Wie is de Mol? 2014

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13540
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Wubbo »

Ik denk dat Susan de mol is! ;-)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Daantje »

Ik vond de ontknoping wel een beetje tegenvallen. 'Vroeger' had je altijd van die leuke sneaky dingetjes die je eigenlijk niet had kunnen weten maar er wel waren en die waren er nu helemaal niet. Verder ook niet echt spectaculaire molacties en heel veel opdrachten werden helemaal niet besproken (zoals die windmolen). Lijkt erop alsof ze erg meegelift heeft op stommiteiten van anderen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21309
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Meltrain »

Over die windmolen (ze vond het echt eng) heeft Susan nog wat gezegd in MolTalk.
Verder werden er nog enkele andere (betere) molacties getoond, waarvan de filmpjes ook op de site staan.

De ontknoping zelf vond ik inderdaad ook tegenvallen. Vorig jaar en in 2011 had je zo'n heel mooi filmpje waarin werd verteld wie de Mol was. (In 2012 was dat er min of meer ook, maar daar was het een slechte kopie van 2011.)

Ik ben wel blij dat ik vanaf aflevering 2 goed zat. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Daantje »

Maar dat soort dingen moeten ze dan toch gewoon uitzenden en niet apart houden voor een ander programma of website? Ik vind het wel een domper.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13664
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Vinny »

Daantje schreef:Ik vond de ontknoping wel een beetje tegenvallen. 'Vroeger' had je altijd van die leuke sneaky dingetjes die je eigenlijk niet had kunnen weten maar er wel waren en die waren er nu helemaal niet. Verder ook niet echt spectaculaire molacties en heel veel opdrachten werden helemaal niet besproken (zoals die windmolen). Lijkt erop alsof ze erg meegelift heeft op stommiteiten van anderen.
Deels eens, aan de andere kant dit was weer meesterlijk bewezen dat je ook één aflevering kunt hebben waarbij zo duidelijk de mol "verraden" wordt dat je alsnog kijkers op het verkeerde been kon zitten. Die aflevering was namelijk één groot: "Suzan is de mol"-show dat ik me daarna bijna niet meer kon voorstellen dat ze het ook daadwerkelijk was. Omgekeerde tunnel :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21309
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Meltrain »

Jenny is de Mol. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

... van Wie is de Mol junior! Ik zat er goed naast :(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten