Re: Mag ik even kwijt #136
Geplaatst: zo 14 apr 2013, 17:48
Trek je zelf de conclusie dat dit aan het onderhoud ligt of zit het misschien toch in de exploitatie? Die Fransen hebben wel vaker aangetoond dat koffie boven werken gaat.
enz. :NCijfers SNCF schreef: Aantal vertraagde reizigers:
1. Staat van het netwerk (spoor, seinen, bovenleiding, spoorwegovergangen): 538968
2: Conflicten tussen treinpaden in de tunnel tussen Châtelet en Paris-Nord:335343
3: Kapot materieel: 320836
4: Drukte door reizigers: 320582
5: Exploitatie (onbeschikbaar materieel, treinbesturing, sturring van materieel): 274282
Alleen al de status van het spoor zorgt voor 540.000 vertraagde reizigers, conflicterende treinpaden in de tweesporige tunnel tussen Châtelet en Paris-Nord (waardoorheen de RER D (SNCF) samenloopt met de RER B (RATP-SNCF) op de sporen van de RATP) voor nog eens 335.000 reizigers met vertraging.Bee schreef:Problemen met het treinmaterieel zorgen opgeteld door voor meer problemen dan spoorproblemen.
Ik meende (en dat staat er ook) 320836 reizigers met vertraging door defect materieel. Op 550.000 dagelijkse reizigers is 320.000 reizigers per maand nog steeds erg veel. De cijfers staan hier (in 't Frans, dan wel). Deze cijfers zijn met de opgeheven treinen meegerekend.Thom91 schreef:320836 x defect materieel? Waar vind ik die cijfers?
Zo ligt het natuurlijk al wat genuanceerder. Ik dacht dat er 320.000 keer materieel defect kan gaan. Lekker handig hè zo'n eenheid. :NZ2N schreef:Ik meende (en dat staat er ook) 320836 reizigers met vertraging door defect materieel. Op 550.000 dagelijkse reizigers is 320.000 reizigers per maand nog steeds erg veel. De cijfers staan hier (in 't Frans, dan wel). Deze cijfers zijn met de opgeheven treinen meegerekend.Thom91 schreef:320836 x defect materieel? Waar vind ik die cijfers?
Ach nee ... jongen toch, en dat op maandagochtend?Bee schreef:Ik was vanochtend onderweg naar het station en kon de trein nog halen, totdat dertig meter voor het station een bouwvakker een hek over het tijdelijke fietspad neerzette en pas na twee minuten proberen een bakwagen achteruit in te laten steken op het idee kwam om het hek toch een klein stukje te openen.
De trein heb ik nooit meer gehaald iig :')
Gelukkig rijden metro's redelijk frequent in de ochtendspits? :)KM46 schreef:Ach nee ... jongen toch, en dat op maandagochtend?Bee schreef:Ik was vanochtend onderweg naar het station en kon de trein nog halen, totdat dertig meter voor het station een bouwvakker een hek over het tijdelijke fietspad neerzette en pas na twee minuten proberen een bakwagen achteruit in te laten steken op het idee kwam om het hek toch een klein stukje te openen.
De trein heb ik nooit meer gehaald iig :')
Je ben toch wel gelijk door gegaan naar de psygoloog?
Zelf kon ik vanochtend de metrodeur aanraken en deze reed voor mijn neus weg, dat is pas erg :? .
Psygoloog.. *O*KM46 schreef:Ach nee ... jongen toch, en dat op maandagochtend?
Je ben toch wel gelijk door gegaan naar de psygoloog?
Zelf kon ik vanochtend de metrodeur aanraken en deze reed voor mijn neus weg, dat is pas erg :? .
Beter naar een psycholoog dan je basisschool opnieuw doen omdat je geen Nederlands kan schrijven.KM46 schreef:Ach nee ... jongen toch, en dat op maandagochtend?
Je ben toch wel gelijk door gegaan naar de psygoloog?
Zelf kon ik vanochtend de metrodeur aanraken en deze reed voor mijn neus weg, dat is pas erg :? .
Ja woops typfout: het is met psycholoog is met ch ja. Foutje bedank .KM46 schreef: Psygoloog.. *O*
Gelukkg wel ja. Maar het is niet netjes als bij een beginpunt de laatste drie mensen niet kunnen instappen, terwijl deze mensen (waarvan ik er een was) wel in de rij stonden.Caspar schreef:Gelukkig rijden metro's redelijk frequent in de ochtendspits? :)KM46 schreef:Zelf kon ik vanochtend de metrodeur aanraken en deze reed voor mijn neus weg, dat is pas erg :? .
Hmmm... Normaal quote ik nooit het bericht wat er direct boven staat, maar nu wel dus... -o- Enne... opruimen is niet echt mijn hobbywebguy schreef:Huishoudelijke mededeling: Graag je eigen quotes blijven opruimen, dan hoeven wij dat niet te doen :)