Mag ik even kwijt #128

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Wubbo »

webguy schreef:Ben ik de enige of hebben anderen ook wel eens dat je week helemaal vol slibt? Heb meestal een vrij lege werkagenda, af en toe een vergadering of een overleg met iemand, maar meestal niks. Deze week is echt afschuwelijk. Morgen iig laatste, maar wel belangrijke presentatie, die dan natuurlijk door de rest van de dingen nog niet af is.
Volgens mij is morgen dit mijn werkagenda:
  • Een afspraak van 08.00 tot 08.30
  • Een afspraak van 08.30 tot 12.30
  • Een afspraak van 09.30 tot 10.30
  • Een afspraak van 12.30 tot 13.00
  • Een afspraak van 13.00 tot 15.00
  • Een afspraak van 15.30 tot 16.00
  • Een afspraak van 16.00 tot 17.00
Ik heb er zin in ;-)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Thom91 »

Ik ben gek op vergaderingen, echt heerlijk beetje vergaderen enzo.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Suus »

Voor het eerst in jaren ben ik vandaag blij met NS Hispeed. Maar ik zal beloven voor de rest erg kritisch te blijven. :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Fles »

Bee schreef:Voor het eerst in jaren ben ik vandaag blij met NS Hispeed.
Oh vertel eens? :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Daniel »

@Wubbo: twee afspraken tegelijk ook nog? :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door AppleMoose »

Over volle werkweken gesproken. Het lijkt momenteel wel alsof ik een vast contract heb ipv dat ik invaller ben (0-uren contract). Sinds november gewoon bijna fulltime aan het werk (in december 2 weken vakantie gehad), en iedere keer dat ik denk dat er een rustige week aan komt, word ik weer gebeld en kan ik zo weer de hele week werken.
Ik moet zelfs hoop diensten weigeren omdat ik of al op die dag werk (maar dan op andere groep), of werkweken krijg van 7 tot 9 dagen achter elkaar met hooguit 1 vrije dag tussen de werk"weken" door. Buiten het feit dat het niet eens mag (CAO), hou ik dat ook niet eens vol. 6 tot 7 dagen achter elkaar is de max, met minimaal 2 of 3 vrije dagen er achteraan :)

Maargoed, mij hoor je verder niet klagen. Het spekt de bankrekening flink *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Thom91 »

Thom91 schreef:Me bier is op. :evil:
Zucht..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door ODRAIL »

webguy schreef:Ben ik de enige of hebben anderen ook wel eens dat je week helemaal vol slibt? Heb meestal een vrij lege werkagenda, af en toe een vergadering of een overleg met iemand, maar meestal niks. Deze week is echt afschuwelijk. Morgen iig laatste, maar wel belangrijke presentatie, die dan natuurlijk door de rest van de dingen nog niet af is.
Nee zeker niet. Op sommige tijden van het jaar slibt mijn agenda behoorlijk dicht met afspraken, werk en dingen die echt geen uitstel dulden. Vooral in de maand mei heb ik hier zeer veel last van. En niet te vergeten in de periode van begin oktober tot aan kerst is er vaak in mijn agenda geen doorkomen aan. Gelukkig is het nu wat rustiger in mijn agenda en kan ik bij wijze van spreken morgen al een afspraak tussendoor plannen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Suus »

Fles schreef:
Bee schreef:Voor het eerst in jaren ben ik vandaag blij met NS Hispeed.
Oh vertel eens? :)
Ik heb mijn tickets voor Fyra Brussel voor a.s. zaterdag zonder meerkosten kunnen omboeken voor de Thalys :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door webguy »

Wubbo schreef:[*]Een afspraak van 09.30 tot 10.30
[*]Een afspraak van 12.30 tot 13.00
Dat zijn altijd de leukste uitdagingen... Maar ja, het zegt al wat dat mn presentatie extern is omdat ze anders geen zaal konden vinden (zoveel wordt er dus vergaderd)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Vinny »

Ik heb geen last van "werkdrukte". Ik kan gemiddeld 39,5 uur per week besteden aan mijn kerntaak: het in kaart brengen van alle vaarwegen van Europa. :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Ronald »

Bee schreef:
Fles schreef:
Bee schreef:Voor het eerst in jaren ben ik vandaag blij met NS Hispeed.
Oh vertel eens? :)
Ik heb mijn tickets voor Fyra Brussel voor a.s. zaterdag zonder meerkosten kunnen omboeken voor de Thalys :Y
Dat dus eigenlijk gewoon de absoluut minimum te verwachten service is natuurlijk :wink: . Maar bij Hispeed is dat al een feestje waard...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Wubbo »

@webguy: Volgens mij heb je het verkeerde stukkie uit mijn agenda gekopieerd ;-)

Maar ja, ik heb morgen 2 afspraken tegelijk, dus ik heb bij de langste afspraak al laten weten dat ik er maar een deel van de tijd bij kan zijn. Hadden ze het maar eerder moeten vragen dan vanochtend... Die dubbele afspraak vind ik dus niet zo erg, maar in 0 minuten van het ene gebouw naar het andere gebouw en de verwachting dat een aantal afspraken uitloopt maakt het toch lastig :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:... maar in 0 minuten van het ene gebouw naar het andere gebouw en de verwachting dat een aantal afspraken uitloopt maakt het toch lastig :P
Dat wordt vliegen :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Fles »

Bee schreef: Ik heb mijn tickets voor Fyra Brussel voor a.s. zaterdag zonder meerkosten kunnen omboeken voor de Thalys :Y
Goed nieuws, misschien kunnen wij dat ook proberen :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Daniel »

webguy schreef:Maar ja, het zegt al wat dat mn presentatie extern is omdat ze anders geen zaal konden vinden (zoveel wordt er dus vergaderd)
Vergaderen om het vergaderen? Ben wel blij dat ik daar in ieder geval weinig last van heb... bij ons worden zelfs meetings verplaatst omdat het steenkoud is in onze vergaderruimte. Zegt wel wat over hoe weinig die eigenlijk gebruikt wordt dat niemand de moeite heeft genomen de verwarming daar aan te zetten :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door webguy »

Wubbo schreef:maar in 0 minuten van het ene gebouw naar het andere gebouw en de verwachting dat een aantal afspraken uitloopt maakt het toch lastig :P
Zolang je niet vanaf de Admiraal Helfrichlaan moet komen gaat het geloof ik meestal wel :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door ODRAIL »

Hmm, ik vraag mij af of het ook mogelijk is om een binnenlandse reis te maken met de Thalys (bijvoorbeeld van Schiphol naar Rotterdam)?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Suus »

Theoretisch gezien kan het, maar dergelijke tickets worden in ieder geval niet via internet verkocht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door ODRAIL »

Wel via het loket?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Geert »

webguy schreef:Ben ik de enige of hebben anderen ook wel eens dat je week helemaal vol slibt? Heb meestal een vrij lege werkagenda, af en toe een vergadering of een overleg met iemand, maar meestal niks. Deze week is echt afschuwelijk. Morgen iig laatste, maar wel belangrijke presentatie, die dan natuurlijk door de rest van de dingen nog niet af is.
Heb ik ook wel eens, maar deze week heb ik voor de verandering juist allerlei dingen van mijn to-do-lijst kunnen strepen die er al te lang op stonden. Ook wel eens lekker :)
Morgenochtend aan werkafspraak in Enschede en dan hutje op de hei met collega's t/m vrijdag, dus de reguliere werkweek op kantoor is eigenlijk alweer voorbij ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door ODRAIL »

Geert schreef:Morgenochtend aan werkafspraak in Enschede en dan hutje op de hei met collega's t/m vrijdag, dus de reguliere werkweek op kantoor is eigenlijk alweer voorbij ;)
Uhh ... is dat hutje op de hei ook werk :? :wink: ?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Suus »

Jaarlijkse hutje-op-de-hei-sessie, hoort er bij bijna elk bedrijf wel bij geloof ik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door ODRAIL »

Geert schreef:Heb ik ook wel eens, maar deze week heb ik voor de verandering juist allerlei dingen van mijn to-do-lijst kunnen strepen die er al te lang op stonden. Ook wel eens lekker :)
Daar ben ik de hele maand januari al mee bezig. Naasleep van de periode begin oktober tot aan kerst 2012. Alles wat niet noodzakelijk was maar wel gedaan moet worden heb ik uitgesmeerd over deze maand. Moet nog twee kleine dingetjes doen, maar dat gaat wel lukken voor het einde van de maand.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #128

Bericht door Geert »

Het is wel voor werk KM46, maar niet echt een dagelijkse werkdag ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten