantarenpalen :idea: :wink: .
Na een rondje gelopen te hebben denk ik dat ze iets grondiger te werk moeten gaan dan een kabeltje vervangen en een hoogwerkertje om een nieuw lampje in te draaien, volgens mij is namelijk 2/3e van de lantaarnpalen in de wijk kapot en kunnen ze beter beginnen gewoon alles te vervangen, het is tenslotte spul uit de jaren 70 :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Klaasje »

KM46 schreef:
KM46 schreef:
Hmm, ik heb het idee dat deze site weer een afsplitsing is van opeenshadikhet.nl.
Ben toch maar eens gaan kijken op deze site en heb ook maar een account aangemaakt.

Nee nee het betekend niet dat ik deze site ga verlaten, integendeel.
Ik vind het een beetje vreemd.. Zo'n ramp is OHIH bij mijn weten al tijden niet meer... (Ja, het is wat rustig.. dat wel maar dat is het hier soms ook.)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Justin »

KM46 schreef:Even een vraagje: zelf draag ik al ruim 18 jaar een bril. De sterke van mijn bril is - 1,75 aan mijn linkeroog en + 2,00 aan mijn rechteroog. Nu wil het geval dat ik de laatste paar maanden meer zonder bril zie dan met een bril.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad of ervaring mee?
Dat is mogelijk dat je ogen er op vooruitgaan. Naarmate je ouder wordt, kan het zijn dat als je bijziend bent, je verziend gaat worden. Dan heb je ergens een punt dat je ineens zonder optische hulpstukken scherp ziet. Mijn pa had heel lang -2 en ongeveer 2 jaar voor z'n dood had hij geen bril meer nodig.

Maar hoe dat exact in elkaar steekt, weet ik ook niet precies... Ik weet alleen dat zoiets kan gebeuren.... Kan het zijn dat je bijziende oog nu aan het corrigeren is? Of dat je focust met je andere oog voor afstanden?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Sommige elektragroepen hier, slaan toch echt helemaal nergens op he; ik ben een beetje aan het inventariseren wat ik van de herfst/winter kan gaan opknappen aan de elektriciteit en zit nu een beetje te puzzelen waar ik groep "L-36" naar toe kan overhevelen want er zitten welgeteld 2 lampen en 1 stopcontact op aangesloten. :? Die groep is nog heel zwaar aangelegd ook; extra dikke bedrading voor gebruikt en wordt onderweg niet vertakt, maar is een bundel van drie kabels naast elkaar die allemaal dezelfde richting uit gaan, elk naar 1 lamp of 1 stopcontact.
Een van die drie kabels hangt met kromgeslagen spijkers slingerend langs de muur... :N

Gisteren ook maar eens de LAN kabel fatsoenlijk bevestigd/weggewerkt die de monteurs van de internetprovider i.v.m. de glasvezel-aansluiting vanaf buiten via de vooraadruimte naar het kantoortje hadden "aangelegd" met tyre raps aan de waterleiding...
Dat je zoiets in een kruipruimte doet, nou voorruit, maar gewoon in het zicht boven de vriezer en voorraadplanken langs... :neg:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Vinny »

Klaasje schreef:Ik vind het een beetje vreemd.. Zo'n ramp is OHIH bij mijn weten al tijden niet meer... (Ja, het is wat rustig.. dat wel maar dat is het hier soms ook.)
Tja wat is een ramp? Als mensen met slaande deur vertrekken dan is dat vervelend, maar als buitenstaander hoef je daar niet (veel) van mee te krijgen.

Maar dat is hetzelfde als met echtscheidingen: er zijn stellen waarbij je dat vanaf kilometers ver kan zien aankomen, soms ook lijkt het oppervlakkig gesproken een ideaal huwelijk te zijn. En plots eindigt het...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Pff vannacht was het even chaos op het werk. Er was net een evenement afgelopen (Breda Live) waardoor het heel druk was. Het liep allemaal lekker totdat opeens het BOP scherm, BIN scherm en 1 kassa er geen zin meer in hadden. Toen werd het een grote chaos waardoor mensen soms wel 20 minuten op hun bestelling hebben moeten wachten. Toen moest er snel gebeld worden naar het bedrijf dat 'het kassasysteem van afstand kan bedienen en daarna was de storing opgelost. Maar door die storing waren we het overzicht compleet kwijt. Pas toen de drukte voorbij was hadden we weer overzicht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:Even een vraagje: zelf draag ik al ruim 18 jaar een bril. De sterke van mijn bril is - 1,75 aan mijn linkeroog en + 2,00 aan mijn rechteroog. Nu wil het geval dat ik de laatste paar maanden meer zonder bril zie dan met een bril.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad of ervaring mee?
Als je ouder wordt word je bijziend. Dat betekent dat je van 0 (bij geen afwijking) naar +1 a +1½. Dit proces zet zich bij de een wat sneller in dan bij de ander. Als je dus -1 hebt dan kan het prima voorkomen dat je op je 50e weer op 0 zit.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door AppleMoose »

Het moet niet gekker worden!
Vanmiddag mijn eerste smartphone met abbo besteld, en zit nu aan het bier, m'n tweede fles in 2 weken (na 2 jaar geen druppel alcohol gehad te hebben!).

Zal het dan toch nog wat worden met me? :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Je gaat mee met de vaart der volkeren op technologisch gebied *O*

Heeft de SP al een app :wink: :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door JWM »

Nouja, als je toch bezig bent principes overboord te gooien dan hoort daar wellicht ook een andere politieke partij bij :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door AppleMoose »

smartphone was niet tegen mijn principes, ik zag tot nu toe de noodzaak er niet van in aangezien ik nog een telefoon had die het prima deed :) Doet het nu opzich ook wel, maar wilde naar een abbonnement en zag toevallig deze mooie aanbieding :) Scheelt ook weer een mp3 speler die ik mee moet sjouwen als ik met het OV reis. ;)

En een anderer politieke partij? Mwa, voorlopig niet. Zit bij de SP wel goed :D Nog een partij met principes ;)

Ik weet niet of de SP een app heeft, nog niks over gelezen eigenlijk. Maar dat geeft niet, ik weet hun website uit mijn hoofd :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Kan inderdaad geen SP-app vinden in de App Store, maar wellicht zijn iPhone-gebruikers ook niet direct de doelgroep van de SP (A). Alleen van de VVD kan ik een app vinden...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten