Het Grote Blundertopic #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Ardan »

De accu van mijn laptop was bijna leeg. De kabel zit er echter wel in, maar hij wilde niet laden. Nee he, dacht ik, is nu de oplader ook al kapot? Na even wat draaien eraan omdat ik dacht dat-ie hem dan niet goed zou pakken, bedacht ik me.. Het is ook niet zo gek dat-ie niet laadt als de stekker niet in het stopcontact zit!...
Ik doe ook maar wat
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Gekko123 »

De C1000 heeft deze week kipfilet in de aanbieding, waarbij ze de fout hebben gemaakt om in de folder neer te zetten dat het vlees €4,98 per liter kost. Maak er later vandaag misschien nog een foto van.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daniel »

Dat zal dan wel plofkip opgespoten met water zijn he :wink:

Edit: ow, ik keek even op de C1000 site of de fout daar toevallig ook staat. Krijg ik deze... "Goedemiddag! U bevindt zich in of dichtbij Hersham. Kies C1000 Claeys in Aardenburg als Mijn C1000. Als u dit doet kunt u meer met C1000.nl." Jaja, is vast in de buurt dan :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Fles »

Nu word ik toch wel nieuwsgierig :D

edit:
Goedemiddag! U bevindt zich in of dichtbij Assendelft.

Kies C1000 Roemer in Heemskerk als Mijn C1000. Als u dit doet kunt u meer met C1000.nl.


Ja :') Tuurlijk :')
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Geert »

In de trein bij station Delft:

Goedenavond! U bevindt zich in of dichtbij Winterswijk.
Kies C1000 Mennings in Winterswijk als Mijn C1000. Als u dit doet kunt u meer met C1000.nl.

Idee is leuk, maar met zo'n slechte lokalisatie werkt het niet echt :')
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Michael »

Bij mij ging het wel goed
Goedeavond, u bevindt zich in of dichtbij Wagenberg. Kies C1000 Hesselberth in Made als Mijn C1000 etc.
Terheijden ligt niet ver van Wagenberg vandaan en de dichtstbijzijnde C1000 is inderdaad die in Made.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daniel »

Zit toch een aardige afwijking in hoor... Nu thuis: "Goedenavond! U bevindt zich in of dichtbij Soest."

D'r is ook gewoon een C1000 in Amersfoort die je toch zou verwachten te zien te krijgen als je je in Amersfoort bevindt. Hoewel... ik krijg hier ook C1000 folders terwijl ook het Amersfoortse filiaal absoluut niet in de buurt zit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

Die C1000-folders worden landelijk huis-aan-huis verstuurd met ik denk PostNL, want alleen reclamefolders die met PostNL bezorgd worden, worden bij mij bezorgd. Tenminste, ik ontvang alleen de AH, Blokker, Gamma, Praxis en C1000-folders :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daniel »

Zal wel zoiets zijn ja, dat zijn ook de enige folders die ik niet in plastic verpakt krijg. Maar je zou toch enige afstemming met het verzorgingsgebied van de winkel verwachten, van de supermarkten hier in de omgeving krijg ik alleen folders van de Plus en Albert Heijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Windows geeft telkens bij het aansluiten van mijn fotocamera op de laptop als tip aan dat ik beter voor een beschikbare USB 2.0 poort kan kiezen, om het sneller te laten werken.
Maar nou komt ie: er zit helemaal geen USB 2.0 poort op die laptop, beide zijn 1.1 want in die tijd bestond er niks anders.
Kansloze tip dus...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door deadlock »

Veel van die moederborden hebben chipsets waar wel een controller voor USB2 op zit. Vanwege verschillen in modellen wordt die dan niet gebruikt in de productie.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door MdJ »

Vanochtend een kwartier naar m'n sleutels gezocht, bleken ze aan de buitenkant van de buitendeur te zitten. Gelukkig in Enschede en kunnen alleen bewoners of bekenden op de galerij komen, anders had ik een groot probleem... :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Aangezien ik afgelopen week een nieuwe computer heb besteld wilde ik nog eens nakijken wat we eigenlijk voor de computer in het kantoortje hebben betaald, die is in oktober 2011 vervangen en komt bij dezelfde firma vandaan.
Even de map met facturen 2011 van de plank gepakt en de computerfactuur + pakbon opgezocht; blijkt er ergens iets helemaal fout te zijn gegaan want er staat een compleet andere computer op de factuur als op de pakbon en nu komt het mooiste: zowel de computer die als op de factuur staat als de computer die op de pakbon staat, hebben we hier niet staan...

Ik vond het destijds ook al niet echt op de computer lijken die mijn vader besteld had, maargoed heb er verder niet echt aandacht aan geschonken want in die week waren precies htm_tram en find_your_spot hier op bezoek dus we waren veel met het OV op pad en find_your_spot zijn auto moest halverwege die week ook nog naar een garagebedrijf worden gesleept, dus ik heb die computer alleen maar even snel uitgepakt, aangesloten, geinstalleerd en klaar!

In ieder geval blijft het wel een maffe actie van die firma om drie verschillende computers door elkaar te halen; eentje leveren, eentje factureren en eentje op de pakbon vermelden.
Zo te zien is het redelijk in ons voordeel want in de destijds geleverde computer zit een processor die (vandaag de dag) ongeveer 150 euro duurder is dan die op de factuur staat. Op de pakbon staat een nog goedkopere processor vermeld.
De drie moederborden en behuizingen ontlopen elkaar niet zo gek veel in prijs, hooguit een paar tientjes.

Nou dan ben ik benieuwd wat ik komende week van die firma geleverd krijg... :?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door webguy »

Hmm, ineens 500MB teveel gebruikt vorige maand :S Kaching, 45 euro
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Vandaag bericht gekregen van het ministerie van toerisme dat we zo spoedig mogelijk de gegevens van de kampeerders die in januari hier geweest zijn, moeten doorgeven.
Ehm, kampeerders? In januari zijn we dicht geweest, zoals op de website en in elke mogelijke campinggids te lezen valt.
Vrijwel elke camping in Luxemburg is in januari dicht dus ze zullen het wel druk hebben gehad bij het ministerie met brieven/mailtjes sturen...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daniel »

Ik wilde vanavond m'n contract voor gas- en elektriciteit verlengen. Niet zo moeilijk zou je zeggen, maar het begon met de link uit de brief die ik ontving die in IE9 een pagina die eeuwig bleef laden zonder iets te tonen opleverde. In Firefox bleek het wel te werken.

Vervolgens kreeg ik een bevestigingsmail met daarin het volgende:
Tarieven
[tarieven overeenkomst="Verlenging" product="GasElektriciteitGroen" campagne="HH" postcode="1111AA" huisnummer="00" huisnummertoevoeging=""
Oeps...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

En nu weten we waar je woont :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daniel »

Dat wist je al als je de tenaamstelling van ovinnederland.nl opvroeg, maar vooruit :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

En nu woon je in Diemen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Geert »

Daniel schreef:Dat wist je al als je de tenaamstelling van ovinnederland.nl opvroeg, maar vooruit :P
Die gegevens zijn al een paar jaar niet meer op te zoeken voor jan en alleman.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Ik zou bij een kennis die een aantal weken op vakantie is de verwarmingsketel uit gaan zetten zodra de nachtvorst voorbij was dus reed er gisteren met de auto heen, toen ik net een paar honderd meter Reisdorf had verlaten bedacht ik me dat ik de sleutels van dat huis niet bij me had, handig... Op dat bergweggetje is straatje keren niet mogelijk, te smal. Verder naar boven doorrijden tot een punt waar je wel ruimte genoeg hebt om te keren is ook nog een heel stukje dus maar even op volle snelheid achteruit terug naar het dorp gereden, voordat er weer ander verkeer aan zou komen.
Dat is toch wel het voordeel aan Luxemburgse wegen; zijn doorgaans reuze rustig. :Y
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1961
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Anne »

Gisteren in Venlo even snel moeten inchecken. Dus het eerste paaltje genomen dat in de looproute lag.
Toen ik het bliebje van de NS cico hoorde realiseerde ik me dat ik met de trein naar Roermond moest :oops:

Gelukkig zijn de ns cico's inmiddels aangepast en kon ik op een ander paaltje direct weer uitkeken.
(met 3 min wachttijd had ik de trein gemist)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daniel »

Kom net deze tegen, voor wie snel wat wil drinken in Brussel...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Dexter »

Na een hectische tijd ben ik weer terug en ik realiseer me dat ik hier wat in te halen heb. Gelukkig ben ik wel gewoon blijven doorblunderen en heb ik de besten opgespaard voor hier. Dus vol er tegenaan maar weer. :Y

Een tijdje geleden moest ik met een s2800 van Rtd via Gd naar Ut. Op mijn dienstkaartje zag ik dat ik in Gd een ander treinnummer zou worden en na een kort stationnement als s1700 verder zou gaan naar Ut. Ik vermoedde al dat er in Gd iets zou worden bijgeplaatst vanuit Gvc, maar omdat ik dat sinds de nieuwe dienstregeling nog niet had meegemaakt, besloot ik het voor de zekerheid maar even na te vragen en de Bijsturing te bellen. Dat gesprek ging ongeveer zo:

- Ik: "Hallo, hier mcn -standplaats/dienstnr- Ik zie dat in Gd mijn treinnummer veranderd, wordt er straks soms van achteren tegen me aan gecombineerd?"

- Bijstuurder: "Jahaa, dat zou jij wel willen he?"

- Ik (beduusd): "Eeeuh, jij kent me zeker?"

Het was pas toen dat ik me realiseerde dat ik weer eens voor een mega-inkopper had gezorgd.
(Daarvan ben ik me echt niet bewust op het moment dat ik zoiets zeg...) :oops:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

Wat een bazenblunder _O_ _O_
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 73 gasten