Mag ik even kwijt #141
Re: Mag ik even kwijt #141
Zelfde hier inderdaad...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Re: Mag ik even kwijt #141
Mijn weekend zit er weer op. Vandaag lekker rustig aan beginnen met een dienstje van 16:00 tot 19:30
Re: Mag ik even kwijt #141
Om die reden had ik dus tot die datum gewacht met het bestellen van Dal Voordeel (je weet tenslotte maar nooit...). Ik had alleen niet in de smiezen dat er op die kortingscode een verloopdatum zat. Maar goed, da's wel m'n eigen schuld.tsov schreef:Zelfde hier inderdaad...
Re: Mag ik even kwijt #141
Blijft wel dat het niet netjes is van NS.
Re: Mag ik even kwijt #141
Ik doe ook maar wat
-
- Berichten: 6188
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: Mag ik even kwijt #141
hoe kan die e-loc nou rijden op een spoor zonder bovenleiding
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Re: Mag ik even kwijt #141
Ik heb weer weekend. Morgen overdag waarschijnlijk naar het fruitcorso in Tiel en 's avonds lekker feesten in het uitgaansgebied van Breda.
Re: Mag ik even kwijt #141
Welke trainsimulator gebruik je daarvoor?
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Re: Mag ik even kwijt #141
Ik moet maandag ook weer werken!
Re: Mag ik even kwijt #141
Mag ik melden dat sommige Almeerse buschauffeurs echt asociaal zijn? Toen ik vanmiddag met mijn camera in de hand langs een busbaan liep (echter niet eens in de aanstalte om een foto te maken) kreeg ik als groet van een CXX-buschauffeur een middelvinger! Niet gezellig, dus er is een klacht richting Connexxion gestuurd..
Re: Mag ik even kwijt #141
Veolia is trouwens wel snel met de klachtenafhandeling. afgelopen weekend restitutieverzoek ingediend. Woensdag reactie en gisteren het geld al teruggestort :pos:
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #141
Heb sterk het vermoeden dat het allemaal automatisch gaat tegenwoordig met een check in de backoffice achteraf.
- bjorn keith
- Berichten: 440
- Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 18:23
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #141
Trainz, daar ben ik een poos terug in begonnen om station Groningen na te bouwen. Eigenlijk al een hele poos niks meer aangedaan. :(
Hier een screentje van Groningen. Deze had ik nog staan, je ziet niet echt heel veel van Groningen maar voor het idee.
Trainz, ICM vertrekt van Groningen by NSM Bjorn, on Flickr
Hier een screentje van Groningen. Deze had ik nog staan, je ziet niet echt heel veel van Groningen maar voor het idee.
Trainz, ICM vertrekt van Groningen by NSM Bjorn, on Flickr
Kijk ook eens op mijn YouTube kanaal: https://youtube.com/ovdoornederland
Re: Mag ik even kwijt #141
95 % van de buschauffeurs zijn sowieso achterlijke gasdebielen. Maar ja, wat wil je ook als je ziet tegen wat voor salaris die lui gewerfd worden. Bij GVU begon je een paar jaar geleden voor 1300 euro bruto per maand geloof ik, voor 36 uur per week. Tsja, dan krijg je de gootbagger uit het putje van de drekgoot van de arbeidsmarkt. EIgenlijk heel logisch :)Z2N schreef:Mag ik melden dat sommige Almeerse buschauffeurs echt asociaal zijn? Toen ik vanmiddag met mijn camera in de hand langs een busbaan liep (echter niet eens in de aanstalte om een foto te maken) kreeg ik als groet van een CXX-buschauffeur een middelvinger! Niet gezellig, dus er is een klacht richting Connexxion gestuurd..
Re: Mag ik even kwijt #141
Niet alleen dat, het moet ook allemaal op uitzendbasis nu. Dus je weet ook dat je er over een paar jaar waarschijnlijk uitligt. Of overmorgen, als dat toevallig even beter uitkomt omdat er een lijn geschrapt wordt.
Re: Mag ik even kwijt #141
Het verdient echt wel een stuk beter dan 1300 bruto per maand (300 bruto per week) voor 36 uur. Bruto basisloon is al iets van 12 euro per uur (432 euro per week dan), en daar komen alle toeslagen (ik noem een 30% voor avonden en zaterdag, gebroken dienst-toeslag van 15 euro per keer) nog bij.Fles schreef:95 % van de buschauffeurs zijn sowieso achterlijke gasdebielen. Maar ja, wat wil je ook als je ziet tegen wat voor salaris die lui gewerfd worden. Bij GVU begon je een paar jaar geleden voor 1300 euro bruto per maand geloof ik, voor 36 uur per week. Tsja, dan krijg je de gootbagger uit het putje van de drekgoot van de arbeidsmarkt. EIgenlijk heel logisch :)Z2N schreef:Mag ik melden dat sommige Almeerse buschauffeurs echt asociaal zijn? Toen ik vanmiddag met mijn camera in de hand langs een busbaan liep (echter niet eens in de aanstalte om een foto te maken) kreeg ik als groet van een CXX-buschauffeur een middelvinger! Niet gezellig, dus er is een klacht richting Connexxion gestuurd..
Re: Mag ik even kwijt #141
Bij het programma Kanniewaarzijn (Nederland 1) was net een item over station Eygelshoven Markt.
Eerst was er alleen een DB-automaat, nu ontbreekt (nog steeds) een CICO en over een paar jaar wordt het station vermoedelijk gesloten wegens de IC Eindhoven - Aachen.
Eerst was er alleen een DB-automaat, nu ontbreekt (nog steeds) een CICO en over een paar jaar wordt het station vermoedelijk gesloten wegens de IC Eindhoven - Aachen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Mag ik even kwijt #141
Ho wacht. Er is nu een stoptrein. Er komt een IC. Station gaat dicht. Wait, whut?Meltrain schreef:Bij het programma Kanniewaarzijn (Nederland 1) was net een item over station Eygelshoven Markt.
Eerst was er alleen een DB-automaat, nu ontbreekt (nog steeds) een CICO en over een paar jaar wordt het station vermoedelijk gesloten wegens de IC Eindhoven - Aachen.
Komt wel goed schatje.
Re: Mag ik even kwijt #141
Ze willen een directe IC Eindhoven - Aachen, maar om deze te versnellen, zou deze nergens meer moeten stoppen tussen Heerlen en de grens*, waardoor Eygelshoven Markt zijn enige treinverbinding kwijtraakt. Dit zal in elk geval niet eerder plaatsvinden dan DRGL 2016.
* Ik heb dit bericht uit OdR 2013-9. Of die IC wel in Landgraaf zou blijven stoppen, werd mij niet geheel duidelijk.
* Ik heb dit bericht uit OdR 2013-9. Of die IC wel in Landgraaf zou blijven stoppen, werd mij niet geheel duidelijk.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Mag ik even kwijt #141
Maar er staat toch nergens dat de sprinter dan geschrapt wordt?
Komt wel goed schatje.
Re: Mag ik even kwijt #141
Het idee was dat de IC de sprinter vervangt, maar dat duurt nog even.
Re: Mag ik even kwijt #141
Dat is al vrijwel zeker. Om toch iets van een regionale lijn naar Aachen te houden denkt men er daarom aan een spoorlijn vanaf Kerkrade Centrum via bedrijventerrein Avantis naar Aachen West te bouwen/reactiveren. Dat zou zelfs kunnen zonder ProRail door de infrastructuur in beheer van EVS te laten geven, het bedrijf dat ook de spoorlijnen Herzogenrath - Stolberg en de dallijn van Eschweiler bezit en in beheer heeft.Thom91 schreef:Maar er staat toch nergens dat de sprinter dan geschrapt wordt?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #141
Dan plan is volgens mij al enigszins van de baan. Ik heb begrepen dat in ieder geval van Nederlandse kant de 9 miljoen die voor die lijn gereserveerd was te besteden aan de intercity Heerlen-Aachen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten