Mag ik even kwijt #139

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Daniel »

Dacht even dat er wat mensen te enthousiast waren geweest met de tuinsproeiers... d'r kwam net zo'n dun straaltje uit de kraan hier :P Blijkt echter gewoon een technische storing bij Vitens te zijn :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Z2N »

Ik krijg net van de firma Stena Line een mailtje dat ik een bootreis ga maken naar het Verenigd Koninkrijk begin augustus. Da's raar. Ik heb er namelijk nooit een bootreis bij besteld, ook niet voor de reis die ik nu zou gaan maken. Morgen dus Stena bellen, voordat ze met aanmaningen gaan zwaaien.. :roll:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door STF »

Ik werd vandaag door een kampeerder gevraagd of ik een lamp van zijn auto kon vervangen, begin ik die auto uit elkaar te schroeven, kwam er gelijk een andere kampeerder vragen of die auto motorpech had?
Pff, ik dacht toch dat iedereen onderhand wel wist dat je auto's tegenwoordig half uit elkaar moet schroeven om een lamp te kunnen vervangen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Suus »

Vanochtend was het fietspad dat ik gebruik om van/naar het Bijlmerstation te fietsen afgesloten door een gigantische nitwit van een verkeersregelaar:

Verkeersregelaar: "ja meneer, er is brand geweest dus het fietspad is afgesloten"
Ik: "Dat zie ik, hoe kan ik omfietsen?"
Verkeersregelaar: "ja meneer dat weet ik niet want er hangen overal afzetlinten"
Ik: "kan ik aan de andere kant van de sloot door de wijk fietsen?"
Verkeersregelaar: "nou meneer er hangen her en der linten dus misschien moet je nog een beetje bochten maken"
Ik: "laat maar zitten, ik zoek het zelf wel uit"

Kom ik aan de andere kant op het fietspad van Duivendrecht naar Holendrecht, hangen er op maar liefst vijf plekken afzetlinten waar je gewoon overheen kan fietsen of voorbij kon lopen, tot de Frankemaheerd aan toe :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door ODRAIL »

Hmm, ik wist tot gisteren niet dat de NS sinds een paar jaar weer tienertoer in het leven geroepen heeft.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Suus »

Je bent dan ook niet echt een tiener meer he :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door ODRAIL »

Dat klopt, maar toen ik er een keertje gebruik van wilde maken, was het net afgeschaft. Ik mocht er van mijn ouders pas gebruik van maken als ik 18 was. Tsja en toen was het net te laat.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Vannacht gedroomd dat ik kramp in mijn been had. Vervolgens werd ik wakker met een enorme pijn in mijn been..
Komt wel goed schatje.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door julsteren »

Mag ik even kwijt dat ik de komende week niks post i.v.m. vakantie,
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Suus »

Je woont in Borne zo te zien, ik zal het inbrekersgilde eropaf sturen :wink:

Hint: post niet op internet dat je op vakantie bent.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Michael »

STF schreef:Ik werd vandaag door een kampeerder gevraagd of ik een lamp van zijn auto kon vervangen, begin ik die auto uit elkaar te schroeven, kwam er gelijk een andere kampeerder vragen of die auto motorpech had?
Pff, ik dacht toch dat iedereen onderhand wel wist dat je auto's tegenwoordig half uit elkaar moet schroeven om een lamp te kunnen vervangen.
Bij onze Renault Clio kan je heel makkelijk een lamje vervangen zonder de halve auto uit elkaar te moeten schroeven. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Je woont in Borne zo te zien, ik zal het inbrekersgilde eropaf sturen :wink:

Hint: post niet op internet dat je op vakantie bent.
wellicht gaat hij gewoon zonder ouders terwijl die thuis blijven?
Komt wel goed schatje.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Jef400 »

Hmm, een tienertour dag over. Moet voor Zondag op, misschien iemand die een leuke bestemming weet en/of mee wilt?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door dylanwild94 »

JeffreyMeijer schreef:Hmm, een tienertour dag over. Moet voor Zondag op, misschien iemand die een leuke bestemming weet en/of mee wilt?
leuke bestemming heb ik niet maar mee wil ik wel *O*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door STF »

Michael schreef: Bij onze Renault Clio kan je heel makkelijk een lamje vervangen zonder de halve auto uit elkaar te moeten schroeven. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.
Hangt er per model en bouwjaar van af ja, ik moest het bij een Megane doen, bij sommige bouwjaren van de Megane moet zelfs het voorwiel er af om een lamp te vervangen, deze op de camping gelukkig niet.
Al draai ik heus me hand er niet voor om als een kampeerder met zo'n moeilijke Megane (=voorwiel er af) aan me zou vragen een lamp te verwisselen.

Fifth-Gear heeft er ooit een filmpje van gemaakt; lamp verwisselen bij een VW Golf en Renault Megane:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4[/youtube]
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door julsteren »

@bee, er blijft altijd iemand thuis bij ons.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Z2N »

JeffreyMeijer schreef:Hmm, een tienertour dag over. Moet voor Zondag op, misschien iemand die een leuke bestemming weet en/of mee wilt?
Grunnen? Vanuit Purmerend nogal een Journey and a half, bovendien is er nog wat te zien. Fotostop in Zl en de dag is compleet.

Heb overigens ook nog twee dagen over, die dan weer voor volgende week opmoeten. Ikzelf ben al in Gn geweest, ga nog naar Nm (morgen, Via Gladiola) en Lw.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Srananbloke »

Net ook even binnenkomende wandelaars aangemoedigd op de Via Gladiola (waaronder een paar collega's). En na een vette hap zo weer lekker de stad in.
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Michael »

Vandaag lekker een dagje rondgereisd in de omgeving van Brussel met een dagpas van De Lijn. Alleen het stukje Halle --> Delta per trein afgelegd
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door MdJ »

Vandaag van Enschede via Zutphen naar Apeldoorn gereisd, aangezien dat goedkoper is. Vervolgens sluit niks aan op de s17800 in Apeldoorn qua bussen die ik nodig heb, dus ik ben op station Apeldoorn de Maten uitgestapt en het resterende stukje (naar halte Landrostlaan) gelopen. (+- 30 minuten)

Was ik alsnog eerder bij m'n ouders als ik via Apeldoorn had gereisd.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Z2N »

Eindelijk vakantie geboekt. Half augustus een week naar Lugano (Zwitserland), reis per trein! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door ODRAIL »

Ben al drie weken terug van vakantie. En voor het gevoel heb ik in die drie weken al meer gedaan als in de rest van het jaar voordat ik weg ging :? :wink: .
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door deadlock »

Fuuuuu. Moeiheid. Death by Powerpoint :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Aking »

Hm... Zal ik zometeen al huiswaarts keren of zal ik er nog een dagje Siofok aan vastplakken? :roll:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Wubbo »

Z2N schreef:Eindelijk vakantie geboekt. Half augustus een week naar Lugano (Zwitserland), reis per trein! *O*
Doe ze de groeten daar van me: ik ben er begin september.

Gisteren de temperatuur van het zeewater getest en in orde bevonden. Dat smaakt naar meer :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten