Mag ik even kwijt #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Woepje »

Hoi. Ik ben er ook nog hoor.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daan »

Zo, waar heb jij gezeten? :shock: :lol:
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Woepje »

Stoel.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door BR628 »

Wubbo schreef:Vandaag naar het Stripmuseum in Groningen geweest. Aanrader, als je een beetje van strips houdt. We waren er om 11.30; om 15.45 vonden we het mooi maar hadden we niet alles gezien.
Ben daar ook eens geweest, maar na een uurtje of anderhalf had ik het wel gezien daar. Wel geinig hoor, leuke dingen daar, maar nu ook weer niet echt om 4 uur en een kwartier rond te hangen :lol:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daan »

Woepje schreef:Stoel.
Zo :shock:
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Woepje »

Toevallig geen VIRM-stoel, dus...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Jurjen »

Heb jij even mazzel...
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Woepje »

Eerder pech.... want ik heb nu wel meer last van mijn rug....
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Scheisse. Ik weer aan het werk in Aachen: seinstoring rond Hrl en geen treinen... Dus dat wordt of bus 44 of met de trein in Duitsland omreizen :? .
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door BR628 »

JeePee schreef:Scheisse. Ik weer aan het werk in Aachen: seinstoring rond Hrl en geen treinen... Dus dat wordt of bus 44 of met de trein in Duitsland omreizen :? .
Bus 44 heeft dan niet zoveel zin, aangezien je dan alsnog in Heerlen uitkomt. Beter neem je dan lijn 50 naar Maastricht ;) Alhoewel op kosten van de baas omreizen door Duitsland natuurlijk wel veel leuker is :D
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Raymond »

Volgens de actuele verstoringen rijden er anders alleen geen treinen tussen Heerlen en Landgraaf. De rest rijdt gewoon zo lijkt het, ook de trein van/naar Duitsland zou volgens de Actuele Vertrektijden gewoon rijden..
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Volgens de DB rijdt die trein to Herzogenrath en niet verder :)
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Jurjen »

Ach, bus 44 doet er niet veel langer over als de trein, afhankelijk van waar in Aachen je moet zijn.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Ik ben er al. Ik wil alleen terug over een uurtje ofzo :) . Lijn 44 moet goed te doen zijn. Bus naar Ponttor en dan umsteigen maar.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door BR628 »

Sterkte met de terugreis, ik neem aan dat je tot Zl gaat vandaag :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Justin »

Succes! :p

Pfoe... vandaag in V 837 een onnodige zitmarathon gehouden... van Asdz naar Ddr in de 5700/5000... nooit gedaan... (buiten het tellen om vorig jaar, dat was van Ddr naar Wp, maar dan sta je wat meer)... Het had toch wel wat hoor! Moet ik maar eens een keer echt uit verveling Ddr-Ut doen :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

De s4000 van Rotterdam naar Alkmaar (of andersom) is ook een leuke. :P
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

BR628 schreef:Sterkte met de terugreis, ik neem aan dat je tot Zl gaat vandaag :lol:
Danke, het is gelukt. Ondanks een sterk tegenwerkende buschauffeur zonder haast (note voor mijzelf: alleen ritten van ASEAG gebruiken op lijn 44, niet meer Veolia) en een onwelwillige VIRM 9548, slechts met +60 Zl bereikt.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door BR628 »

Nadat vlak voor mijn vakantie eind Juni al 2 kiezen getrokken zijn, zijn er daarnet weer 1 gewone kies en 1 oude wortel verwijderd.

Balen dat ik enkele dagen beter geen bier kan/mag nemen :lol:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Net een uitnodiging voor een slagje 147/140 incl pizzastop in Hgl wou versturen. Andere keer maar :)
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door mb90 »

Als goedmaker van de RET, omdat ze bij de nieuwe campagne over nieuwe technici een foto van mij gebruikt en bewerkt hadden zonder het ik het wist, mocht ik vandaag een ritje maken in de metrosimulator van de RET. :D Dat was erg leuk. Echt alles voelt net echt en de cabine is echt hetzelfde. Je voelt de metro remmen, schudden en ook als je omhoog gaat. Er was nog een andere jongen bij en samen hebben we de Erasmuslijn van De Akkers naar CS gedaan. Hij tot Rhoon en ik de rest naar het CS. Onderweg kregen we echt met van alles te maken. Sneeuw in Spijkenisse (en dus een gladde baan waardoor station Spijkenisse Centrum niet gehaald werd), een deurstoring bij Tussenwater, een wisselstoring bij Poortugaal, enkelsporig bedrijf tussen de Waalhaven en de Slinge, een onwel geworden iemand op het Zuidplein (waardoor ik er langzaam voorbij moest), een winkelwagen op het spoor bij Rijnhaven (waardoor ik vol in de remmen moest), baanwerkzaamheden in de tunnel tussen Leuvehaven en Beurs en een noodopening van de deuren bij Stadhuis. Kortom genoeg dingen die een bestuurder allemaal mee kan maken. Zelf heb ik 1 station net niet gehaald. Bij het Wilhelminaplein kwam ik met de cabine en een kwart bak net buiten het station. Dat loopt natuurlijk schuin naar beneden en dat merk je echt. Ik kwam met 40 km/h binnen, maar ik moest echt vol in de ankers. Het is daarom echt heel realistisch en het was erg leuk. :D

Verder wilde iemand hier in de buurt vanavond af van al zijn vuurwerk. Er ging even flink (vooral sier)vuurwerk de lucht in rond half 10. Dat was even schrikken en raar kijken, maar 1 ding is zeker: hij viel wel op. :P
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Caspar »

De koffie bij C'est du pain is weer eens in prijs verhoogd: 2,10 euro. :evil:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door ODRAIL »

Hoeveel was het?

Groet, R :?: nald
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39166
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daniel »

Caspar schreef:De koffie bij C'est du pain is weer eens in prijs verhoogd: 2,10 euro. :evil:
Tja... ze zijn vooral erg goed in relatief duur zijn bij CdP he (vergeleken met de rest van 't station). Want niet alleen de koffie is er onlangs duurder geworden.
Ga zelf tegenwoordig, als ik al wat op 't station haal, maar zover mogelijk naar de AH to Go... met de flesjes frisdrank zijn ze daar ondertussen al liefst 60 cent (meer dan 25%) goedkoper als CdP en Kiosk om maar 'n voorbeeld te noemen.

Maargoed, wat een ongelooflijk lekker weertje was 't vandaag ineens weer zeg :) 't was dat ik recht tegen de zon in zat te kijken op 'n bankje op Utrecht Centraal vanavond, anders had ik het nog wel langer volgehouden daar.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Wubbo »

Dat gaat naar Utrecht Centraal, en laat niet eens even weten dat ie in de buurt is. Gezellig zeg... :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 40 gasten