Mag ik even kwijt #118

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt #118

Bericht door Suus »

Gewoon trouwen in gemeenschap van goederen, is dat probleem ook opgelost :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door STF »

Ik hoorde daarnet het geluid van een vrachtwagen o.i.d. wat zich nauwelijks leek te verplaatsen dus liep eens naar buiten; komt er een sta-caravan (op een dieplader) achteruit door het dorp gereden... Gevalletje afslag gemist?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Justin »

Neuh, ik heb niet zo veel nodig, en ben niet zo die-hard in verzamelen als mn wederhelft =p. Ik ben meer van computerspul. En anders flikker ik het wel weg. Less is more in some ways.

Alleen soms ben ik gewoon te sentimenteel - sommige spullen wil ik niet weggooien omdat ze emotionele waarde hebben voor mij. Maar ja, emotions are for the weak =p (sorry, vrij Indo-Spartaans opgevoed =P), dus moet er wel een keer van af. Voornamelijk prullaria en herinneringen. Net zoals dingen die zogezegd "interessant staan", waar je eigenlijk nooit wat mee doet.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

Klinkt net als al die leuke apps op je telefoon. Je installeert er een paar maar uiteindelijk gebruik je nog geen 20% regelmatig.. :p
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door webguy »

En die ene keer dat je die ene app nodig hebt... Heb je 'm net de week ervoor opgeruimd.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Justin »

Ja dat is me al tot twee keer toe overkomen. Zoals toen ik de NMBS planner eraf flikkerde, en hem een week later nodig had :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door deadlock »

webguy schreef:En die ene keer dat je die ene app nodig hebt... Heb je 'm net de week ervoor opgeruimd.
Dat is me nog nooit gebeurd. Er is altijd wel een alternatief in de vorm van een website.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Ik vind de RailTime app ook stukken beter dan de NMBS app. Die hele site is trouwens ideaal, mogen ze in Nederland ook wel introduceren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Daantje »

Geert schreef:Ik heb vandaag maar lekker de bus gepakt ipv de fiets. Wat een regen vanmorgen :?
Ik vanmorgen ook maar, het was wel heel nat en winderig.

@ Justin: komt vanzelf als je op jezelf woont.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Fles »

Justin, "=P" is niet een smiley die hier iets doet. Just in case you hadn't noticed before :mrgreen:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door AppleMoose »

Zo, na 2 nachtdiensten, 4 avonddiensten, en aansluitend aan de laatste avonddienst nog een slaapdienst, vind ik het nu wel tijd voor een welverdiend weekend. *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Justin »

@Fles, Yeah I know... maar ik vind het weer eens wat leuk om variatie in de tekens te brengen :mrgreen:

@Daantje: ohjee... morgen komt de wasmachine binnen, en moet dat berghok nog fixen... en gordijnen, maar heb geen geld meer :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door hauptbahnhof »

Ben je al verhuisd eigenlijk Justin? Zo ja, bevalt het (de buurt enzo)?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Justin »

Officieel al vanaf 1 augustus, maar eergisteren pas voor het eerst in geslapen. En in dit weekend gaat het dan maar echt van start, heb inmiddels al mijn treinabonnement Bijlmer-Geldermalsen...

Buurt weet ik nog niet... zelf heb ik me maar opgegeven bij een sportvereniging in Amstelveen, om mijzelf bezig te houden in de vrije uren, dus direct in de buurt blijf ik niet....
Laatst gewijzigd door Justin op vr 05 okt 2012, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door hauptbahnhof »

Oei, dat is een eind... Ga je dat met OV doen?

En belangrijkste nog: heb je al de metro genomen? :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Justin »

Mwoah, 45 minuten. En binnenkort maar m'n fiets overbrengen. Misschien helpt dat.

neem eigenlijk niet graag de metro in Amsterdam. Als ik het kan vermijden, dan doe ik dat ook. Van/naar werk, pak ik meestal bus 45/47/49 naar Bijlmer. Als ik naar m'n moeder of zussen ga, dan maar met de s4000 via Holendrecht. Tenzij ik in supersnelle haast zit (lees: wil zijn), dan pak ik maar de metro tot Diemen Zuid, en ga weer verder met de trein.

En wil zo snel mogelijk m'n rijbewijs halen (gaat lekker als je nu krap bij kas zit), omdat ik dan slechts 1 uur onderweg ben naar werk, ipv 2 uur (door steeds 15-minuten overstappen gaat het niet zo snel)..
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door hauptbahnhof »

Nou jah,a ls je idd via Station Bijlmer gaat en dan met de 300 ben je wel een stuk sneller denk ik dan met de metro naar Amstelveen.

Ik vermijd de metro ook (in de zomer helemaal) als het een lijn is waar een bakblik rijdt. Als ik ergens heen moet en ik kan met de trein, pak ik die ook (vanuit Duivendrecht). Alleen jammer dat die maar elk half uur rijden richting CS. Het is een stuk comfortabeler dan de metro, maar helaas niet sneller. Maar jah, als ik bijv naar Osdorp moet, dan is de metro juist wel handig en pak ik het gewoon. (Plus ik wil kijken of de HC's nog steeds moeilijk doen om mijn bedrijfspas :twisted: .)

Ik wil ook beginnen aan mijn rijbewijs, en wel voor het eind van dit jaar. Wil op termijn ruimer (en dus duurder gaan wonen) dus is het handig om het daarvoor te halen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Ardan »

Justin schreef:En wil zo snel mogelijk m'n rijbewijs halen (gaat lekker als je nu krap bij kas zit)
Niet miepen, dat had je ook kunnen doen van het geld dat je aan je drie maanden andere kant van de wereld hebt besteed :')
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Justin »

Ach ja, plezierreisjes hebben hogere prioriteit bij mij *O* :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door MdJ »

Vandaag ook maar eens wat goeie daden verricht: Eerst als zaalvulling gefugeerd voor een college Privaatrecht zodat iemand zijn verhaal kon houden, daarna als klapvee gespeeld bij de P-uitreiking, iemand twee jaar van d'r leven teruggegeven door te bevestigen dat deze trein echt naar Amersfoort gaat en iemand met 40% korting mee laten rijden.

Morgen mogen we weer de bloemetjes/plantjes buiten zetten en boeketjes in elkaar flansen.
Bij twijfel: gebruik beton.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door TheKnitter »

Op het werk snappen ze er ook geen kul meer van op kantoor bij de planning -o-
Gister een verhuizing van "20m³", maar dat was 32m³, zoals de contactpersoon tussen ASVZ en Vos Verhuizers ook doorgegeven heeft. In plaats van 12:30 waren we 13:45 klaar -o- .. Stonden er dan ook maar met 3 man op ipv 4 (ivm de verhuislift buiten, flat 4 hoog).
Hadden we nog een tweede adres, waar persé om 13:00 aangevangen moest worden. Verzoek van de klant. Hadden kantoor al gebeld dat wij het niet gingen redden (om 10:00...). Om 13:10 belt kantoor dat de klant kwaad belde waarom wij er nog niet waren. Planner vroeg maar even "of wij even op konden schieten". Mijn collega werd daarop pissig, en heeft maar gezegd "Als jij het zelf zo goed kan, doe je het lekker zelf" en het gesprek weggedrukt :mrgreen:
Uiteindelijk om 14:10 bij de tweede klant. Werden wij om 15:00 gebeld waarom wij nog niet op de zaak waren :') We reden net weg naar het losadres 800 meter verderop.

Godallemachtig. Mensen. Plan het gewoon eens een keer goed in, en doe niet "Maar wij rekenen zoveel tijd voor zo'n grote verhuizing".. Je hebt altijd dingen die tegen zitten kunnen en dergelijke.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Zeg Daniel, ik weet dat je wel eens grote mengopdrachten krijgt, maar vier ketels vol is wel wat veel van het goede hoor :Y

Afbeelding

En hij zat ook nog de sprinter naar Lage Zwaluwe in de weg :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Daniel »

Tja Bee, nog op de verkeerde plek ook die ketels. Zo'n 90 spoor-kilometers van m'n werkplek verwijderd :mrgreen:

Vanmiddag 't leukere werk: blokjes "vloer" testen op hun bestandheid tegen constante belasting. En daarbij eentje die dusdanig catastrofaal faalde dat het maar veger en blik werd om de boel weer op te ruimen. Ging ineens vanuit het niets van een blokje met scheur naar een hoopje grijs stof. Die wordt het dus niet...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Michael »

Pff. Moet vannacht om 5 uur mijn bed uit omdat ik om 7.00 moet beginnen met werken. Hoop wel dat het droog is. Anders kom ik als een verzopen kat aan op het werk aangezien ik moet fietsen omdat er dan nog geen bus rijdt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten