Mag ik even kwijt #119

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Oh mag ik even kwijt dat ik vanmiddag in de NVBS winkel voor een symbolisch bedrag niet minder dan DRIE spoorwegkwartetspellen aan mijn verzameling heb kunnen toevoegen? _O_ En echt toffe ook nog O+
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Even een vraag: Is die NVBS winkel ook voor niet leden toegankelijk, of moet je echt lid zijn?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Even een vraag: Is die NVBS winkel ook voor niet leden toegankelijk, of moet je echt lid zijn?
Ik werd wel gevraagd naar mijn lidnummer voordat ik mocht afrekenen :Y
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Daantje »

KM46 schreef:Ja ik weet het. Zonder bril lopen is niet fijn ook al heb ik maar slechts - 1 aan beide ogen.
Ik heb om en na bij de +1 en met veel priegel- en computerwerk is een bril wel heel fijn dan.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door deadlock »

+1? >first world problems topic.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:
KM46 schreef:Ja ik weet het. Zonder bril lopen is niet fijn ook al heb ik maar slechts - 1 aan beide ogen.
Ik heb om en na bij de +1 en met veel priegel- en computerwerk is een bril wel heel fijn dan.
Het kan trouwens nog gekker: Zo is mij moeder ooit een keertje haar leesbril vergeten mee te nemen op vakantie. Dit hebben we opgelost door een drogisterijbrilletje te kopen.

En zo heeft mijn nichtje ooit een keertje bij een weekendje Parijs haar gewone bril vergeten. Die had dus echt hoofdpijn en was echt misselijk toen ze thuiskwam.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Denk je iets goeds te doen, kom je zelf om het leven:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/18279 ... ewond.aspx
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Daantje »

deadlock schreef:+1? >first world problems topic.
Ik kan zonder bril ook wel zien maar heb ook nog een cilinder en dat wordt wel vervelend met veel computerwerk en priegelwerkjes.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Zelf heb ik ook een cilinder, maar het verbaast me tegenwoordig hoeveel ik kan zien zonder bril. Zelfs tv kijken lukt nog aardig. Maar die drie dagen dat ik hem kwijt was ging het 's avonds toch echt niet goed. Ik ben dan ook blij dat ik hem weer gevonden heb :wink: .
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Dit kreeg ik vanochtend op het werk:

http://twitpic.com/b88dm5
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door deadlock »

The Bloodhound Gang komt met een nieuw album einde van dit jaar/begin volgend jaar. HELL YEAH.

Als ze weer gaan touren dan ga ik weer naar alle shows.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Michael schreef:Dit kreeg ik vanochtend op het werk:

http://twitpic.com/b88dm5
Omdat je twee keer achter elkaar je riem niet was vergeten? :')
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door htm_tram »

Nee, omdat je Mac Donald medewerkers tevreden houdt met een lullig vodje van nog geen 10 cent zodat je ze daarna weer onmenselijk kan behandelen. :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Ik had na verloop van tijd ook wel het een en ander aan McPrullaria, met als toppunt misschien nog wel het Sterrenslagbadlaken :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Mijn werk houdt momenteel een actie om bijverkoop te stimuleren. Er komen Mysterie-Shoppers en die bestellen bijvoorbeeld een drankje en dan gaan ze kijken of je bijverkoop toepast. De actie is nu dat je kans maakt op een Ipad. Hoe meer vaantjes hoe meer kans op de Ipad. als je geen bijverkoop toepast krijg je een flyer. Als je eenmaal een flyer hebt maak je geen kans meer op die Ipad.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door JWM »

Als consument vind ik dit echt enorm ergerlijk, ik ben wel in staat mijn eigen keuzes te maken. De Servex-tenten zijn hier trouwens ook behoorlijk bedreven in, een reden voor mij om ze te juist te mijden.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

We vragen dan wel of een gast er bijvoorbeeld een hamburger bij wilt voor €1. Maar wij zullen uiteraard nooit pushen. Als de gast dat niet wilt accepteren we dat gewoon.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door JWM »

Hoogst irritant :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Bijverkoop is echt geniaal, mag best een beetje slijmen en overdrijven om het erbij te krijgen want negen van de tien mensen komen naar een fastfoodtent omdat ze er zin in hebben, niet omdat ze geen keuze hebben :P

Als ze een menuutje hebben was het altijd supereenvoudig om er een doosje kipnuggets bij aan te smeren (wilt u bij uw menu ook nog een lekkere portie kipnuggets, lekker sausje erbij voor een speciaal prijsje voor u!). Als je echt heel sneaky was kon je ze zelfs nog een kip 9 aansmeren (u heeft al een groot menu, zullen we er een grote portie kipnuggets van maken, dan weten we zeker dat uw honger gestild is!) 8-)

En ja, dat werkt want ik heb ooit 21 porties kipnuggets bijverkocht tussen vijf en zes :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Wat ik ook vaak doe als ze een bestelling hebben waar je moeilijk iets bijverkocht krijgt, is vragen of ze er een smoothie bij willen voor €1. Afgelopen donderdag hadden we een incentive op het werk wie er de meeste smoothies bijverkocht. In nog geen 3 uur tijd hadden we er en stuk of 30 verkocht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Nee, omdat je Mac Donald medewerkers tevreden houdt met een lullig vodje van nog geen 10 cent zodat je ze daarna weer onmenselijk kan behandelen. :lol:
Ik wist dat het zoiets moest zijn :lol:

Tering, ik ben het met HTM eens :shock: bel de krant!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ardan »

Bee schreef:wilt u bij uw menu ook nog een lekkere portie kipnuggets, lekker sausje erbij voor een speciaal prijsje voor u!
Kijk, aan dat hypocriete ongemeende geslijm heb ik dus echt een teringhekel :evil:

Kutweekje achter de rug door de relatiebreuk, maar ben er weer aardig bovenop, vooral omdat we toch nog zo goed, als vrienden, uit elkaar zijn gegaan. Supergezellig weekeindje gehad in Deventer, geluk bij een ongeluk dus dat ik nu ook weer wat meer tijd in COC Deventer kan steken.

De afgelopen vier maanden heb ik in een crisisopvang verbleven, door diverse persoonlijke omstandigheden. Slecht is het hier niet, zelfs wel gezellig met de medebewoners. Je hebt gewoon je eigen kamer, die van mij is nog vrij groot ook nog, er is draadloos internet, prima bedje en je kunt er gewoon in en uit wanneer je wilt, behalve 's nachts, dan moet je half 11 binnen zijn, vrijdag en zaterdag half 12. Twee nachten in de week mocht je elders slapen en je mocht drie avondmaaltijden missen. Dat was altijd wel een heel gepuzzel met bardiensten en de weekeindjes Zwolle, ben wel blij dat men pas heeft besloten dat je voor je werk later mag terugkomen op de opvang.
Aanstaande dinsdag echter krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woninkje :D Weg uit de crisisopvang! :D Het is een studentenkamer in de Rivierenwijk in Deventer (ja, dat is een Vogelaarwijk, maar ik zit achterin in het 'nette' gedeelte). 275 euro in de maand all-inclusive met internet en de hele reutemeteut, 13 m2 groot en er staat al een bed in. Ideaal dus voor de komende tijd! Nog twee nachtjes hier dus en dan weg, weer volledige vrijheid! Heb er zin in..
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 28 okt 2012, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Zou men bij de NS op zondag werken, ik krijg nu twee mailtjes over goedgekeurde vertragingsclaims voor in totaal 9,08 cent :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Geert »

Ardan schreef:Aanstaande dinsdag echter krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woninkje :D Weg uit de crisisopvang! :D
Nice! Heb je naast het vrijwilligerswerk ook een vaste baan of wordt dat de volgende mijlpaal? :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ardan »

Dat wordt de volgende :Y
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten