Het grote computertopic! #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Het grote computertopic! #10

Bericht door Daantje »

Huh? Ik heb toch echt nog altijd internet en telefoon van Online en die naam staat ook nog op de facturen enzo.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Online is ook alweer opgeheven, het kantoor in Amsterdam staat ook leeg tegenwoordig.
Daantje schreef:Huh? Ik heb toch echt nog altijd internet en telefoon van Online en die naam staat ook nog op de facturen enzo.
Het is een onderdeel van T-Mobile geworden :wink: .
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door deadlock »

Netjes:
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

Maar voor de iPad mini zijn wel meer dan 100.000 apps beschikbaar en kan je ook muziek, e-books en films uit andere taalgebieden dan het Engels kopen, De Kindle is toch vooral heel erg Amerikaans.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Maar voor de iPad mini zijn wel meer dan 100.000 apps beschikbaar en kan je ook muziek, e-books en films uit andere taalgebieden dan het Engels kopen, De Kindle is toch vooral heel erg Amerikaans.
De iPad is niet vooral heel erg Amerikaans? :')

Het gaat om het apparaat. Apple doet maar wat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Fles »

Bee schreef:Maar voor de iPad mini zijn wel meer dan 100.000 apps beschikbaar
Waarvan je er ongeveer 3 gebruikt in de praktijk ja :P
R-Flow
Berichten: 2000
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 13:30
Locatie: Amsterdam

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door R-Flow »

Tot december wachten tot ik de nieuwe 27-inch iMac kan bestellen. Grrr...

M'n iPad 3rd generation heb ik onlangs verkocht. Ben toch nog niet helemaal overtuigd van tablets in het algemeen. Al die dingen hebben wat mij betreft een nogal hoog "net niet" gehalte wat betreft functionaliteit.
deadlock schreef:De iPad is niet vooral heel erg Amerikaans? :')
Volgens mij staat er heel wat Nederlandse content in de iTunes Store. Dat het puur om het apparaat gaat ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan top hardware hebben maar als er niks op draait houdt het al vrij snel op. Wat zijn eigenlijk de verdere specificaties van de Kindle (CPU, GPU, opslag, etc.)? Daarnaast is de Kindle zo goedkoop omdat Amazon uiteraard hoopt dat je allemaal spulletjes via hun website besteld.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

Bee schreef:Ik hoop niet dat er iemand die op de HvA werkt of studeert dit weekend al Windows 8 op zijn computer zet, want pas op zijn vroegst 4 november zullen computers met Windows 8 op de wifi toegelaten worden. Het zou eerst eerder geregeld worden maar door de capaciteitsproblemen is het uitgesteld :lol:
Windows 8 is vanaf 5 november welkom, op 4 november worden de Wireless LAN Controllers aangepast voor het nieuwe authenticatieprotocol.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door deadlock »

Tot die tijd praat Windows 8 ook die vanaf Win98 en hoger al in gebruik warn ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

De UPC-klantenservice is een grote scam. 45 minuten in de wacht hangen voor wat extra kanalen die mijn oma toch niet kijkt, dikke doei!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door webguy »

De oplossing? Op Twitter heisa maken dat iets niet werkt. Goed, het duurde even, maar na een week belde ze me om precies te bespreken wat er aan de hand was - een week later was er een monteur om het te repareren.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

Mijn oma heeft die hele digitale TV-zooi sowieso niet nodig. Het was dat de vorige TV nogal begon te flikkeren anders was de TV ook niet vervangen. Tegenwoordig kan je echter alleen nog maar smart-TV's kopen en de slimme verkopen van de Mediamarkt heeft mijn oom heel succesvol een digitaal TV-pakket aangesmeerd. Ik moet nu alsnog een keer UPC bellen om de digitale TV op te zeggen en of ze al hun zooi (waaronder dat tweede modem) nog terugwillen, dat is allemaal in bruikleen natuurlijk.

Kijk, vroeger regelde mijn extreem eigenwijze opa dat soort dingen altijd, die was heel handig met van alles nog wat: hij was jarenlang dé man die de Gouden Koets van de koningin onderhield en had de reputatie dat als je zijn timmerwerken van de derde verdieping naar beneden gooide ze gewoon heel bleven :pos: Helaas is hij in 2000 door een plotselinge hartstilstand overleden en sindsdien staat mijn oma er alleen voor en ze heeft heel veel taken naar de kinderen overgedragen omdat ze er zelf weinig verstand van heeft.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door deadlock »

Sowieso ridicuul dat ze daar bij UPC nog apart geld voor vragen. Dat is bij Ziggo al sinds een jaar na de introductie niet meer zo (voor het standaardpakket).
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Thom91 »

Ik wil dus Jelly Bean op mijn S3 zetten net.
Krijg ik melding dat er niet genoeg stroom in mijn telefoon zit. Dat ding laad toch op aan de computer? :')
Kut KIES..
Komt wel goed schatje.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Gekko123 »

Er wordt ook altijd gezegd dat de accu van je telefoon voor minimaal 80% (of was het 60%) is opgeladen. Dat is gewoon een beveiliging om te voorkomen dat je je telefoon kapot maakt door te updaten (dat kan gebeuren indien een update niet goed wordt uitgevoerd).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

UPC zondag aan de telefoon: Nee hoor, het bestelde pakket bij de Mediamarkt is echt niet doorgezet hoor, we zullen alleen digitale TV aan uw pakket toevoegen, uw kaart activeren en dan werkt het binnen drie werkdagen :Y

UPC donderdag op het internet: U heeft nu twee internetabonnementen en twee tv-aansluitingen inclusief digitaal TV-pakket. :Y Maar uw digitale TV werkt niet want u heeft de verkeerde kaart gebruikt, de kaart die u heeft is nog niet geactiveerd :N

Mijn vader en ik: nonderju, dat was niet de afspraak :N

Echt, graftakkenbedrijf is het. Dat was het en dat blijft het :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Geert »

Volgens mij is de Mediamarkt hier net zo goed schuldig aangezien die iets aansmeren wat je niet nodig hebt.
Dat als je eenmaal iets aangevraagd hebt en het dan niet meer eenvoudig ongedaan kan maken is niet iets wat uniek is voor UPC helaas...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door webguy »

Vannochtend netwerkstoring op het werk. Zit je dan te niksen, zo leuk... Net voor ik weg ging begon het weer - leek het te zijn door test/ontwikkelapparatuur die we hebben staan.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Daniel »

Ik vond 't gisteren juist lekker rustig op 't werk... was 'n wereldwijde e-mailstoring. Al was het wel praktisch dat dat vanmorgen allemaal weer hersteld was.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door webguy »

Wij konden niet eens inloggen - ik ging maar reflecteren op mn baan tot nu toe. Gelukkig snel gefixt toen de systeembeheerder er was.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Daniel »

Hebben wij nog het geluk dat inloggen altijd mogelijk is, ook bij het ontbreken van een netwerkverbinding. Kan je tenminste nog iets, al heb ik in bijna vier jaar nog maar één keer gehad dat het netwerk plat lag: KPN had toen een kabeltje kapot getrokken bij werkzaamheden.
(Wat dat betreft was 't gisteren nog een geluk dat we tegenwoordig op 'n server in Engeland zitten, da's ooit nog een tijdje een server in de VS geweest en daar lag de boel aan de oostkust gisteren nogal plat :wink: )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Thom91 »

Thom91 schreef:Ik wil dus Jelly Bean op mijn S3 zetten net.
Krijg ik melding dat er niet genoeg stroom in mijn telefoon zit. Dat ding laad toch op aan de computer? :')
Kut KIES..
Nou hij zit er op hoor, wat is dat fantastisch zeg! Werkt echt super goed! :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

En om de chaos compleet te maken heeft de TV van mijn oma eenzijdig besloten weer terug te schakelen naar de digitale kanalen, en dus heeft ze weer alleen Nederland 1 :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Justin »

Och arme. Ik wacht inmiddels ook al een maand op UPC, waarvan de laatste 2 weken onnodig. Grrr.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic! #9

Bericht door Suus »

Na een uitputtend gevecht met UPC is gisteren dan eindelijk bijna alles goed gekomen bij mijn oma, alleen heeft ze de komende vijf dagen geen internet want ze hebben wel het oude modem gedeactiveerd maar het nieuwe modem wordt pas na drie werkdagen geactiveerd :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten