Mag ik even kwijt #124

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Michael »

Zal ik doen :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Fles »

Ik zou d'r geven! :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Fles »

Afbeelding

Voorproefje he :) Kan je vast ergens naar kijken *O*
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door ODRAIL »

Ziet er goed uit :wink: . Wel een beetje donker :? .
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Caspar »

Ja en een beetje veel raam. Maar waarschijnlijk heb je het wel leuk gehad :D

Ik liep vanmiddag door de AH en vroeg me wat af; een maandje terug kondigde AH vol bombarie aan dat er langlopende bonus aanbiedingen zouden komen. Nu zag ik ineens geen enkele langlopende aanbieding meer... Actie geflopt?
Verder kocht ik wat vuilniszakken en ovenpapier bij AH, kom ik er even later achter dat de toch al goedkopere Deen ze in de aanbieding heeft. Wordt meteen gestraft voor mijn overspel naar de AH 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Die aanbiedingen zijn al een paar keer vernieuwd, die komen wel weer terug na de kerst.

Over twee weken zijn het sowieso weer hamsterweken *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Caspar »

Meeste langloop bonus aanbiedingen zaten trouwens op het normale tarief van Deen viel me op.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:Afbeelding

Voorproefje he :) Kan je vast ergens naar kijken *O*
Je was in het weekend, toch?
Jammer, anders had je om 11:36 de trein vanaf London Paddington naar dit station kunnen nemen (rijdt 1x per dag, alleen maandag t/m vrijdag). :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Fles »

en wat was daar zo bijzonder aan geweest? :P
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Klaasje »

Vanaf perron 9,75?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door STF »

Het lijkt onderhand wel alsof we aan zee wonen met eb en vloed; van morgen de camping onder water, vanmiddag droog, nu weer onder water...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Verder kocht ik wat vuilniszakken en ovenpapier bij AH, kom ik er even later achter dat de toch al goedkopere Deen ze in de aanbieding heeft. Wordt meteen gestraft voor mijn overspel naar de AH 8-)
Ik koop mijn vuilniszakken van de Euroshopper. Nooit in de aanbieding, maar goedkoper vind je waarschijnlijk nergens. En ze voldoen aan alle eisen: ze zijn zwart, ze zijn groot en ze scheuren niet kapot als ik ze volprop. Twintig zakken van zestig liter voor 71 cent 8-)

Er zijn nog veel meer koopjes te vinden in de supermarktrekken, ze doen er alleen alles aan om je iets duurders te laten kopen. Ik kan een hele waslijst aan koopjestips geven waar de gemiddelde consument niet bij stilstaat :P

Een voorbeeld: De Ap verkoopt het hele jaar feeststollen, niet alleen met kerst en pasen. Die stollen kosten altijd 2,69 en liggen ergens tussen het roggebrood en het zuurdesumbrood. Voor de kerst stapelen ze echter een enorme stapel kerststollen in doos op en zetten er dan een bordje "Bonusaanbieding" bij, en voila: iedereen koopt die stollen in doos van 3,89, terwijl ik dus met die veel goedkopere maar even zware "Vruchtenstol met banketspijs" de winkel uit loop :mrgreen:

Hetzelfde met veel andere producten. Soms liggen gelijkwaardige producten niet in de buurt van elkaar, waardoor ze veel consumenten naar de duurdere producten lokken. Zo liggen er allerlei mie, noedels en mihoendingen bij elkaar in het schap, maar aan het andere einde van het gangpad is er ook nog een schap Toko Chinees, en daar liggen ook mie, noedels en mihoen voor lagere prijzen maar met Chineze tekens op de verpakking. De noedelblokken zijn daar bijvoorbeeld 25% goedkoper 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Daantje »

Vuilniszakken wil ik altijd van Komo nadat ik allerlei ellende gehad heb met lekkende zakken of zakken waar de bodem uitzakte. Dan maar iets meer uitgeven. Scheelt een hoop ergernis ook al weet ik dat die komo zakken niet heilig zijn.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door MdJ »

Vanochtend besloten om al bussend vanuit Apeldoorn naar Enschede te reizen. Aangezien er nog niet echt een reguliere busverbinding is tussen Twello en Deventer (en dat zo slecht aansluit...) is het advies om via Arnhem-Doetinchem te reizen. Mooie gelegenheid om de nieuwe Brengbussen en de oude meuque van Arriva in de Achterhoek eens van dichter te bekijken.

Overstap in Arnhem, Doetinchem en Groenlo gelukt (2 minuten-overstapjes...) zitten we bijna in Haaksbergen komt er een berichtje. '"Door autopech kan de docent het college Grondmechanica vandaag niet geven. U wordt nog geinformeerd hoe in te halen". Verstuurd om 10:30. 3 uur voordat het college begint dus. Dan heb je nog redelijk 3 uur de tijd om een alternatief te zoeken toch?

Moraal van het verhaal. Ik was vergeten om m'n mail te checken.
Bij twijfel: gebruik beton.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Ik let echt niet op wat ik koop. Snacks en meuk eigenlijk altijd A-merk. Waarom? Geen idee.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Ardan »

Ik heb ook altijd Komo inderdaad, die met trekband.
In de vorige Quest stond een artikel met allemaal slimmigheidjes die supermarkten gebruiken om de consument zoveel mogelijk te laten kopen.
Laatst hoorde ik over een Amerikaans experiment, aan de ene kant van de winkel stond een schap met 5 soorten jam, aan de andere kant stond een schap met 45 soorten jam. Uit welk schap zouden de meeste potten zijn verkocht? Raadt u maar..
Ik doe ook maar wat
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Klaasje »

Vijf potten.. Kiezen is makkelijker en het zal wel een verzameling van de goede soorten zijn. Anders hadden ze er niet twee keer hoeven staan. :wink:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Ik heb ook altijd Komo inderdaad, die met trekband.
In de vorige Quest stond een artikel met allemaal slimmigheidjes die supermarkten gebruiken om de consument zoveel mogelijk te laten kopen.
Laatst hoorde ik over een Amerikaans experiment, aan de ene kant van de winkel stond een schap met 5 soorten jam, aan de andere kant stond een schap met 45 soorten jam. Uit welk schap zouden de meeste potten zijn verkocht? Raadt u maar..
Moet je dat in de Quest lezen? Dat stond gewoon in mijn MAVO economieboek, tweede klas. Dure merken op ooghoogte en het meest toegankelijk enzo, papier is geduldig, blahblah.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Karl »

Maar het is nu een trend om duurdere artikelen ook onderin te leggen (meer te mixen), omdat mensen teveel focussen op de onderste schappen.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Bij sommige schappen klopt het nog redelijk. Bij het koekjesschap is zo'n beetje de gehele onderste plank gevuld met Euroshopperproducten, maar er zijn ook schappen waar je producten juist heel gemengd door elkaar vind, bijvoorbeeld bij de voorverpakte vleeswaren waar soort bij soort staat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Bij sommige schappen klopt het nog redelijk. Bij het koekjesschap is zo'n beetje de gehele onderste plank gevuld met Euroshopperproducten, maar er zijn ook schappen waar je producten juist heel gemengd door elkaar vind, bijvoorbeeld bij de voorverpakte vleeswaren waar soort bij soort staat.
De best verkochte pesto staat ook vaak weggestopt omdat mensen die toch wel kopen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Ik wil naar een buitenlands festival. Misschien maar gewoon naar Roskilde gaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Je moet naar Dour. Wel rubberlaarzen meenemen :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Mja vanwege die drie meter zeik die er rond de ontzettend smerige toiletten staat :p

Dour staat hoog op m'n lijstje maar ik wil minder elektronische muziek.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Het toilettenprobleem is opgelost, de drainage van het veld is een ander verhaal. Vorig jaar werd het een van de grootste modderpoelen ooit :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten