Het Grote Blundertopic #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11743
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Michael »

Blunder van Veolia: Ik kreeg vanochtend 2 mailtjes over een klacht die ik ingediend had dat ik teveel betaald had. Dat waren klachten van Juni en Juli 2012. Nou staat er dus in die mails dat ik €3,36 terug krijg. Dat geld heb ik voor zover ik weet allang teruggehad. Een meevallertje voor mij dus.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Ardan »

Een van mijn gasten merkt op: 'Mijn bier is een beetje dood!' 'Geen wonder, dat is een glaasje water..'
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Thom91 »

_O_
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door deadlock »

Een blunder van Essent. Telefoontje dat ik nog een jaarafrekening van 166,- moet betalen en nog een van 447,17. Op hetzelfde adres. De ene is via automatische incasso gedaan en de andere is een aansluiting op dit adres op een naam waar ik nog nooit van gehoord heb.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Vanmorgen bij de Karwei in Vathorst...
Cassiere: "Heeft u een klantenkaart?"
Ik: "Ja, die heb je net gescand"
:P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Dexter »

Oh, dat heb ik zo vaak. Sta ik bij de Deen in de rij voor de pinkassa, vraag ik aan de cassiere: "Kan ik pinnen?" :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Vinny »

Het is pas echt een blunder als je alleen contant geld bij je hebt en ze vreten dat spul daar niet. Heb de laatste tijd ietsje teveel meegemaakt in de diverse supermarkten. Ja ik weet eigen schuld, moet ik maar bordjes lezen :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8579
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Milco »

Ik vrijdag in de sportschool...
Ik had gesport en wilde het apparaat even schoonmaken. Wel zo fris natuurlijk. Dus ik loop naar zo'n machine, druk op de knop en er komt papier uitrollen dat ik afscheur. Ondertussen komt er nog een man naast me staan, die wacht tot ik klaar ben. Maar goed, ik heb dat papier in m'n hand, pak een spuitfles met zeep die er staat en wil op het papiertje spuiten. Lijkt me vrij simpel, maar dat was het voor mij niet! Terwijl ik die fles in m'n hand heb, spuit ik onbedoeld de lucht in, richting die man die stond te wachten... :$ Gelukkig kon die man er ook wel om lachen...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 16-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Justin »

Vandaag tijdens de lunch, pakte ik de fles mosterd. Ik open de fles: KWAK op mijn shirt :shock: . M'n leidinggevende naast me kwam niet meer bij (ik schudde niet eens de fles ofzo!)...

Heb vervolgens de hele middag maar in mijn sportshirtje op kantoor gezeten, nadat ik mijn shirtje met een beetje water maar heb gewassen en laten drogen...

En nog een kleine blunder -- sinds vandaag werk ik in Zaltbommel, en dat bracht dus een nieuwe fietsroute met zich mee. Alleen ik sloeg ergens te vroeg af, en dat op een route waar ik eigenlijk 0 keer hoef af te slaan. Daar gaat mijn reputatie als geograaf :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Gertjan »

Blundertje van een van mijn collega's vandaag tijdens de herinstructie kleine blusmiddelen..

Ik moest even een rondje langs 5 branden doen.. Vloeistofbrand, Elektronica brand, Prullenbak brand, brandende biels en een brandende pop. Mijn collega was nog even bezig met die brandende pop, maar ik kon alvast beginnen.
Goed, de eerste 2 branden met een CO2 blusser geblust, en die andere 2 wil ik met een schuimblusser doen.
Blunder 1: ik pak een schuimblusser die leeg is
Dus nieuwe blusser gepakt, borgpen eruit getrokken en verder gegaan.

Sta ik die brandende biels te blussen met de schuimblusser, is mijn collega nog met die brandende pop bezig. (1e keer blusdeken, 2e keer zand erover gooien en 3e keer omrollen)
Meneer was alleen even iets te enthousiast met omrollen en gooide die pop redelijk dicht naar mij toe (15 cm voor me, terwijl deze nog in brand stond)
Gevolg; ik spring naar achter en spuit een complete schuimblusser leeg over die pop.
Zegt die instructeur "ja, dat kan ook... Alleen volgens mij branden die bielzen van jou nog." Dus ik gooi die lege blusser naar achter (richting me collega's die alles al gedaan hadden) en pak een nieuwe van de grond. Blijkt dat dus een CO2 blusser te zijn, en ik vergat de borgpen eruit te trekken :?

En omdat ik de laatste was waren natuurlijk ook alle schuimblussers zo goed als leeg, dus ik had 7 brandblussers nodig om die brand uit te krijgen :shock:


Maarja, het was wel leuk dat pyromaan spelen
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Michael
Berichten: 11743
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Michael »

Ik was net het shake apparaat aan het schoonmaken. Maar ik ging per ongeluk over de knopjes heen met het doekje en die zijn nogal gevoelig. Gevolg was dat er een litertje milkshake zo de vloer op stroomde.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Suus »

Vanmiddag kwam ik er achter dat ik mijn geprepareerde boterhammen voor tussen de middag thuis had laten liggen.

Het was dan ook in eerste instantie een geluk bij een ongeluk dat vandaag iedereen werd getrakteerd op een oranjetompouce vanwege het vele werk dat de afgelopen weken verzet is. Beetje jammer was dat ze helaas vergeten waren bordjes, vorkjes en servetjes te regelen voor deze traktatie, na afloop zat alles en iedereen onder de slagroom en het glazuur :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door STF »

Aangezien bij de Hela vestiging (bouwmarkt) hier in deze regio een artikel al enige tijd op is en we het onderhand toch weleens nodig hebben ben ik naar hun andere vestiging in het zuiden van Luxemburg gereden (gelijk gecombineerd met daar in de omgeving een mooie boswandeling maken met dat zomerse weer vandaag, 26 graden in de schaduw...). Gisteren op de website gekeken waar die vestiging exact is, hmm wat een rare plek dacht ik toen al gelijk, dat lijkt een woonwijk te zijn, terwijl de straatnaam meer op een industrieterrein lijkt (waar een bouwmarkt doorgaans ook is).
Nou goed, vanmiddag dus precies naar dat punt toegereden waar het volgens de kaart was, geen Hela bouwmarkt te zien. Hier en daar nog wat straatje in en uit gereden maar daar was het allemaal niet. Nou kom ik weleens een enkele keer op het industrieterrein van die stad, laat ik daar dan eerst maar eens gaan kijken i.p.v. verder te zoeken in het deel van de stad waar die tent zogenaamd zou zijn. Bleek de Hela dus pal tegenover het bedrijf te liggen waarvoor ik regelmatig op dat industrieterrein moet zijn, je ziet het alleen niet goed omdat er hoge bomen tussen staan.
Nou dat punt ligt echt kilometers ver bij die zogenaamde locatie vandaan... :? Fijne website...
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Z2N »

Loop ik vandaag het station uit, naar de fietsappel, kan ik mijn fiets niet op mijn vertrouwde plek vinden. Loop ik twee keer de appel op en af, om er dan al achter te komen dat ik met de bus was! :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Gertjan »

Bee schreef:Beetje jammer was dat ze helaas vergeten waren bordjes, vorkjes en servetjes te regelen voor deze traktatie, na afloop zat alles en iedereen onder de slagroom en het glazuur :X
Rijdend personeel heeft daar anders nooit moeite mee hoor :lol: Weet het nog goed, de 1e dag bij het spoor.. gelijk gebak leren eten zonder 'gereedschap'.
Maarja, wij zijn een ander soort mensen geloof ik.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Geert »

Op Den Haag FM hoor ik sinds deze week iedere ochtend een spotje van de gemeente Den Haag over gezond eten enzo. Aan het einde van het spotje wordt de website genoemd, gezondisvet.nl. Daarna zingt een koortje nog gezondisvet.com. Dat er twee verschillende domeinen in hetzelfde spotje genoemd worden is al suf, maar de .com-variant blijkt niet eens geregistreerd te zijn :') :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daantje »

Gertjan schreef:
Bee schreef:Beetje jammer was dat ze helaas vergeten waren bordjes, vorkjes en servetjes te regelen voor deze traktatie, na afloop zat alles en iedereen onder de slagroom en het glazuur :X
Rijdend personeel heeft daar anders nooit moeite mee hoor :lol: Weet het nog goed, de 1e dag bij het spoor.. gelijk gebak leren eten zonder 'gereedschap'.
Maarja, wij zijn een ander soort mensen geloof ik.
Gaat bij ons op het lab ook goed hoor. Zelfs in een witte jas ;)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Thom91 »

Ik pak altijd een vorkje en een schoteltje.. :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Gaat bij ons op het lab ook goed hoor. Zelfs in een witte jas ;)
Labjas + etenswaren, hmm, dat gaat toch niet echt samen :P Maar inderdaad, 't gaat prima zonder bordjes en vorkjes. En bij ons dan ook nog altijd staand in de gang want de koffietafel is veel te klein voor alle medewerkers tegelijk.

Pas echt complex wordt het als je er ook nog wat te drinken bij hebt en die kleine tafel al vol staat met de gebaksdozen. Maar nog altijd makkelijker dan met een stapel schoteltjes en vorkjes de trap af vanuit het keukentje.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Suus »

Je moet ook niet echt servies gebruiken maar de plastic variant. Na afloop mik je de hele bende in de plastic bak (jaja, recycling op kantoor, hoera) en klaar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Justin »

Hmm... de inhoud van de blender in een glas gieten terwijl het deksel niet goed vast zat, was niet zo'n goed idee. Vooral het aanrecht was er niet blij mee, nadat de inhoud niet IN, maar NAAST het glas zat :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11743
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Michael »

Ik was vandaag met een opdracht bezig voor school. Ben ik na 1,5 uur werken op de helft van de opdracht druk ik een verkeerd knopje in en ben ik alles kwijt. Kon ik weer overnieuw beginnen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Volgens het lokale suffertje heeft Amersfoort niet zo'n haast met het bouwen van een nieuw sportcomplex. Na het kiezen van een aannemer wachten ze nog 91 jaar :mrgreen:
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Ardan »

Oei, vergeten dat ik om straks 21 uur bardienst heb, ik sta normaal nooit op de 1e vrijdag van de maand. Ik zit alleen nog in Zwolle... gelukkig nog gauwvlugsnel kunnen ruilen met de barman van volgende week :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Meltrain »

Gisteren: voor mijn BSc-eindwerk doe ik onderzoek naar organische klei. Deze klei hebben we verzameld in het Delftse Hout, waar deze klei uit de omliggende sloten werd gebaggerd en te drogen werd gelegd.
Om goede proeven met de klei te kunnen doen, moet de klei wel homogeen zijn, dus de klei/bagger moet goed gemixt worden, wat met behulp van een soort mixer kan. Helaas zette ik alleen de mixer op een net iets te hoge stand.... Gevolg: de hele tafel, een deel van de vloer en een paar stukken van mijn broek onder de meest smerige zwarte bagger die je ooit gezien hebt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten