Mag ik even kwijt #115

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Fles schreef:trouwen? :o

Is dat joch daar niet een BEETJE jong voor? :o
Dat is vanuit ons perspectief wellicht jong, maar dat kan vanuit zijn perspectief helemaal anders zijn.

Als hij en zijn toekomstige echtgenote vinden dat ze er klaar voor zijn, dan kan ik hen daar alleen maar mee feliciteren :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Justin »

Webguy, alvast van harte gefeliciteerd met de bruiloft - je hebt me al verteld wat voor karwei het is om het gepland te krijgen en wens je en je bruid al het geluk en happiness van de wereld =)!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Ardan »

Heb ik niets meer aan toe te voegen :D Maak er een heel mooie dag van!
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

Bee schreef: dan kan ik hen daar alleen maar mee feliciteren :)
Oh ja hoor, ik ook :Y Van harte :Y

Moet er zelf niet aan denken, maar okee :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Mensen die nog IE 6 gebruiken zouden gewoon verplicht moeten worden een Europees computerrijbewijs te halen :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Ardan »

Kan één van de heren/dames Rotterdammers iets voor me checken? Ik zag op een website dat er op een bord op Rotterdam Centraal schijnt te staan dat spoor 3/4 van 21 juli tot en met 31 september 2012 buiten gebruik is.. de fout behoeft geen uitleg lijkt me :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

*Strooit virtuele rijst* *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Daantje »

Ardan schreef:Kan één van de heren/dames Rotterdammers iets voor me checken? Ik zag op een website dat er op een bord op Rotterdam Centraal schijnt te staan dat spoor 3/4 van 21 juli tot en met 31 september 2012 buiten gebruik is.. de fout behoeft geen uitleg lijkt me :lol:
Als ik eraan denk zal ik er vanmiddag naar kijken/foto maken.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Etienne »

Deze hele week regel ik tussen 08.30 - 10.00 en 15.00 - 16.00 het verkeer op de Sportlaan in Pijnacker, vanwege Jeugdland (zie: hier) is de Sportlaan in deze perioden afgesloten. Auto's en fietsen mogen dan NIET passeren, alleen voetgangers. Een persoon van Buitenlandse komaf (om het zo te noemen) had daar kennelijk geen behoefte aan en reed door, toen deze door een collega aangesproken werd, ging hij daarmee op de vuist. Een andere collega had ondertussen de politie gebeld en hebben meneer toen meegenomen naar het bureau.

:N
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door visgraat »

Justin schreef:De Olympische Spelen zijn voorbij :(. Over 2 weken natuurlijk de Paralympics!

Ik heb onwijs genoten hier in Londen, ben sad dat het nu over is met de pret. Het was een onvergetelijke ervaring, echt zo'n enorme drukte heb ik nog nooit meegemaakt. Ben op 500m van het Olympisch Stadium geweest (dichterbij kon je niet komen als je geen kaartje hebt voor een event aldaar), maar in het naastgelegen winkelcentrum was het poepiedruk gewoon, en tóch ging het heel soepel. Jammer dat ik niet in Hyde Park de sluitingceremonie kon kijken, omdat daar ook kaartjes voor nodig waren voor de grote schermen.

Ben met verschillende topgymnasten op de foto geweest, van zowel verleden als heden (en de zilveren medaillewinnaar van roeien uit Canada, aangezien die de man is van een vriendin van mijn zus die we effe hebben gemeet), heb oude vrienden uit alle werelddelen weer gezien, ben in een kolkende massa Brazilië-Mexico wezen lopen, flink wat gelopen, tevergeefs het HHH proberen in te komen... yup, ik heb het naar mijn zin gehad. Nu sparen voor de Spelen van Rio, ik wil nog een keer - en dan betaal ik maar wél om naar de opening en sluiting ceremonie te gaan, als dat gaat lukken. Kan me geen reet schelen als ik in een hoekje word gedouwd met een rukzicht, maar de sfeer is gewoon zo top :pos:

Morgen maar weer via Luton en Schiphol naar huis. Bah, geen zin in Nederland :neg: :') , ik houd van Londen ('t is toch al mijn 4e keer, blijft gewoon leuk ^^).
Leuk te lezen dat je zo genoten hebt. En met het vliegtuig weer terug, toch goedkoper? Stomme is dat enkeltje Nederland - London St. Pancras over het algemeen heel betaalbaar is, maar de terugrit een stuk duurder. En ik vind het een groot bezwaar dat de Eurostar van/tot Brussel rijdt. De Spelen waren ideale gelegenheid om de verbinding door te trekken naar Amsterdam. Al met al heb ik de bus terug heb genomen, rechtstreeks naar Utrecht en veel goedkoper dan de trein.

