Re: Mag ik even kwijt #130
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 23:13
Bad Bentheim - Stockholm kan zonder nachtgat twee keer per dag, ik denk dat het zelfs vanuit Nederland nog wel lukt. 9:58 weg uit Bentheim met WFB, 23:40 in Stockholm C.
Wat is daar nou mis mee? Ik juich dat toe. Mensen kunnen hun capaciteiten en ervaring nog nuttig gebruiken. En wellicht leren ze ervan dat de wereld anders in elkaar zit dan in een paar one-liners te vatten valt. Overigens zou ik het ook wel toejuichen als mensen wat langer in de kamer zouden blijven zitten. Tegenwooridg beginnen politici als kuikentje-piep en voordat ze gerijpt zijn, zijn ze alweer weg. Dat heeft buitengemeen vervelende gevolgen voor het besluitvormingsproces... :NKM46 schreef:Dat is altijd zo. En degene die nu in Den Haag zetten hengelen al naar een goed baantje in het bedrijfsleven :? .Ronald schreef:Tsja, politici willen nogal eens een ander petje opzetten zodra ze naar het bedrijfleven gaan...Wubbo schreef:Voormalig GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent naar NS. Was zij niet een van de mensen die voor een IC-stop in Hoogeveen was? Ben benieuwd wat er in de komende dienstregelingen gaat gebeuren ;-)
Zo gaat het altijd :? .
Ik ben een in Aalsmeer opgegroeide Amsterdammer die in Friesland op een Zwitserse laptop aan het forummen is over een treinverbinding naar Brussel. De locatiebepaler raakt daar heel erg van in de war *bus*Geert schreef:Google Adsense houdt vooral ook rekening met je zoekopdrachten en bezoek aan andere websites. Wat je hier dus voor reclames ziet zegt in veel gevallen meer over je eigen internetgedrag dan over wat er op het forum staat :D
Zonder gekkigheid: ik heb gisteren een website van een backupleverancier bezocht om wat documentatie te downloaden en wordt nu op allerlei websites bestookt met reclame voor dit product. Dat heeft niets te maken met de inhoud van die sites.
Stockholm doe je gewoon in 2 zetten met CNL naar Kopenhagen en dan X2000. Moet je verder niet moeilijk over doen.Bee schreef:Bad Bentheim - Stockholm kan zonder nachtgat twee keer per dag, ik denk dat het zelfs vanuit Nederland nog wel lukt. 9:58 weg uit Bentheim met WFB, 23:40 in Stockholm C.
kan je beter gaan liften. :YBee schreef:Eens, maar als je het extreem ultracheap wil doen
Bee schreef:Zodra je de studentenleeftijd bent ontgroeid is dat niet zo heel courante optie meer eigenlijk. Ik zou liften ook altijd met zijn tweeën doen om eventuele perverts wat makkelijker te kunnen bestrijden.
Bee schreef:maar als je het extreem ultracheap wil doen
Kan je beter ryanair of zo proberen.Bee schreef:Eens, maar als je het extreem ultracheap wil doen kan het dus wel
Liften heb ik eigenlijk alleen in Israël veel gedaan. Ik ben veel interessante mensen tegengekomen en geen perverts. Het is wel duidelijk daar een meer ingebed maatschappelijk fenomeen. Ik zie in Nederland eigenlijk nooit lifters, en als ik ze zie dan zijn het overduidelijk studenten in hun ontgroeningsfase of buitenlanders die de Beneluxtrein te duur vinden...Bee schreef:Zodra je de studentenleeftijd bent ontgroeid is dat niet zo heel courante optie meer eigenlijk. Ik zou liften ook altijd met zijn tweeën doen om eventuele perverts wat makkelijker te kunnen bestrijden.
Capaciteit is nooit toereikend..deadlock schreef:Ik heb echt zo'n bloedhekel aan die klapmongolen van ticketservice. Ik ga zo mijn 10e achtereenvolgende Lowlands missen omdat ze niet weten hoe je webservers bouwt. Stelletje idioten.
Ben je weer gebracht, achterbanksukkel? ;)Thom91 schreef:Ga je met de auto naar Schiphol zie je een rijdende fyra!
Niet alleen de lokatiebepaler raakt van jou in de war hoor.Vinny schreef:Ik ben een in Aalsmeer opgegroeide Amsterdammer die in Friesland op een Zwitserse laptop aan het forummen is over een treinverbinding naar Brussel. De locatiebepaler raakt daar heel erg van in de war *bus*