Mag ik even kwijt #147

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Ja het gaat om de manier waarop en niet om de inhoud :') volledig kansloos.
Je punt is begrijpelijk, mijn waarde. Helaas hebben we in deze wereld vol ordinaire sterfelijken, in tegenstelling tot wat jij ongetwijfeld gewend bent, te maken met de realiteit. En hoewel theoretisch onterecht, zorgt de vormkeuze van jouw stellingname in de praktijk over het algemeen voor adversieve reacties, nog voordat de inhoudelijke kant ervan beoordeeld kan worden.

Dus wie weet kun je deze bespiegelingen eens ter harte nemen, en wie weet kom je dan verder in het vervullen van je ultieme wens, namelijk Discussiëren.

Dus, doe even <<insert voorbeeld van blasfemie>> normaal, teerbeminde <<samentrekking van pijnlijke ziekte en aantijgingen op het gebied van politieke voorkeur>>, okee? Fijn :)

Je Flesje.
Om te discussiëren heb je argumenten nodig. Die had hij de vorige keer ook niet. Daarnaast trek ik de ridders en huilies van het mkb, de zogenaamde middenstandsmotor van de economie heel bijzonder slecht. Prima hoor maar ga je zogenaamde argumenten dan op het forum van de SP of SGP verkondigen, dan is iedereen het met je eens en kunnen ze zich allemaal bijzonder goed voelen over zichzelf zonder dat er een inhoudelijke discussie heeft plaatsgevonden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Suus »

Oh, de boodschap was nog niet duidelijk? Oké dan.

Zeer geëerde mijnheer Deadlock,

Uw vorm van discussiëren wordt door de aanwezigen hier niet zo op prijs gesteld. Wilt u zo vriendelijk zijn deze praktijken elders voort te zetten?

Met vriendelijke groeten,
Internetheld op Sokken Bee.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Prima hoor maar ga je zogenaamde argumenten dan op het forum van de SP of SGP verkondigen, dan is iedereen het met je eens en kunnen ze zich allemaal bijzonder goed voelen over zichzelf zonder dat er een inhoudelijke discussie heeft plaatsgevonden.

Dat is altijd nog beter dan wat er volgt op jouw stellingname. Nou voelt iedereen zich namelijk kut en heeft er nog steeds geen inhoudelijke discussie plaatsgevonden :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Vinny »

Wat mij betreft gaan de winkels bij toerbeurt op maandag tot en met woensdag dicht. Kleine winkeliers hoeven zich echt niet uit de naad te werken voor een zondagsopening. Dat is gewoon in de praktijk niet zo. In Friesland zie je dat historische steden (zoals het slechts 200 zielen tellende vlekje Sloten) wel een zondagsopening kennen en historische dorpen (zoals de Groot Metropool Heerenveen) niet. Gevolg: lange rijen auto's en een gezellige drukte in het eerste plaatsje. Van de gemeente S.W.F (Zuid-west Friesland) mogen winkels in de hele gemeente altijd op zon- en feestdagen open aldus een rondschrijven. Dat vertelde mijn werkgever - maar voor ons heeft het geen consequenties. Ons verkooppunt is in de wintermaanden alleen door de weeks geopend en in de zomermaanden ook op zaterdag.

Ik werk overigens niet als verkoper, werk achter de schermen :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door AppleMoose »

Het gaat niet er niet om of ik gelijk heb of krijg van jou dreadlock, evenmin gaat het er mij om of mijn argumenten in jouw ogen wel of geen echte argumenten zijn. Ik weet hoe jij erover denkt en ja, dat is anders dan hoe ik erover denk. Dat is niet erg, we leven gelukkig in een vrij land waar discussies plaats mogen vinden. Dus uiteraard staat het je vrij om jouw mening te geven en tegenargumenten te geven op wat ik gezegd heb. Daar heb ik ook verder geen problemen mee, wel met de manier waarop je dat doet. Dan kan ik een aantal dingen doen. Ik kan op dezelfde manier reageren, ik kan het me persoonlijk aantrekken en in een hoekje gaan zitten huilen, ik kan het negeren en puur op de inhoud reageren of ik kan zeggen dat de vorm waarop de discussie gevoerd wordt, mij niet bevalt en dat ik me dus uit de discussie terugtrek.

Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik vind dat als je een discussie voert, je enige vorm van respect moet kunnen tonen naar je "tegenstander" toe. Als ik alsnog op de inhoud zou ingaan, dan negeer ik dus dat basisprincipe en is het dus eigenlijk geen basisprincipe meer. Datzelfde geldt voor als ik op dezelfde manier zou gaan reageren. Het je persoonlijk aantrekken schiet al helemaal niet op (en vind ik het ook niet waard!), dus bleef er voor mij nog maar een optie over, en dat was mij terugtrekken uit de discussie. Ook dat mag in een vrij land als Nederland, zelfs 7 dagen per week, 24 uur per dag.
Dan kun je dat wel belachelijk vinden, maar als je wilt dat mensen met je in discussie (willen) blijven en de discussies op de inhoud worden gevoerd, dan zul je daar in je manier van discussiëren rekening mee moeten houden.

Ik verplicht je verder niets, ik heb op persoonlijke vlak ook geen hekel aan je of wat dan ook.
Wat mij betreft hoeven we er ook geen woorden meer over vuil te maken.
Dit is gewoon hoe ik er over denk en wat jij er mee doen wilt moet je helemaal zelf weten.


Verder wil ik even kwijt dat ik erg blij ben met mijn Macbook Pro die ik gister gekocht heb.
Het is even wennen als je enkel Windows gebruikt hebt, maar ik zou nu al niet meer terugwillen. *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Oh, de boodschap was nog niet duidelijk? Oké dan.

Zeer geëerde mijnheer Deadlock,

Uw vorm van discussiëren wordt door de aanwezigen hier niet zo op prijs gesteld. Wilt u zo vriendelijk zijn deze praktijken elders voort te zetten?

Met vriendelijke groeten,
Internetheld op Sokken Bee.
Wat een schattige poging tot bijdehand doen. Ga een cursus bij Fles doen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Ronaldussen schreef:Het gaat niet er niet om of ik gelijk heb of krijg van jou dreadlock, evenmin gaat het er mij om of mijn argumenten in jouw ogen wel of geen echte argumenten zijn. Ik weet hoe jij erover denkt en ja, dat is anders dan hoe ik erover denk. Dat is niet erg, we leven gelukkig in een vrij land waar discussies plaats mogen vinden. Dus uiteraard staat het je vrij om jouw mening te geven en tegenargumenten te geven op wat ik gezegd heb. Daar heb ik ook verder geen problemen mee, wel met de manier waarop je dat doet. Dan kan ik een aantal dingen doen. Ik kan op dezelfde manier reageren, ik kan het me persoonlijk aantrekken en in een hoekje gaan zitten huilen, ik kan het negeren en puur op de inhoud reageren of ik kan zeggen dat de vorm waarop de discussie gevoerd wordt, mij niet bevalt en dat ik me dus uit de discussie terugtrek.

Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik vind dat als je een discussie voert, je enige vorm van respect moet kunnen tonen naar je "tegenstander" toe. Als ik alsnog op de inhoud zou ingaan, dan negeer ik dus dat basisprincipe en is het dus eigenlijk geen basisprincipe meer. Datzelfde geldt voor als ik op dezelfde manier zou gaan reageren. Het je persoonlijk aantrekken schiet al helemaal niet op (en vind ik het ook niet waard!), dus bleef er voor mij nog maar een optie over, en dat was mij terugtrekken uit de discussie. Ook dat mag in een vrij land als Nederland, zelfs 7 dagen per week, 24 uur per dag.
Dan kun je dat wel belachelijk vinden, maar als je wilt dat mensen met je in discussie (willen) blijven en de discussies op de inhoud worden gevoerd, dan zul je daar in je manier van discussiëren rekening mee moeten houden.

Ik verplicht je verder niets, ik heb op persoonlijke vlak ook geen hekel aan je of wat dan ook.
Wat mij betreft hoeven we er ook geen woorden meer over vuil te maken.
Dit is gewoon hoe ik er over denk en wat jij er mee doen wilt moet je helemaal zelf weten.


Verder wil ik even kwijt dat ik erg blij ben met mijn Macbook Pro die ik gister gekocht heb.
Het is even wennen als je enkel Windows gebruikt hebt, maar ik zou nu al niet meer terugwillen. *O*
Ugh het respectverhaal. Mijn hemel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

Ugh een oneliner. Mijn hemel.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

INB4 FLES DOET HET ZELF OOK!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Wat mij betreft gaan de winkels bij toerbeurt op maandag tot en met woensdag dicht. Kleine winkeliers hoeven zich echt niet uit de naad te werken voor een zondagsopening. Dat is gewoon in de praktijk niet zo. In Friesland zie je dat historische steden (zoals het slechts 200 zielen tellende vlekje Sloten) wel een zondagsopening kennen en historische dorpen (zoals de Groot Metropool Heerenveen) niet. Gevolg: lange rijen auto's en een gezellige drukte in het eerste plaatsje. Van de gemeente S.W.F (Zuid-west Friesland) mogen winkels in de hele gemeente altijd op zon- en feestdagen open aldus een rondschrijven. Dat vertelde mijn werkgever - maar voor ons heeft het geen consequenties. Ons verkooppunt is in de wintermaanden alleen door de weeks geopend en in de zomermaanden ook op zaterdag.

Ik werk overigens niet als verkoper, werk achter de schermen :)
Klopt niets van want er is volgens tegenstanders SLUITEND bewijs dat het de eenmanszaken raakt. Dat bewijs is meerdere keren geleverd!!!!! :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

Guys kom op. haal nou eens even allemaal die hakken uit het zand, ga lekker een potje boter-kaas-en-eieren doen in het zand.

Het is maar internet weetje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door AppleMoose »

:')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Suus »

Ik ben superblij voor je Ronaldussen dat je een nu een MacBook hebt :pos: Nu kan je eindelijk computeren zonder frustratie en virussen :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

nee Mac zal wel immuun zijn voor virussen ja, geloof ik ook. :')
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door AppleMoose »

Thnx Bee :)

Niets is immuun voor virussen, maar frustratie zal wel fors minder zijn gok ik zo.
Ik ben nooit fan geweest van windows 7, ik heb het drie jaar gehad maar het is nooit echt "mijn" systeem geworden.
XP vond ik wel fijn. Windows 8 heb ik bij anderen gezien en wat mee gedaan, maar daar werd ik al helemaal niet blij van.
Dus toen maar een paar middagen op de mac van mijn vader gezeten en ik was verkocht. *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik ben superblij voor je Ronaldussen dat je een nu een MacBook hebt :pos: Nu kan je eindelijk computeren zonder frustratie en virussen :)
Wil je statistieken of trek je deze opmerking gelijk maar even in?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Ronaldussen schreef:Thnx Bee :)

Niets is immuun voor virussen, maar frustratie zal wel fors minder zijn gok ik zo.
Ik ben nooit fan geweest van windows 7, ik heb het drie jaar gehad maar het is nooit echt "mijn" systeem geworden.
XP vond ik wel fijn. Windows 8 heb ik bij anderen gezien en wat mee gedaan, maar daar werd ik al helemaal niet blij van.
Dus toen maar een paar middagen op de mac van mijn vader gezeten en ik was verkocht. *O*
Ik hoop dat je tevreden bent met je Audi 100 uit 1979 waar je hetzelfde voor hebt betaald als een Audi RS8 uit 2014.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

Als ik toch een aardappel had he :')
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Thom91 »

Dan had ik hem geschild.
Ik moet morgen aardappels schillen en koken enzo. Tough job.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Suus »

Voor dat soort zaken hebben ze toch de geschilde aardappels in het koelvak van de supermarkt uitgevonden?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Thom91 »

Dan moet je die wel kopen ja :P
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door deadlock »

Oh hell yes. Nooit meer piepers jassen <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Dan had ik hem geschild.
Ik moet morgen aardappels schillen en koken enzo. Tough job.
Nee.

Eerst in de keel van deadlock gestompt.

En daarna waarschijnlijk nog geraspt ook :twisted:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Meltrain »

Wie? Jij of Legofles? :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #147

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:Wie? Jij of Legofles? :mrgreen:

Die kan het OOK heel erg goed 8-)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten