Mag ik even kwijt #122

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Ik ben er afgelopen zomer nog mee tot Østersund gereden anders hoor :Y 165 km over de grens :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Suus »

Ah, dat is iets verder inderdaad :P Laat me trouwens raden, in Östersund begint de bovenleiding zeker :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Niet op gelet, maar lijkt me niet. Er stonden in Storlien ook al wat van die geblokte cargo locs klaar.

Foto's nogeens bekeken: In elk geval vanaf Storlien is er bovenleiding. Verder heb ik tussen Trondheim en Storlien geen bovenleiding kunnen aantonen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Geert »

Bee schreef:Oja, als dit het geval is gaat er direct een metalen hoesje om de pinpas, contactloze pinbetalingen, zijn ze nu helemaal betoeterd :roll:
Stop je je ov-chipkaart dan ook in een metalen hoesje?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Suus »

Daar staat nooit meer dan 10 euro saldo op en ik heb geen automatisch opladen, dat risico durf ik wel te nemen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door mijack1985 »

Fles schreef:Iemand de eerste GTW in NS-livrei al gespot? :lol:
dacht eerst, dat is PhotoShop. Maar dit is gewoon real life. Uiterst origineel gedaan zeg. :pos:
Weliswaar graffiti (wil het niet aansporen of zo), maar toch.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Justin »

Ook al is het spel relatief oud, het blijft leuk om Civilization IV te spelen :mrgreen:

Spelen als Nederlanders lukt eerst niet, daar ik steeds werd aangevallen door Koreanen...
Afbeelding

Maar gisteren en vandaag als de Engelsen lukte het veel beter ^^
Afbeelding

En krijg op die manier toch wel leuke ideetjes om fictieve lijnennetkaarten te maken :P.

I know, turn based strategy games, kan voor de een oersaai en vervelend en herhalend zijn, maar blijf het toch leuk vinden.

Toen ik 16 ofzo was, speelde ik al III helemaal aan gort, tot in de diepe nachten - soms hele nachten doorheen gehaald :mrgreen: kan ik nu niet echt meer doen :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Ardan »

Ziet er grappig uit :)

Over die graffiti: ze hebben ook eens voor de grap een Zilvermeeuw in NS-livrei gespoten, volgens mij zijn er daar wel foto's van te googelen :D
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door STF »

Afbeelding
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door hauptbahnhof »

En het leuke is dat die metro IN de werkplaats, 's nachts is overgespoten...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Wel een beetje schraal dat ze de ramen ook dicht gemaakt hebben. Dat had dan weer niet gehoeven :N
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door hauptbahnhof »

Vandaag mijn functioneringsgesprek gehad en ik mag blijven.
Enige wat ik misschien zou kunnen verbeteren is mijn aankomstpunctualiteit op het eindpunt.

Voor de rest (ziekteverzuim, te laat, kaartverkoop, vertrekpunctualiteit, wisselgeld/kaartjesdepot) waren ze behoorlijk tevreden over me. :pos:
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Stéphane »

Misschien moeten wij maar eens een trein in OV in NL liverei spuiten!
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Hebben we zoiets dan? :D
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Michael »

Ik wou vandaag iets uitprinten voor school. Maar printer geeft aan dat de magenta inkt op is en print dus niet. En natuurlijk hebben we alle inkt op voorraad behalve de magenta inkt. Dus die ben ik maar even gaan halen. Dus eenmaal weer thuis vervang ik de cartridge en ga vervolgens printen. Toen gaf ie weer aan dat de gele inkt op was. Die hadden we wel op voorraad. Maar ik had dus net zo goed gelijk wat gele inkt mee kunnen nemen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door ODRAIL »

Hier lopen de kleuren bijna gelijk. En meestal kan ik alle kleuren in een keer verwisselen. Dan zorg ik ook dat ik er van alle vier de kleuren er weer eentje op voorraad heb. Altijd handig.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Ronald »

hauptbahnhof schreef:Vandaag mijn functioneringsgesprek gehad en ik mag blijven.
Enige wat ik misschien zou kunnen verbeteren is mijn aankomstpunctualiteit op het eindpunt.

Voor de rest (ziekteverzuim, te laat, kaartverkoop, vertrekpunctualiteit, wisselgeld/kaartjesdepot) waren ze behoorlijk tevreden over me. :pos:
Word je echt afgerekend op aankomstpunctualiteit? Heb je niet altijd zelf schuld aan denk ik zo...
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Stéphane »

Fles schreef:Hebben we zoiets dan? :D
Moeten we eens werk van maken!
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door ODRAIL »

Bij de RET schijnt men ook te worden afgerekend op de aankomstpunctualiteit en ook op de vertrekpuncualiteit. Dat laatste is soms voor de reizigers in Nesselande wel een punt wat bij de RET al diverse malen is aangegeven dat hier vooral in de vakantieperiode fexibeler mee om moet gaan (dit ivm 1 minuut overstaptijd en dan 15 minuten wachten). Maar op heden is hier geen gehoor aan gegeven :? .
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Daniel »

Michael schreef:Maar printer geeft aan dat de magenta inkt op is en print dus niet.
Doet 'ie het dan helemaal niet? Ook onhandig. Ik kan hier tenminste nog gewoon in zwart-wit printen als er een kleur op is. Enige onhandige is dat 'ie voor printen in grijstinten ook kleur blijkt te gebruiken, als die leeg is moet ik expliciet de optie "alleen zwarte inkt" selecteren.

Wat betreft beoordelingsgesprekken was ik vandaag ook al aan de beurt daarvoor. Was weer behoorlijk positief en moest vooral op de ingeslagen weg verder gaan :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Michael »

Ik wou dus wat uitprinten. maar omdat er dus inkt op was printte die dus niet. wel een beetje raar. Want ik printte gewoon zwart wit. Nou ja. Er zat wel wat grijs bij.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Michael schreef:ik printte gewoon zwart wit.
In elk geval de helft daarvan moet ZEKER lukken :Y
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Daniel »

Wit printen lukt altijd prima inderdaad, zelfs zonder witte inkt :mrgreen: Alleen flauw dat je niet wit op gekleurd papier kunt printen, dan print 'ie altijd in de kleur van het papier :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Nja, je krijgt eerst een brief dat je een afhaalbericht krijgt binnen twee weken en met dat afhaalbericht moet je naar het bankkantoor. Je huidige pas wordt tijdig geblokkeerd, dus je moet nog een beetje snel zijn met het ophalen ook :X

In ander nieuws. De NSB gaat het pendeltreinennetwerk rondom Oslo omgooien op 9 december en daarom hebben ze een mooie interactieve lijnennetkaart gemaakt waarop je je reisroute kan aanklikken. Hij is hier te vinden. Ziet er erg netjes uit :D
Lekker gepland in december als je al niets beters te doen hebt (n) Hoe zit dat dan als je op vakantie bent? Ik heb nu een pas met een foto, is m'n nieuwe dan ook weer met foto?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Suus »

Ik vermoed dat de passen met foto eruit gaan, je kan ze ook al enige tijd niet meer maken op de site van de ING.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten