Het Grote Blundertopic #13

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Daniel »

Met pads.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Ardan »

Geen thee drinken :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Daniel »

Thee met de theepads uit een Senseo die je ook voor koffie gebruikt is een blunder op zich ja :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

Worden die T-pads nog verkocht dan? Volgens mij was dat toch een behoorlijke flop :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Wij thuis hebben of veertig of vijftig van die verpakkingen T-pads geïmporteerd uit het buitenland omdat ze niet meer verkocht werden in Nederland. Fantastische uitvinding was dat. Nu sta ik iedere dag weer met de fluitketel en een zakje bij het fornuis. De Senseo is ook al de deur uit overigens :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

Nuja, het idee van thee is dat je het zakje in heet maar niet kokend water hangt en dan een paar minuten laat trekken, niet dat je met een enorme druk water door een pad spuit en dan een mok thee hebt :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

ik heb mijn zakje nooit langer dan 30 seconden erin, duurt me allemaal veel te lang. Flink heen en weer schudden en het theewater er al direct overheen laten glibberen.
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Nuja, het idee van thee is dat je het zakje in heet maar niet kokend water hangt en dan een paar minuten laat trekken, niet dat je met een enorme druk water door een pad spuit en dan een mok thee hebt :')
Oh jah joh? En hoe zetten ze dan thee voordat er zakjes waren? Wie heeft dat idee bedacht en er patent op aangevraagd?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

:') Vroeger had je van die leuke metalen bolletjes waar je thee in deed. Bij de meeste wat oudere mensen kan je ze nog wel ergens in een keukenlade vinden denk ik :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Check, jarenlang gebruikt. Ook wel thee ei genoemd.
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door deadlock »

Ik heb twee van die dingen want ik koop meestal verse thee.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Simon lévelt?
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door deadlock »

Geen idee, wordt geschept bij een lokale theezaak.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Ardan »

Oh ja deadlock is natuurlijk weer te verwend om gewone klootjesvolkthee te lurken. Met zijn hoofd.
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door deadlock »

Ja man, moet die €50.000,- aan belastinggeld per jaar toch ergens aan uitgeven.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Ardan »

Het heeft het toeval welbehaagd ervoor te zorgen dat Ondergetekende zijn *O* 5000e post hier *O* mag wijden aan een leuke (matige) blunder die hem zojuist overkwam.

Ondergetekende begaf zich hedenmiddag rond half zes per autobus naar Colmschate. Op het zich aldaar bevindende treinstation der N.S. werd eerst DalVoordeel geactiveerd ( :D ). Hoewel Ondergetekende zijn phototoestel bij zich had werden er toch geen photo's gemaakt omdat de zon eigenlijk al te laag stond voor Eckte Bazenphoto's.

Na het tot uitvoering brengen van bovengenoemde handeling begaf Ondergetekende zich naar de Albert Heijn om levensmiddelen aan te schaffen, waarbij Ondergetekende zich ook voorzag van enkele blikjes fris en bier, welke na betaling dezes werden opgeborgen in de Niet Geheel Toevallig Gedragen Rugzak.

Wedergekeerd bij de autobushalte werd na een blik op de vertrekstaat geconstateerd dat de eerstvolgende autobus pas 10 minuten later zou vertrekken, waarop Ondergetekende besloot naar zijn residentie te gaan wandelen. Na een afstand van ongeveer 100 meter te hebben afgelegd bemerkte Ondergetekende plotseling een vochtige substantie die langs de benen naar beneden droop. 'Onze Hemel', dacht Ondergetekende, 'Wij zijn toch niet plotseling incontinent geworden?' De Niet Geheel Toevallig Gedragen Rugzak werd afgedaan en op de grond gezet, waarna de linkerhand van Ondergetekende zich richting knieholte begaf om te controleren of de constatering correct was, en de broek bleek inderdaad nat te zijn. Na een kortstondig nasaal uitgevoerd onderzoek naar de geur die nu op Ondergetekende zijn linkerhand zat kon de conclusie worden getrokken dat de vochtige substantie bestond uit een mengsel van water, gerstemout en hop. Hierop werden alle boodschappen uit de Niet Geheel Toevallig Gedragen Rugzak verwijderd en bleek dat één der blikjes bier was gaan lekken. Dit blikje werd subiet in een aldaar staande vuilnisemmer gedeponeerd, en Ondergetekende is maar even op een bankje gaan zitten wachten tot het zo donker was dat de natte plekken die nu op zijn broek zaten niet meer zichtbaar zouden zijn.

Resultaat: één blik bier weg kunnen gooien, Niet Geheel Toevallig Gedragen Rugzak stinkt naar bier, broek na terugkomst in de residentie pronto in de wasmand geworpen en Ondergetekende voelde zich door de enigszins genânt gesitueerde natte plekken compleet voor lul staan.

:')
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Michael »

:lol:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13174
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Z2N »

Ik had vandaag ongeveer dezelfde situatie: loop ik over het perron, wordt ik erop aangesproken dat mijn rugtas lekte:1,5 liter budget-ijsthee over mijn wiskundeboeken en de vanuit huis meegenomen bammetjes heen. Camera had ik gelukkig als schoudertas om! :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
waldo79
Berichten: 7624
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door waldo79 »

Geinig omschreven, Ardan.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door marlies »

Ahja, zo ben ik ooit een laptop-oplader verloren aan romige bosvruchtenyoghurt...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door ODRAIL »

Een tip op drinken en eten in tassen te vervoeren: doe om flesjes of pakjes drinken een plastic zakje en sluit deze goed af. En doe eten in een goed afsluitbare broodtrommel. Dit hoeft toch niet zo moeilijk te zijn.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Ardan »

Naja, ik zet flessen altijd wel zoveel mogelijk rechtop, ik donder niet alles zomaar in mijn rugzak. Maar ik mag er toch vanuit gaan dat blikjes heel zijn als ik ze koop. In de supermarkt niks gemerkt dat er een gaatje in de buitenwand zat, hij moet in mijn rugzak kapot zijn gegaan. Maar die heb ik net aan een nadere inspectie onderworpen terwijl hij nu op een handdoek staat te drogen en er zat echt niks scherps in. Snapperniksvan :N

Gelukkig had ik geen boodschappen gekocht die absoluut niet nat mochten worden :P Ja een pak hagelslag dan, maar die zat bovenin een ander vak en was droog gebleven (poei!)
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Ik ben tegenwoordig gewoon überhipster en heb mijn flesjes aan de buitenkant van mijn tas :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Ardan »

Ik heb ook drie buitenvakken, maar daar doe ik nooit wat in, wil niet dat het er ongemerkt uit wordt gepakt. Ja wel eens wat afval als een leeg blikje of papiertje als ik onderweg ben en nog niet in de buurt van een vuilnisbak ben.
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Een flesje water hè, meer niet. Vind ik niet zo spannend, en anders koop ik een nieuwe. Is wel een Duits flesje trouwens, lekker stevig! :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 70 gasten