Mag ik even kwijt #147

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Thom91 »

Ardan schreef:En waarom ook niet, toch niemand die je ziet waarvoor je representatief zou moeten zijn.
Misschien bij jou niet..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Daniel »

Korte broek is in mijn geval op het lab sowieso taboe... maargoed, T-shirtje kan in de zomer wel gewoon weer en gelukkig hebben we airco op 't werk. (Al heb ik afgelopen zomer zelfs nog een keer uitgezet omdat toen de koeling van de luchtinblaas ook spontaan weer werkte, was de helft van het gebouw snikheet en de andere helft juist weer behoorlijk koud...)
Desondanks blij dat ik tegenwoordig aan de koele kant zit, heb zomers gehad waarin het gewoon 30 graden binnen was (nog voor de airco geïnstalleerd was)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door marlies »

Perenijsjes *O*
Xanland
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 30 jan 2011, 22:35
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Xanland »

Bee schreef:Ik zat vroeger op een forum over forumsoftware. Zelden zoveel ruzies en conflicten meegemaakt als daar, iedereen vocht elkaar de tent uit.

Opzich was dat laatste wel toepasselijk vanwege het toenmalige logo van dat forumsysteem :mrgreen:
Ge-ni-a-le opmerking, Bee!
Ik weet precies wat je bedoelt. Ooit nog eens een keer het forum bezocht of...? :x
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Suus »

Ik heb mijn account hoogstpersoonlijk gemold door een niet-bestaand e-mailadres in te voeren en daarna moest het account geactiveerd worden. Dat nadat ik voor de tweede keer was gelyncht door iemand die tot op het uiterste was opgejut door een zelfingenomen Brabander, die jongen snoof nog net niet zijn eigen scheten op als hij er een liet.

Na de tweede lynch overigens via mijn contacten nog wel te weten gekomen dat mensen mijn stap konden waarderen en nog dezelfde week waren de forumbeheerders vervangen en was in ieder geval die instabiele snijder als forumbeheerder opgestapt. Achteraf toch missie bereikt denk ik dan maar...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door webguy »

Ardan schreef:En waarom ook niet, toch niemand die je ziet waarvoor je representatief zou moeten zijn.
Ik heb op stage in de VS wel eens een keer een kledingcode gezien (beetje hobbyclub die professioneel moest zijn), maar in Nederland nooit. Of nemen we maar aan dat je je collega's volgt?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Geert »

Er gelden vaak toch wel wat ongeschreven regels (geen korte broek op kantoor, geen muts op tijdens het werk, etc.)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Ardan »

Ja, maar voor wie doe je dat nou eigenlijk? Als je kantoor wordt platgelopen door klanten/gasten snap ik het, maar als je echt alleen maar met collega's bent...
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik heb mijn account hoogstpersoonlijk gemold door een niet-bestaand e-mailadres in te voeren en daarna moest het account geactiveerd worden. Dat nadat ik voor de tweede keer was gelyncht door iemand die tot op het uiterste was opgejut door een zelfingenomen Brabander, die jongen snoof nog net niet zijn eigen scheten op als hij er een liet.

Na de tweede lynch overigens via mijn contacten nog wel te weten gekomen dat mensen mijn stap konden waarderen en nog dezelfde week waren de forumbeheerders vervangen en was in ieder geval die instabiele snijder als forumbeheerder opgestapt. Achteraf toch missie bereikt denk ik dan maar...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7FAI_-woNh4[/youtube]
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

webguy schreef:
Ardan schreef:En waarom ook niet, toch niemand die je ziet waarvoor je representatief zou moeten zijn.
Ik heb op stage in de VS wel eens een keer een kledingcode gezien (beetje hobbyclub die professioneel moest zijn), maar in Nederland nooit. Of nemen we maar aan dat je je collega's volgt?
Er zijn veel bedrijven met een geschreven kledingvoorschrift.

Mijn huidige baas heeft ook een hekel aan korte broeken op kantoor, behalve in de laatste week maar dan zijn alle koters ook weg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Thom91 »

Word ik gewoon even gejehova'd op HS.
'Ja God ziet alles. Maar als ik bijvoorbeeld door rood rijdt en hij ziet het niet dan is het goed. Ja maar je zegt net dat God alles ziet, dus heeft hij dat ook gedaan. Het is niet goed en dus ga je naar de hel.' Zo bracht hij het me, als je iets slechts doet ga je naar de hel.
Vervolgens begint hij erover dat God op aarde is gekomen in de vorm van Jezus. Dus ik zeg, bijzonder. In de bijbel staat dat je geen afbeeldingen mag maken van God omdat niemand weet hoe die eruit ziet. En toch hangt het ganse land en wereld vol moet Jezus afbeeldingen etc. Ja daar ben ik het ook niet zo mee eens. Mooi, ik ook niet met jou, ga ik weer verder wachten op de trein.

Terwijl ik dit typ begin ik trouwens te twijfelen over de waarheid van mijn statement dat je geen afbeelding mag maken van God. Is dat ook bij het christelijke geloof of ook bij Islam waar ik nu over twijfel?
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

je denkt te veel na. Je bent al besmet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:Word ik gewoon even gejehova'd op HS.
Groningen Hoofdstation?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Thom91 »

Net het echt HS. De Heek Dutsj Reel.
Komt wel goed schatje.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Thom91 »

http://www.dumpert.nl/mediabase/6581593 ... _love.html
Ik wilde dit filmpje even kwijt. Ik ga echt stuk hier.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Vinny »

deadlock schreef:
webguy schreef:
Ardan schreef:En waarom ook niet, toch niemand die je ziet waarvoor je representatief zou moeten zijn.
Ik heb op stage in de VS wel eens een keer een kledingcode gezien (beetje hobbyclub die professioneel moest zijn), maar in Nederland nooit. Of nemen we maar aan dat je je collega's volgt?
Er zijn veel bedrijven met een geschreven kledingvoorschrift.

Mijn huidige baas heeft ook een hekel aan korte broeken op kantoor, behalve in de laatste week maar dan zijn alle koters ook weg.
Ja. Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar hoofdbedekking alleen mocht indien dit werd gedragen om religieuze redenen :')

Waar ik nu werk doen we niet aan kledingvoorschriften. Het spreekt voor zich dat mensen die een front-office functie vervullen er goed uit moeten zien (direct klantcontact). Ik wordt ook wel eens aangesproken omdat de kraag van mijn overhemd verkeerd zit... :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Vinny »

Thom91 schreef:Word ik gewoon even gejehova'd op HS.
'Ja God ziet alles. Maar als ik bijvoorbeeld door rood rijdt en hij ziet het niet dan is het goed. Ja maar je zegt net dat God alles ziet, dus heeft hij dat ook gedaan. Het is niet goed en dus ga je naar de hel.' Zo bracht hij het me, als je iets slechts doet ga je naar de hel.
Vervolgens begint hij erover dat God op aarde is gekomen in de vorm van Jezus. Dus ik zeg, bijzonder. In de bijbel staat dat je geen afbeeldingen mag maken van God omdat niemand weet hoe die eruit ziet. En toch hangt het ganse land en wereld vol moet Jezus afbeeldingen etc. Ja daar ben ik het ook niet zo mee eens. Mooi, ik ook niet met jou, ga ik weer verder wachten op de trein.

Terwijl ik dit typ begin ik trouwens te twijfelen over de waarheid van mijn statement dat je geen afbeelding mag maken van God. Is dat ook bij het christelijke geloof of ook bij Islam waar ik nu over twijfel?
Tien Geboden schreef:Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Suus »

Waarna Mozes van de berg afliep en ontdekte dat zijn volk een gouden standbeeld van God had gemaakt en dus meteen een van de regels overtraden. Mozes gooide de twee twee kleitabletten vervolgens aan stukken en daarna heeft het gouden beeld kapot geslagen. Exodus 32:19-20.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Ardan »

Oh dus volgens dat gebod mogen we geen foto's en beelden maken :D
Schiet toch op man :')
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Oh dus volgens dat gebod mogen we geen foto's en beelden maken :D
Schiet toch op man :')
Niet van god. Want dat zijn namelijk afgodsbeelden. Dat is een van de gevolgen, zo niet pijlers, van de reformatie. Basiskennis geschiedenis much yes quite hmm yes? Beeldenstorm ring a bell?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Ardan »

Ja DAT staat er niet bij :D
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Ja DAT staat er niet bij :D
Dat is er toch uit af te leiden ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

Tering waar gaat DIT ineens over dan.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Ja DAT staat er niet bij :D
Echt wel.
Vinny schreef:
Tien Geboden schreef:Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
Dus van God en de duivel enzo.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

okee. Bier?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten