Geert schreef:webguy schreef:Zo, anders ben je vanaf morgen even applicatiebeheerder...
Wat ga je precies beheren?
Applicaties!

Geert schreef:webguy schreef:Zo, anders ben je vanaf morgen even applicatiebeheerder...
Geert schreef:De glasbak bij het oude huis van mijn ouders was anders ook zo'n ronde zoals Stéphane liet zien. Ik heb geen studie gemaakt omtrent de soorten glasbakken in Nederland maar ze zullen vast wel meer voorkomen lijkt me?
Thom91 schreef:Geert schreef:webguy schreef:Zo, anders ben je vanaf morgen even applicatiebeheerder...
Applicaties!
Fles schreef:Vanavond ga ik vroeg slapen
Vanavond ga ik vroeg slapen
Echt.
Thom91 schreef:Eerst nog AC Milan - Barcelona!
Thom91 schreef:Eerst nog AC Milan - Barcelona!
KM46 schreef:Thom91 schreef:Eerst nog AC Milan - Barcelona!
Dat is niet voor kleine kinderen bedoeld hoor.
Daniel schreef:Jouw fiets heeft ook een dienstregeling?Bij mij heeft de benenwagen de laatste tijd vaak vertraging, maar de aansluitende trein heb ik tot op heden gelukkig wel steeds gehaald
![]()
En wat er nou mis is met het zeeppompje in m'n badkamer... ding schiet wel erg enthousiast zeep af, maar als ik m'n handen wil wassen heb ik daar zeep op nodig, niet op m'n buik
Dat geldt in meer delen van het land. Zelfs in het onvolprezen Amsterdam is de fiets meestal sneller dan het openbaar vervoer, ergo je kunt later weg en je komt eerder aan.Thom91 schreef:Daniel schreef:Jouw fiets heeft ook een dienstregeling?Bij mij heeft de benenwagen de laatste tijd vaak vertraging, maar de aansluitende trein heb ik tot op heden gelukkig wel steeds gehaald
![]()
En wat er nou mis is met het zeeppompje in m'n badkamer... ding schiet wel erg enthousiast zeep af, maar als ik m'n handen wil wassen heb ik daar zeep op nodig, niet op m'n buik
De fiets vertrekt om 08:47 en de bus al om 08:44 waar ik eerst nog zo'n vijf minuten voor moet wandelen. Leven van een reiziger in NHN gaat niet over rozen helaas![]()
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten