Mag ik even kwijt #141

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Aking »

Dat ik weer een nieuwe aanwinst voor mijn collectie heb, en hij is best tof al zeg ik t zelf :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

La me raaie: Breda?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Aking »

Dat was ook mijn conclusie inderdaad :)

Volgens degene van wie ik hem heb gekocht kwam hij uit een trein, echter lijkt me dat niet helemaal het geval :')
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door STF »

Eigenlijk best wel zorgwekkend dat niemand bij een redelijk klein bedrijf (dus waar alle medewerkers elkaar kennen) alarm slaat als er ineens zomaar iemand die daar niet werkt rondloopt; gisteren vroeg ik aan een bekende buschauffeur of hij even op het rooster kon kijken wie vanavond de laatste rit van een bepaalde lijn reed.
Nou daar had hij geen tijd voor want wilde nog even een sigaret roken en zo lang was zijn pauze niet dus ik moest zelf maar even naar binnen lopen en gaan kijken.
Dus ik kom een beetje zoekend dat kantoor binnengelopen (waar niet alleen de roosters hangen maar ook de sleutels van alle bussen e.d.), stonden er precies drie chauffeurs op het roosterbord te kijken die mij totaal niet kennen, hmm dat zal wel gezeik opleveren dacht ik. Omdat ik die roosters nog nooit had gezien stond ik best wel vrij lang te kijken hoe het nou precies werkte, hoe je het moet lezen. Ondertussen kwamen er nog een paar andere chauffeurs aanlopen (ook die kennen me niet), echt niemand heeft mijn gevraagd wat ik daar deed...
Nou is het wel zo dat men bij de ploeg met buschauffeurs niet altijd zo heel goed weet wie er exact in de ploeg met taxichauffeurs zit, maar er is toch geen een taxichauffeur die op het roosterbord van de busdiensten gaat kijken?

Ik heb ooit een keer de bus staan tanken toen een chauffeur dringend naar het toilet moest en een paar minuten later al weer aan de volgende rit diende te beginnen, er stonden al snel meerdere chauffeurs te wachten om ook de bus te kunnen tanken, kwam er eentje wantrouwend op me af lopen.
Juist dan verwacht je het niet want tanken kun je alleen middels een sleutel om te draaien en pincode in te toetsen, terwijl je het kantoor zo in wandelt, is geen sleutel of pasje voor nodig om de deur te openen.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Vandaag nog even een nachtdienst draaien en dan heb ik weekend.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

Afbeelding
Komt wel goed schatje.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Ennes »

Aking schreef:Dat was ook mijn conclusie inderdaad :)

Volgens degene van wie ik hem heb gekocht kwam hij uit een trein, echter lijkt me dat niet helemaal het geval :')
Het is inderdaad een rol uit de voorganger van de CTA bak met flappen.

even foto'tje erbij gezocht

Afbeelding

Afbeelding
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Ronald »

Deventer - Olst - WIJCHEN - Zwolle...?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Klinkt inderdaad als een foutje
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Karl »

Toch netjes op alfabetische volgorde?
Het is een spectrum.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Aking »

Ik geloof alleen dat het WIJHE moet zijn ;)
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Z2N »

Ik heb vandaag eindelijk een Dal Voordeel-abonnement genomen! :) 'k had uitgerekend dat ik zo goedkoper uit was: een keer heen en terug reizen naar Leeuwarden, Groningen en Enschede en ik heb het er uit! :pos:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Ik hou het lekker bij mijn oude trouwe voordeelurenabonnement. Die nieuwe abonnementen hebben voor mijn geen zin. Daar reis ik te weinig voor.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door marlies »

Michael schreef:Ik hou het lekker bij mijn oude trouwe voordeelurenabonnement. Die nieuwe abonnementen hebben voor mijn geen zin. Daar reis ik te weinig voor.
ik heb de mijne vorige week moeten inleveren :(

of nou ja, inleveren, het reisproduct is verlopen. Ik heb nu nog twee blokkerkaartjes, als ik die gebruikt heb neem ik wel een dalvoordeel. Ben ik op jaarbasis ongeveer 150 euro duurder mee uit. Vervelend, maar niet genoeg om gunstiger af te zijn met Altijd Voordeel. Ik snap het wel, maar ik vind het erg jammer dat het VDU product niet meer bestaat. Had er best meer (zeg 130 euro ofzo?) voor willen betalen.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

De mensen die het Voordeelurenabonnement hebben kunnen het wel blijven houden. Maar mensen die het VDU nog niet hebben kunnen het niet meer aanschaffen.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door marlies »

Helaas gold dat voor mij niet omdat ik hem destijds gekregen had als Uitgestudeerd aanbod. Mensen die er op die manier aan gekomen zijn mogen hem niet meer verlengen.

(blijf het raar vinden: je probeert klanten binnen te halen door ze een product te laten proberen dat ze, wanneer het bevalt, niet daadwerkelijk kunnen kopen na de proefperiode...)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Als ik mij niet vergis krijgen de mensen die hun VDU niet kunnen verlengen nog wel een e-mail met een kortingscode voor een nieuw abonnement. Tenminste, dat vertelde de klantenservice aan een vriendin.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door AppleMoose »

marlies schreef:Helaas gold dat voor mij niet omdat ik hem destijds gekregen had als Uitgestudeerd aanbod. Mensen die er op die manier aan gekomen zijn mogen hem niet meer verlengen.
Dat is vreemd. 2 jaar geleden ben ik er ook zo aangekomen, en heb deze tot 2x toe kunnen verlengen. (Net vorige maand opgezegd ivm nieuwe studie (en studentenOV), dus nu heb ik die niet meer.)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Nee, dat is niet vreemd. Ex-studenten die nadat de verkoop van de VDU was gestopt nog een VDU hebben gekregen mogen die niet verlengen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Maar als je automatisch contract nam kon het geloof ik wel, of niet?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

De communicatie van NS is weer lekker duidelijk in ieder geval! *O*
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Ik ken vijf of zes mensen die vorig jaar een VDU hebben gekregen en allemaal kregen ze te horen dat het niet mogelijk was om de kaart te verlengen. Hoewel zes mensen misschien niet een hele grote steekproef is, is het in ieder geval geen ongebruikelijk verhaal (marlies telt als zevende persoon ook mee).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door tsov »

En ondergetekende is nummer 8...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door STF »

Er sloeg vanmiddag op oprit hier de motor van een auto af, bleek de tank leeg te zijn.
Ja die mensen hadden al lang willen tanken maar zagen nergens een tankstation.
Ik ken inderdaad genoeg routes waarbij je inderdaad zeer lange tijd geen enkel tankstation tegen komt.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door marlies »

Thom91 schreef:De communicatie van NS is weer lekker duidelijk in ieder geval! *O*
Ja in Mijn NS stond zelfs dat de kaart wél automatisch verlengd zou worden, gaf zelfs een datum waarop het bedrag afgeschreven zou worden. Uit navraag bleek dat dat niet het geval was maar dat dat systeem dat nou eenmaal niet wist/niet kon laten zien.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten