Mag ik even kwijt #137

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door |Pim| »

Bee schreef:Ik zeg altijd maar zo: het vervelendste van de trein naar Limburg is dat deze twee keer in Brabant stopt. Ik bedoel, er is geen enkele goede reden om mensen die in Brabant wonen de mogelijkheid te geven die provincie te verlaten. Maar Limburgers zijn puik volk, al kan ik ze net zoals Friezen niet allemaal verstaan :X
En dit is dus een van de redenen waarom wij brabanders zon hekel hebben aan mensen uit vooral 020 en omgeving.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik zeg altijd maar zo: het vervelendste van de trein naar Limburg is dat deze twee keer in Brabant stopt. Ik bedoel, er is geen enkele goede reden om mensen die in Brabant wonen de mogelijkheid te geven die provincie te verlaten. Maar Limburgers zijn puik volk, al kan ik ze net zoals Friezen niet allemaal verstaan :X
Ik vind Den Bosch nog wel te doen maar wij noemen Eindhoven thuis niet voor niets Aidshoven.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door deadlock »

|Pim| schreef:En dit is dus een van de redenen waarom wij brabanders zon hekel hebben aan mensen uit vooral 020 en omgeving.
Stel je eens niet zo aan joh :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door |Pim| »

Ik mag toch wel chauvinistisch zijn over mijn gebied?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=37pIUZTDvpg[/youtube]
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door deadlock »

Ja ik vind dat dan weer net zoiets als trots zijn op een drol.

Trouwens, chauvinisme is iets raars, net als nationale trots. Waar ben je trots op dan, op dingen die jij niet bereikt hebt. Nee vet logisch :herp:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Suus »

Dat de bussen in Brabant met een NB-bumpersticker rijden is dus precies die onzin die de rest van het land niet hoeft te hebben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Ardan »

Ik vind Brabo's en Limbabwanen altijd nogal arrogant als het over hun provincie gaat. Zelf ben ik een Noord-Hollander die 10 jaar Gelders is geweest en nu ben ik Overijssels. Maar ik voel me overal even thuis en elke provincie heeft weer zijn eigen charmes. Als je mij nu vraagt met welke provincie of regio ik het meest heb of 'hoe ik me voel', dan denk ik dat ik Sallands antwoord.
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Thom91 »

Boven het kanaal represent jongeh!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Zucht het gras groeit de laatste dagen enorm hard
En dus begint de Luxemburgse grasmaaiersoap weer :wink: .

Is het misschien een idee om een nieuwe grasmaaier te komen van een ander merk :idea: ?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door AppleMoose »

|Pim| schreef:
Bee schreef:Ik zeg altijd maar zo: het vervelendste van de trein naar Limburg is dat deze twee keer in Brabant stopt. Ik bedoel, er is geen enkele goede reden om mensen die in Brabant wonen de mogelijkheid te geven die provincie te verlaten. Maar Limburgers zijn puik volk, al kan ik ze net zoals Friezen niet allemaal verstaan :X
En dit is dus een van de redenen waarom wij brabanders zon hekel hebben aan mensen uit vooral 020 en omgeving.
Mwa, je hoeft niet in 020 en omgeving te wonen, om zo over Brabant en dat volk te denken (A) :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door STF »

KM46 schreef: En dus begint de Luxemburgse grasmaaiersoap weer :wink: .

Is het misschien een idee om een nieuwe grasmaaier te komen van een ander merk :idea: ?
Als jij even minimaal 25.000 euro komt langsbrengen, kunnen we een andere kopen ja.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door Suus »

Doe gewoon die grasmaaiers weg, timmer een schapenkooi in elkaar en laat voortaan schapen rondlopen op de camping :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door ODRAIL »

Je kunt ook de dealer / fabrikant in gebreke stellen en (misschien een deel) geld terug eisen. Want als ik je verhalen zo lees waren er in het verleden nogal eens problemen met dit merk.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Doe gewoon die grasmaaiers weg, timmer een schapenkooi in elkaar en laat voortaan schapen rondlopen op de camping :Y
Ook een goed idee ja :pos: :wink: . En die schapen geven nog wol ook.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Caspar »

Ardan schreef:dan denk ik dat ik Sallands antwoord.
Hoe klinkt dat, Sallands antwoorden? :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door STF »

KM46 schreef:Je kunt ook de dealer / fabrikant in gebreke stellen en (misschien een deel) geld terug eisen. Want als ik je verhalen zo lees waren er in het verleden nogal eens problemen met dit merk.
Van de dealer kunnen we niet veel meer verwachten dan dat hij nu al doet; geen kosten berekenen voor een onderhoudsbeurt, onderdelen gratis vervangen terwijl garantie al lang verlopen is, geen transportkosten berekenen bij ophalen en brengen van de grasmaaier (bij een onderhoudsbeurt of reparatie).
Verder verkoopt hij dat hele merk niet meer, de fabrikant laat hem en ons in de kou staan dus hij heeft toen besloten om dan maar mooi te stoppen met het verkopen van dat merk.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door Caspar »

Ik wist niet dat Ansaldo Breda ook al in de grasmaaiers zat...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door Thom91 »

Heerlijk gesnowboard vanmiddag, wel last van de pols helaas :P
Komt wel goed schatje.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door Justin »

Vandaag personeelsfeest gehad in Berlicum op recreatieterrein. Heb zelf gepaintballt en geklommen. Les een: kijk voor je met het rennen... twee keer gestruikeld. Blauwe knie. Auw. Verder wel heel leuke dag gehad :)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door Thom91 »

Je hebt van die avonden dat je wel eens teveel drinkt, dit was er niet een. :D
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door marvinkok »

Weer thuis van een van de mooiste feesten van het jaar, het Vatenbierenfeest, de afsluiter van de batavierenrace.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door MdJ »

Zeker mooi feestje, aan de hoofdpijn te voelen :D
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door STF »

De afgelopen weken zijn de lantaarnpalen in het dorp regelmatig uitgevallen (elke keer als ze het overdag kwamen repareren viel het 's avonds binnen een uur weer uit), sinds een paar dagen werkt het eindelijk weer goed maar nu lijkt het probleem zich te hebben verschoven naar onze reclameborden langs de oprit en straat... Sinds eergisteren valt om de haverklap de aardlekschakelaar uit van die groep uit. Ik dacht eerst aan vocht of slechte bedrading, nou veel soeps is het inderdaad niet wat ze in elkaar geknutseld hebben van kroonsteentjes en bende maar het lijkt hem toch in zo'n beetje alle voorschakelapparaten te zitten van de TL-buizen, de ene heeft nog meer lekstroom dan de ander.
Nou zijn die dingen niet zo heel duur maar pff eer ik ze allemaal vervangen heb.... Er hangen in totaal 18 voorschakelapparaten in die reclameborden aan de straat/langs de oprit.
Op de camping zelf (ter hoogte van de ingang van het café-restaurant) hangen er ook nog genoeg en die zijn even oud dus zullen er op een dag ook wel mee op houden.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door Thom91 »

Mijn swag ( :') ) is aan dus ik ben klaar voor 24 uur feest. Tot woensdag! *O*
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #137

Bericht door STF »

Belde daarnet de grasmaaier-importeur op om te vragen of er de laatste tijd eigenlijk nog problemen zijn geweest (omdat ie niets meer van ons gehoord heeft sinds ergens augustus vorig jaar), nou eh ja hij staat al anderhalve week defect bij de dealer.
Echt wat een timinig van die man om precies nu op te bellen. :Y
Hij begreep er niets van dat de dynamo na slechts 225 uur al defect is geraakt, nee dat snappen wij zelf ook niet. In ieder geval zou hij proberen om het onder de garantie te laten vallen, zou wel fijn zijn want die dynamo kost 800 euro...

Morgen komt de zitmaaier weer terug, echter zonder dynamo want de nieuwe is nog altijd niet geleverd bij de dealer. We kunnen echt niet langer wachten met maaien dus hij moet nu gewoon echt terugkomen, of ie nou wel of geen laadstroom heeft.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten