Mag ik even kwijt #129

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Ardan »

Kiosk op het perron :idea:
Ik doe ook maar wat
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Ja maar Ennes, jij snapt het niet, het concept van AH to Go verschuift met die verbouwing. De nadruk komt helemaal te liggen op Convenience, de vergeten boodschap is niet (meer) de doelgroep van de AH to Go. De formule van AH to Go schuift op richting 7-Eleven en consorten, een winkelsoort die nog vrij onbekend was voor Nederland.
Ik zal het inderdaad niet snappen, want wat ze er nu verkopen was al allemaal te verkrijgen bij de Kiosk etc. Voor de echte snelle hap zit er immers al genoeg op de stations. De meerwaarde vond ik juist de verkoop van normale boodschappen naast die snelle hap.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Suus »

De Kiosk is meer een snack en frisdrankformule, bij de Ap to Go vind je gezondere opties. Bijvoorbeeld een bakje snackkomkommers :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door ODRAIL »

Moet wel zeggen dat de Kiosk wel lekkere kaasbroodjes heeft :wink: .
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Jef400 »

Die van de Hema ook.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door julsteren »

Ze hebben in Hengelo allebei wel een banaan.

AH to Go: 70 eurocent
KiosK: 1 euro
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Suus »

Mijn TV is duidelijk ongesteld en heeft zijn automatisch uit weer eens precies tijdens P&W uitgeprobeerd :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Fles »

Krijg ook de tering met je datingsites, dat gaat niet werken. Beetje slap lullen met total strangers die je niks te melden hebt, en van de ene teleurstelling naar de andere hobbelen. Waar ZIJN we mee bezig? :N Ophouden nu meteen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Thom91 »

Arme Fles.
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Arme Fles.
Nja. Maar goed, iedereen heeft zijn kruisje te dragen he ;)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door STF »

Die prachtige combi-functies toch in dit land:

Vanmiddag haalden we de brandblussers bij de keuring op, zegt de eigenaar van dat bedrijfje; ik stuur de rekening wel op, heb nu geen tijd meer want er is zometeen een bijeenkomst in een gemeente hier vlakbij. Ik moet daar echt bij aanwezig zijn, ben namelijk de burgemeester.

Het klinkt als een grap zo'n brandblusser-verkopende-burgemeester, maar zijn foto staat toch echt op de website van die gemeente.
De burgemeester van Reisdorf is bankdirecteur (in een heel andere plaats).
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Geert »

Ennes schreef:Een halfje brood en een pakje kaas heb ik er net meer kunnen ontdekken tenminste.
Is dat dan recent veranderd? Ik heb een tijdje terug nog wel een halfje brood en een pak kaas of worst (dat weet ik niet meer zo precies) kunnen halen bij de AH2Go in Rotjeknor.
Maar heb inderdaad wel het idee dat het assortiment op de schop gegooid is. De keuze in beleg was volgens mij al een stuk minder groot toen.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door AppleMoose »

Leuk. Gisteravond waren mijn cliënten helemaal van de wap. Niet vanwege Bea maar omdat lingo en gtst niet doorgingen. Vandaag wederom van de wap omdat er vanavond 2 afleveringen van gtst uitgezonden werd. *heerlijk, 2 avonddiensten tijdens dit soort gebeurtenissen*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door deadlock »

Wat een schijtweer. Ik ga me op m'n fiets hijsen en naar Zwolle Hbf fietsen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Krijg ook de tering met je datingsites, dat gaat niet werken. Beetje slap lullen met total strangers die je niks te melden hebt, en van de ene teleurstelling naar de andere hobbelen. Waar ZIJN we mee bezig? :N Ophouden nu meteen.
Zo werkt in het echt daten ook eigenlijk ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Thom91 »

deadlock schreef:Wat een schijtweer. Ik ga me op m'n fiets hijsen en naar Zwolle Hbf fietsen.
Ik heb me laten brengen naar Hwd Hbf.
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door deadlock »

Achterbankgeneratie.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Thom91 »

Het regende.
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7124
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Klaasje »

Jongentjes gemaakt van suiker.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door deadlock »

Baby.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Suus »

Vind ik leuk :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Suus »

Door het klantenpanel van NS Hispeed was ik begin deze maand gevraagd voor twee personen een retourreis met Fyra naar Brussel te boeken. In ruil voor het maken van een verslag van het aanschafproces en van mijn ervaringen met en rondom de treinreis naar Brussel en terug zou ik de treintickets vergoed krijgen. De reis was oorspronkelijk op 19 januari gepland maar de week ervoor ging de Fyra kapot, anyway het verhaal daarvan is bekend. Uiteindelijk heb ik toestemming gekregen om een reisverslag van de Thalys naar Brussel te maken en heb ik bij NS Hispeed mijn tickets kosteloos laten omboeken.

In ieder geval, het verslag daarvan heb ik zojuist opgestuurd en aangezien sommigen het wellicht interessant vinden deel ik het nu ook met jullie, het is hier (PDF) te lezen. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Zo werkt in het echt daten ook eigenlijk ;)
Sux :x
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Daniel »

Blijft toch een raar gebeuren, die PostNL Pakketservice... zou deze week een pakketje ontvangen, stond er allereerst bij het traceren dat het op 29 januari tussen 9.00 en 21.00 uur bezorgt zou worden. Tja, geef dan geen tijdvak want hier heb je natuurlijk ook niks aan.
Maargoed, de bezorger kwam dus op een moment dat ik niet thuis was maar liet zowaar wel een "Niet thuis-code" achter. Ik dus gisteravond gekeken wat je dan zelf kunt bepalen. "Datum en tijd" staat er dan leuk op dat briefje, maar je kunt dan weer alleen uit tijdvakken als "8.00 - 18.00 uur" kiezen dus werd het maar afleveren op het postkantoor wat hier op een steenworp afstand zit.

Bij 't postkantoor kon ik het vanmiddag vanaf 16.00 uur afhalen, maar om 17.20 uur was het er nog niet. Gaat vervolgens om 18.30 uur de deurbel... kwam de bezorger het dus alsnog gewoon aan huis bezorgen :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Alargule

Re: Mag ik even kwijt #129

Bericht door Alargule »

Fles schreef:Krijg ook de tering met je datingsites, dat gaat niet werken. Beetje slap lullen met total strangers die je niks te melden hebt, en van de ene teleurstelling naar de andere hobbelen. Waar ZIJN we mee bezig? :N Ophouden nu meteen.
:lol: Maar er bestaan een hoop leukere alternatieven voor een date, weet ik uit eigen ervaring.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten