Het Grote Blundertopic #11

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Deze kan eigenlijk ook wel in het blundertopic:

Van de week vroeg ik aan een buschauffeur of chauffeuse ... eigenlijk alweer aan het werk was of nog steeds ziek is.
WIE IS DAT?
Pff, het bedrijf telt maar ongeveer 60 medewerkers, slechts 7 daarvan zijn vrouwen.
Dat je dan niet van alle mannen de namen kent, nou dat zou nog kunnen ja, maar van die paar vrouwen lijkt het me toch niet zo ingewikkeld...
OW WACHT, JE BEDOELT DIE BLONDE?
Zucht, vier van de zeven vrouwen zijn blond... Nou is degene die ik bedoelde inderdaad wel een van die vier blondharige ja.
Nou goed, na een tijdje begreep die chauffeur eindelijk wie ik bedoelde dus ik herhaalde de vraag van of ze alweer aan het werk was of nog ziek is.
OW IS ZE ZIEK DAN?
Pff, ja sinds half januari.

Iedereen weet altijd alles van elkaar bij dat bedrijf, maar deze chauffeur merkt en weet echt helemaal niks over de rest. :N

Nou ja, het is toch een beetje vreemde man in elk opzicht. Zo had hij in 2012 een heel seizoen lang dezelfde lijn, elke rit weer. Weet ie het te presteren om verkeerd te rijden en vervolgens mij de schuld te geven dat ik hem had afgeleid en dat ie zich daardoor niet op de route kon concenteren.
Concentreren? Hij zou het met zijn ogen dicht kunnen rijden...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 125 gasten