Het Grote Blundertopic #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door microshit »

Oftewel... De bovenste lade vangt de gebruikte koffie op?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Suus »

Inderdaad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door webguy »

Ik was met collega's ook al aan het filosoferen wat er dan zou gebeuren, dat dus.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Apart dat het koffiezetapparaat zelf dan blijkbaar een lade voor de suiker heeft...

Ik zat meer te denken aan iets als de lades in de tafel waar het koffiezetapparaat op m'n werk op staat, die hebben een dusdanige kwaliteit dat als je ze iets te hard opent je met het ladenfrontje in je handen staat :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Suus »

Daniel schreef:Apart dat het koffiezetapparaat zelf dan blijkbaar een lade voor de suiker heeft...
Het is gewoon een keukenblokje met op het aanrecht een koffieautomaat die zijn koffie dus via een gat in het aanrecht in de vuilnisbak in de bovenste lade van een keukenkastje loost. Erg ergonomisch is het niet..
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Hmm, da´s wel een erg aparte oplossing inderdaad.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door webguy »

Mja, tot voor kort waren het tafelmodel DE apparaten, die ze dus zo eenvoudig mogelijk wilden aanpassen.In het kastje ernaast zit de koelkast voor de melk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Suus »

Ik zag vandaag trouwens een postertje hangen dat er binnenkort nog een nieuwe oplossing voor suiker en melk komt naast de koffiemachine :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door STF »

Vanmiddag voelde ik me net een leerling in een rijlesauto; heb geloof ik wel vier keer achter elkaar de motor af laten slaan bij het optrekken, omdat de motor van die bestelbus zo sterk is geef ik tijdens het optrekken nooit gas, laat eerst de koppeling volledig opkomen en trap pas daarna het gaspedaal in, maar vanmiddag hing er 2100 kilo aan de trekhaak dus tja dan moet je toch echt wel behoorlijk wat gas geven om weg te komen. Nou dan merk je pas hoe een automatisme het is om zonder gas te geven op te trekken. :wink:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Justin »

Deed vanmiddag boodschappen en nam daarvoor twee "duurzame" boodschappentassen mee. Na alles afgerekend te hebben, en de spullen in de tassen in de kar te hebben gezet, begaf ik me naar de plek waar je alle karretjes dient te stallen. Dus ik tas voor tas weer uit de kar halen: *SCHEUR* Handvat van één tas eraf, terwijl ik deze optilde :shock: . Gevolg: tas halfleeg op de grond, waarbij een doos eieren dus op de grond knalde. -o-

Ik vloeken, haalde de gebroken eieren eruit, stopte alles weer terug in de tas, en ik bedacht me ineens dat ik dus niet die tassen (en een zak kattenbakgrind) meer naar m'n woning krijg -o- . Dus hop, weer karretje terugpakken, alles erin zetten, en naar m'n appartement lopen (ik woon boven de supermarkt).

Ware het niet dat ik vergat dat op die krengen een blokkeersysteem zit als je te ver weg loopt en ik het karretje bijna mijn maag in kreeg op het moment dat het ging blokkeren. -o- Pech gehad AH, ik ging gewoon lekker doorduwen totdat ik thuis was. Met veel trek- en stootwerk was me dat uiteindelijk gelukt (en ook het terugbrengen van het karretje). Boodschappentas had ik overigens vervloekt en maar in de prullenbak geflikkerd.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door AppleMoose »

Ga ik voor een paar dagen naar een vriend toe in Rotterdam, ben ik daar, bedenk ik me ineens dat ik morgenochtend al een andere afspraak had staan in Dieren :X -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door deadlock »

Justin schreef:Deed vanmiddag boodschappen en nam daarvoor twee "duurzame" boodschappentassen mee. Na alles afgerekend te hebben, en de spullen in de tassen in de kar te hebben gezet, begaf ik me naar de plek waar je alle karretjes dient te stallen. Dus ik tas voor tas weer uit de kar halen: *SCHEUR* Handvat van één tas eraf, terwijl ik deze optilde :shock: . Gevolg: tas halfleeg op de grond, waarbij een doos eieren dus op de grond knalde. -o-

Ik vloeken, haalde de gebroken eieren eruit, stopte alles weer terug in de tas, en ik bedacht me ineens dat ik dus niet die tassen (en een zak kattenbakgrind) meer naar m'n woning krijg -o- . Dus hop, weer karretje terugpakken, alles erin zetten, en naar m'n appartement lopen (ik woon boven de supermarkt).

Ware het niet dat ik vergat dat op die krengen een blokkeersysteem zit als je te ver weg loopt en ik het karretje bijna mijn maag in kreeg op het moment dat het ging blokkeren. -o- Pech gehad AH, ik ging gewoon lekker doorduwen totdat ik thuis was. Met veel trek- en stootwerk was me dat uiteindelijk gelukt (en ook het terugbrengen van het karretje). Boodschappentas had ik overigens vervloekt en maar in de prullenbak geflikkerd.
moest lachen :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Hmm, ben geloof ik een beetje m´n tijdsbesef kwijt na twee nachten met wat te weinig slaap... om kwart voor tien ´s ochtends de telefoon opnemen met "Goedemiddag", tja :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Justin »

Bij ons op kantoor hebben we een apart printhok. Een zijde van dat hok heeft een glazen wand. Op het moment dat ik iemand de gang op hoor komen, wil ik kijken wie dat was, dus wilde ik door de ruit heen kijken. Glazen wand was alleen iets dichterbij dan ik dacht (ofschoon ik vergeten was dat er überhaupt een glazen wand is) *BOING* harde kopstoot tegen glazen wand :').

EDIT

En nog een blunder. Zit hele dag al dingen uit te rekenen, waarvan al blijkt dat ik ze ooit al een keer heb uitgerekend... d'oh! Dat was dan 4 uur nutteloos werk geweest...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Ardan »

Die eerste blunder had ik vorige week ook, toen ik langs de supermarktkoeling liep en één van de deurtjes open bleek te staan :')
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Dexter »

Ik deed onvrijwillig en onbewust een duetje met de conductrice van mijn trein tijdens het binnenkomen in Ass. Ik was al begonnen met het omroepen, toen zij ergens halverwege ook begon. Ik was bezig met alle overstapmogelijkheden en zij kwam er tussendoor met het uitchecken met de OV-Chipkaart. De afsluiting ging ongeveer zo: Sloter-sloter-dijk-dijk.

Wat bleek: Ze had niet gezien dat het bezet-lampje van de boordomroep al brandde. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Thom91 »

Matige blunder vergeleken met oudere exemplaren ;)
Komt wel goed schatje.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Dexter »

@Thom91: Zou er eindelijk hoop op genezing zijn voor mij denk je? :D
Vallend blad maakt rails glad.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Thom91 »

Dan zou dat standbeeld wat ik ooit voor je wilde hebben je ook geen eer meer aan doen ;)
Komt wel goed schatje.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Dexter »

Dat is waar. Dus ik blijf gewoon vrolijk voortblunderen tot mijn laatste dag. :D

Overigens lijken mijn blunders wat minder te worden, die van Caspar daarentegen nemen juist toe. Op vakantie in Roemenië hadden we in Constanta een mooie hotelkamer met jacuzzi. Toen we daar in gingen en Caspar 'm aanzette, stelde hij de massagestraal iets te hard in. Daardoor spoot er een flinke straal langs zijn rug omhoog, waardoor hij bijna het bad uit spoelde. :lol: In het hotel in Vatra Dornei deed hij het nog eens dunnetjes over, toen hij op een knopje drukte en er ineens twee enorme fonteinen uit omhoog spoten, tot ver over de rand van het bad.

Vast een gevalletje: Waar je mee omgaat... :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Thom91 »

Ik kwam bij toeval Bee in Asd tegen en bij hoge uitzondering Fles en Deadlock en Klaasje in Alm.
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Wubbo »

En dat is een blunder???
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Thom91 »

Verkeerde topic :')
En dat kan je wel een blunder noemen haha
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Klaasje »

_O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Suus »

Vorige week donderdag is de tweede koffiemachine afgeleverd op het werk maar pas nadat bijna iedereen al naar huis was dus het is nog een beetje een geheim dat deze machine bestaat :mrgreen:

Maargoed, de stage is dus in een heel groot gebouw en op de eerste verdieping is een grote kantine met een glazen dak. Als de zon flink schijnt wordt de ruimte dan een soort kas waar het echt snikheet is. Op de tweede en derde verdiepingen zijn vanuit de kantoren balkons en op zo'n balkon staat naast een bank en een salontafel dus ook een koffieautomaat. Maar 's middags staat de zon vol op de koffieautomaat waardoor deze nu dus spontaan melk gaat spuiten :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 36 gasten