Verder viel mij op dat er prachtige Javelin/hogesnelheidstreinen rijden tussen London St. Pancras en Ebbsfleet/Ashford via Stratford International (Olympisch Park). Voor de Spelen was dit ideaal, maar na de Spelen lijken mij het niet echt de ideale verbindingen voor een hogesnelheidstrein. Dan zou ik liever een hogesnelheidstrein vanuit Londen richting het noorden hebben (Birmingham / Manchester / Leeds / Liverpool). Dat biedt veel meer potentie en betreft veel grotere afstanden.

En als je naar Rio gaat: Ik ben benieuwd of het openbaar vervoer ook zo goed verzorgd wordt als in Londen. In ieder geval heeft Rio niet zo'n uitgebreid Underground netwerk als Londen. Misschien wordt Rio wel iets minder druk, omdat het voor de meeste landen waar veel atleten vandaan komen wat minder centraal ligt dan Londen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Justin »

De grootste bonus die je kreeg, was dat als je een ticket had voor een event, je er een gratis travel card kreeg voor alle 9 zones van Londen. Dat was nog nooit eerder zo geweest (in Beijing moest je het maar zelf uitzoeken volgens insiders), en dat werd zeker op prijs gesteld.

Ja, ben erg benieuwd naar Rio. Het wordt HEEL hard sparen natuurlijk. Is moeilijk te vergelijken met een totaal ander klimaat en urban landscape dan Londen of Beijing.

We zijn inderdaad wezen vliegen, omdat de treinreis wel erg duur uitpakte...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door MdJ »

Eindelijk een keer een hele vraag (5 antwoorden) van "De Slimste Mens" goed :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39166
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Daniel »

Morgen de derde poging wagen een rapportje af te ronden op 't werk. Ben het al sinds dinsdagmorgen van plan, maar er komt steeds weer wat tussen. Zo twijfelde ik vandaag af en toe of ik nou op het lab of op de IT helpdesk werkte :mrgreen:

Maargoed, er zit vooruitgang in. Vanmorgen moest ik er nog twee afronden :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door visgraat »

Justin schreef:De grootste bonus die je kreeg, was dat als je een ticket had voor een event, je er een gratis travel card kreeg voor alle 9 zones van Londen. Dat was nog nooit eerder zo geweest (in Beijing moest je het maar zelf uitzoeken volgens insiders), en dat werd zeker op prijs gesteld.
Die kaart was zeker ideaal, ook al kreeg ik het alsnog voor elkaar te ver te reizen...
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door visgraat »

Je mag nu al vraagtekens zetten bij het OV in Rio 2016 als je de media mag geloven: http://riotimesonline.com/brazil-news/f ... -olympics/#
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Mensen die nog IE 6 gebruiken zouden gewoon verplicht moeten worden een Europees computerrijbewijs te halen :Y
Wat jij hier opnoemt bestaat gewoon: http://www.ecdl.nl/
For Your Railroad Adventures
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door deadlock »

Het heeft een jaar geduurd maar het wachten is voorbij. VIER DAGEN STINKHIPPIE ZIJN OP LOWLANDS WOOHOOO! *O*


De fiets is ingepakt, mijn ticket zit in m'n zak, prachtig fietsweer, over anderhalf uur spring ik erop en een uurtje later is Biddinghuizen weer een beetje onveiliger :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik ben mijn eerste sollicatie voor een "echte" fulltime baan aan het schrijven *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door find_your_spot »

Kwestie van een CV of ook een complete motivatie bijvoegen?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Nee, een echte motivatie e.d. waarom ik denk dat ik de juiste man voor hun vacature ben :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3920
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door hauptbahnhof »

Vacature voor metrobestuurder?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Absoluut niet :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3920
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door hauptbahnhof »

Nou nou...
Niks mis mee hoor :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik heb iets veel mooiers op het oog :D De vacaturebeschrijving geeft ook nog aan dat je van reizen en van huisinrichting moet houden :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3920
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door hauptbahnhof »

Wat leuk. De vervoersservice van Ikea vind ik wel een goeie service geven hoor. :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten