Wie is de Mol? 2014

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21274
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Meltrain »

Jennifer naar huis... :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Wubbo »

Ik begon haar net te verdenken... Maar ik blijf toch bij Tygo.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Klaasje »

Ze was wel aan het mollen deze aflevering... Maar helaas.

Anyway.. Suzan kan nog steeds en Sofie vind ik ook nog steeds verdacht. Tycho vind ik te fanatiek.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Freek »

Ik blijf bij Freek. Je kan natuurlijk heel goed met een vrijstelling in je maag zitten als je zeker weet dat je hem niet nodig hebt.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

Aaf is naar huis, een van mijn mogelijke mollen valt af. Ik blijf bij Sophie en Tygo.
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Tristan »

BrengMe schreef:Aaf is naar huis, een van mijn mogelijke mollen valt af. Ik blijf bij Sophie en Tygo.
Sofie herkende beide kandidaten tijdens de optocht, wat er voor zorgde dat er geld verdiend werd en dat wil de mol niet, dus Sofie kun je van je mollenlijstje halen ;)

Zelf denk ik Susan, mede omdat er alleen in haar 'toekomstfilmpje' het originele mollogo in beeld was, evenals de finale vrijstelling en de 'wanted-posters'. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Ook JW zou nog kunnen omdat hij tot nu toe in de test altijd de afvaller heeft geantwoord op de vraag 'Wie is de mol?'. Dat is té toevallig om toevallig te zijn. Maar omdat hij ook redelijk wat geld heeft binnengehaald, verdenk ik hem wel minder.
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Vinny »

Mijn twee kandidaten zijn JW en Sophie. Susan lijkt me namelijk te voor de hand liggend en Tycho idem dito. Wel leuk om de laatste te zien spelen. Grappig om te zien dat nu de meest kleurloze kandidaten afvallen. Van Aaf had ik bij het begin van het spel toch wel meer verwacht, maar ze bleef toch tamelijk onzichtbaar en kleurloos...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Suus »

De columns van Aaf vind ik ook al jaren kleurloos, dus echt volwaardig mol had ze nooit kunnen zijn :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Freek »

Mijn Mol, Freek, heeft niet in de toekomst gekeken. Dat heeft de Mol natuurlijk ook helemaal niet nodig. Verder deed de auto het natuurlijk ook niet.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

Ooo, jij bent dus de mol! :mrgreen:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Wubbo »

Ik blijf bij Tygo, met Jan-Willem nu op een goede tweede plaats. Dat die auto het niet meer deed was vast geen toeval...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Vinny »

Tygo wordt al vanaf het begin van de serie als meest ratterige kandidaat neergezet. Een rat is meestal geen mol. :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Bjarne
Berichten: 62
Lid geworden op: do 08 sep 2011, 18:18

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Bjarne »

Geen idee hoeveel keuze hij had, maar waarom zou hij min of meer vrijwillig helemaal voorin zo'n parade gaan lopen, anders dan dat ie de jokers helemaal niet nodig heeft...
patat
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 27 jan 2014, 17:08

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door patat »

Natuurlijk heeft-ie ze niet nodig, omdat-ie helemaal op Susan zit. Ook mijn Mol.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

Overigens kan Sophie wel van mijn mollijstje gestreept worden. Zij wisselde met Aaf uit wat ze bij de toekomstopdracht zag. Een mol doet dit niet, die weet alles al.
@ Vinny, Sophie is dus niet de mol.
Nitein-Repart
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Nitein-Repart »

Wubbo schreef:Ik blijf bij Tygo, met Jan-Willem nu op een goede tweede plaats. Dat die auto het niet meer deed was vast geen toeval...
Nee inderdaad, maar die ondertitel vijf op een rij: Jan-Willem zat eerst op Maurice, toen op Owen, daarna Daphne, vervolgens Jennifer en nu op Aaf. Alle vijf werden ze een voor een uitgeschakelt. Dus dan moet Jan-Willem de mol zijn. Sophie blijft ook verdacht. Tygo kan haast niet, veel te fanathiek.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21274
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Meltrain »

Die is goed gevonden. :pos:

Overigens blijf ik mijn tunnelvisie houden op Susan, met een kleine aftakking richting Jan-Willem.
Tygo en Sophie spelen het spel te hard en Freek verdenk ik gewoon niet.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

Erno-BE schreef:Nee inderdaad, maar die ondertitel vijf op een rij: Jan-Willem zat eerst op Maurice, toen op Owen, daarna Daphne, vervolgens Jennifer en nu op Aaf. Alle vijf werden ze een voor een uitgeschakelt. Dus dan moet Jan-Willem de mol zijn. Sophie blijft ook verdacht. Tygo kan haast niet, veel te fanathiek.
Vijf op een rij zou ook kunnen slaan op die toekomstopdracht. Je zag vijf knoppen op een rij.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door isadora »

Eerstvolgende aflevering pas op 27 februari i.v.m......je raadt het al.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

Afbeelding
Nitein-Repart
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Nitein-Repart »

BrengMe schreef:
Erno-BE schreef:Nee inderdaad, maar die ondertitel vijf op een rij: Jan-Willem zat eerst op Maurice, toen op Owen, daarna Daphne, vervolgens Jennifer en nu op Aaf. Alle vijf werden ze een voor een uitgeschakelt. Dus dan moet Jan-Willem de mol zijn. Sophie blijft ook verdacht. Tygo kan haast niet, veel te fanathiek.
Vijf op een rij zou ook kunnen slaan op die toekomstopdracht. Je zag vijf knoppen op een rij.
Niets is wat het lijkt :wink:
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door Gekko123 »

Tijd om dit topic af te stoffen, vanavond wordt er weer een aflevering uitgezonden.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door isadora »

Gelukkig maar, kreeg al afkick-verschijnselen. :)
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door MdJ »

Hoe tof :D Volgende week komt een opdracht vanuit Expeditie Robbinson *O* "Jullie zijn Kamp Noord" :)
Bij twijfel: gebruik beton.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Wie is de Mol? 2014

Bericht door BrengMe »

Niemand naar huis :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten