Mag ik even kwijt #127

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Karl »

Je kan niet alles goed weten. ;)
Het is een spectrum.
hauptbahnhof
Berichten: 3922
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door hauptbahnhof »

Doet me denken aan een ex-collega van mijn vriend uit zijn AH-tijd. HEt was de gewoonte dat ze na het werk op bepaalde dagen met zn allen de kroeg rond de Nieuwmarkt indoken. Bestelde zo'n collega een glaasje chocomelk. :lol: Kan een ding vertellen: die heeft hij niet gehad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Vinny »

microshit schreef:Misschien ligt het aan mij, maar smaakt postmix frisdrank echt slechter dan normaal uit een fles? Is tenminste mijn ervaringen met alle fastfoodketens, diverse restaurants en nog een aantal andere plekken.
Het is meestal slechter, maar bij de Mc D. vind ik de cola prima te drinken. Zal ongetwijfeld door de goede opvoeding van medeforumlid Bee komen, zodat het personeel daar wel de juiste mengverhouding gebruikt 8-)
Coca cola produceert een soort pasta en die wordt wereldwijd aangelengd met suiker en water, dat zijn de enige verschillen die er wereldwijd zijn. Fructose is ongeveer 2,5 keer zoeter dan glucose geloof ik? Dan zullen ze er wel 2,5 keer minder in doen.
Ik heb ooit eens in een blaadje gelezen dat het een plan was om met Fructose te gaan werken in plaats van Glucose omdat het de smaak niet zou beinvloeden, het spul een stuk gezonder was en goedkoper te produceren. Ik weet niet of Coca-Cola al over is naar dat spul. Ik drink cola vooral veel in de zomervakantie.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

Morgen een rondje Breda --> Arnhem --> Doetinchem --> Winterswijk --> Zutphen --> Zwolle --> Lelystad --> Amsterdam --> Breda doen. Hopen dat ik niet ergens strand onderweg.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ardan »

Ik heb al bij heel wat restaurants met een postmix gewerkt, maar over dat aanlengen met prikwater heb ik nog nevernooit iets gehoord :O
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Yields en mengverhoudingen stonden gewoon in het zakboekje dat iig bij de Mac alle managers en crewtrainers uit hun hoofd moeten kennen. Als personeel er niet van op de hoogte was, was dat voor mij een teken dat er nog meer fout was bij de training van het personeel en vaak genoeg bleek dat ook het geval... :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

Ik drink meestal gewoon een glaasje water. Lekker en gezond...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door STF »

Vanmiddag had ik ongeveer een uur overstaptijd van de ene op de andere bus, het was weliswaar heerlijk zonnig weer maar vroor een paar graden dus leek me niet zo handig om een uur stil te staan op zo'n ijskoude halte. Daarom een dorp eerder alvast uitgestapt en de laatste paar kilometer gewoon lopend afgelegd, zodat ik ten eerste niet zo lang zou hoeven wachten bij die halte en ten tweede krijg je het warm van de heuvels beklimmen.
Kom ik met moeite bij de top aan, want dat weggetje was op een gegeven moment niet meer besneeuwd maar helemaal opgevroren, huh staat daar nou een vrachtwagen?

Afbeelding

Ik er naar toe gelopen, zag vanuit de verte al dat het een Nederlandse kentekenplaat was. Die chauffeur helemaal blij dat er eindelijk iemand voorbij kwam lopen, want hij stond er al een heel tijdje en kon zijn vrachtwagen niet uit omdat de handrem niet voldoende was om de boel op zijn plaats te houden, dus hij moest continue het rempedaal maximaal intrapt houden.
Hoe kom je hier nou toch terecht met die vrachtwagen?
Ja ik heb net in het voorgaande dorp moeten leveren bij een bedrijf en ze zeiden dat het makkelijker was om even rond te rijden over de velden, dan door die weg achteruit terug te rijden (bij dat bedrijf is keren absoluut onmogelijk, dus je moet inderdaad zo'n honderd meter achteruit terug, als leverancier). Pff, welke idioot geeft nou zo'n advies aan een vrachtwagenchauffeur, terwijl overal sneeuw en ijs ligt...
Het is nog een wonder dat hij zo ver is gekomen met die vrachtwagen, juist in de laatse paar honderd meters is het dermate steil dat de banden begonnen door te slippen en de boel vervolgens honderd meter omlaag is gaan glijden, totdat de boel op een iets minder steil stuk ternauwernood weer bleef staan.
Of ik hulp kon halen, ehm tja, ik ken hier eigenlijk niemand, is daar nou niet bepaald mijn woonomgeving.
Even later kwam er gelukkig een dorpsbewoner voorbij met de hond, die had wel contacten bij de gemeente dus een klein halfuur later stond er een sneeuwschuiver/strooier en een tractor, om die man te helpen.

Afbeelding
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Postmixcola is juist de lekkerste van allemaal. Die automaten zijn gewoon vaak kansloos afgesteld.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Valerio is een pussy en Dennis is een held :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
hauptbahnhof
Berichten: 3922
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door hauptbahnhof »

Ik hou niet van pussies maar Valerio is wel schattiger. Alleen ja, wat heb ik aan hem als ie mn kind niet kan baren? (A)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Michael schreef:Morgen een rondje Breda --> Arnhem --> Doetinchem --> Winterswijk --> Zutphen --> Zwolle --> Lelystad --> Amsterdam --> Breda doen. Hopen dat ik niet ergens strand onderweg.
Slaapzak, rubberboot, astronautenvoer en lichtkogels mee? Goeie reis! *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Ik heb al bij heel wat restaurants met een postmix gewerkt, maar over dat aanlengen met prikwater heb ik nog nevernooit iets gehoord :O
_O-

Jij hoeft er ook niet van gehoord te hebben, maar zo werkt het wel :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ik herinner me trouwens ook dat we een keer een schimmelinfectie hebben gehad in de postmixinstallatie :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ardan »

Maakten jullie dat niet elke dag na sluit schoon?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Het zat ergens in een tank in de installatie achter, hoe het precies gebeurd is is nooit helemaal helder geworden. De installatie moest bijna een week gefilterd worden voordat hij weer gebruikt mocht worden. Wat een gedoe was dat zeg, de flesjes frisdrank verkochten sneller dan je kon bijvullen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Maakten jullie dat niet elke dag na sluit schoon?
Kan me niet herinneren dat wwe dat ding ooit schoonmaakten :D maar misschien deden andere mensen dat :Y
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Etienne »

Ik ging vanochtend om 6.50 van huis en was door de situatie op de weg uiteindelijk pas om 8.35 op de zaak binnen. :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Eerder op de middag even naar de lunchroom op station Diemen Zuid gelopen. De Flying Chicken was al een tijdje geslopen maar sinds kort zit nu Waelly's Lunchroom in de ruimte. Zijn broodje kroket is van hoge kwaliteit, mede doordat het broodje netjes was getoast. Ongetoaste broodjes bij een broodje kroket zijn een doodzonde, goed dat deze uitbater dat ook doorheeft :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Kroket op zacht wit brood is juist fucking lekker. Rot op met je toast.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21338
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Meltrain »

Agree with that.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door MdJ »

deadlock schreef:KroketFrikandel op zacht wit brood is juist fucking lekker. Rot op met je toast.
Bij twijfel: gebruik beton.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door MdJ »

Rot op met je sneeuw. 100x bijna op m'n bakkes gegaan, omdat er niet geschoven en gestrooid was. En het sneeuwt nog behoorlijk.
Bij twijfel: gebruik beton.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

*O*
deadlock schreef:Kroket op zacht wit brood is juist fucking lekker. Rot op met je toast.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ongetoast brood wordt zompig van de mosterd en de ragout, getoast brood houdt dat tegen en zorgt bovendien voor een klein zoetje :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten