Forumbeheer

Alle mededelingen over OVNL
Wubbo
OVNL-beheerder

Forumbeheer

Berichtdoor Wubbo » Do 21 Dec 2017, 07:54

Beste forumleden,

Zoals jullie gemerkt hebben is er de afgelopen tijd weinig forumbeheer aanwezig geweest. Dat heeft alles te maken met privé-omstandigheden van met name Ardan en Gekko123. Over details laat ik me niet uit, ik laat het aan hen om daar verder op in te gaan of niet.

We gingen er van uit, gebaseerd op ervaringen uit het verleden, dat jullie het wel af zouden kunnen met weinig aanwezig forumbeheer. Helaas hebben jullie de afgelopen dagen laten merken dat niet te kunnen. Een geintje is leuk en er kan veel op OVNL, maar je moet wel weten wanneer je moet stoppen. Voor een aantal van jullie was dat te moeilijk. We kunnen dus nu niet anders dan hard ingrijpen en gaan dat ook doen.

Om het tekort aan forumbeheerders aan te vullen hebben we, in overleg met elkaar, besloten dat ik tijdelijk de rol van forumbeheerder weer op me neem totdat Ardan en Gekko123 weer volledig in de running zijn. De reden dat ik dat nu pas communiceer is dat ik ook een paar dagen ziek ben geweest en dus niet eerder weer mee kon gaan doen. Ik ga dus vanaf nu bijlezen en ingrijpen waar dat nodig is.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn, dan graag via PB aan de hele forumbeheerdersgroep.

Namens de forumbeheerders,
Wubbo

Ardan
OVNL-beheerder

Re: Forumbeheer

Berichtdoor Ardan » Do 21 Dec 2017, 12:10

Ik wil toch graag wat meer toelichting geven. Ik heb een drukke baan met werktijden waarop de meesten van jullie juist vrij zijn. Gezien de aard van het werk kan ik niet even in loze vijf minuutjes uitgebreid gaan forummen maar ben ik dus altijd tot wel een halve dag achtereen offline en dat is niet bepaald 9 to 5. Door familie-omstandigheden, en het feit dat ik ook gewoon een huishouden moet draaien, blijft er in vrije tijd ook niet zoveel ruimte meer over.
Besluitvorming en ingrijpen na de gebeurtenissen de afgelopen dagen had tijd nodig, waarvoor ik reken op jullie begrip. We zijn achter de schermen naar alle mogelijkheid hiermee bezig geweest.
2018 (20-3):
Trein 1031 km · S-Bahn 86 km · Zweeftrein 2 km · (Snel)tram 109 km · Bus 203 km

Terug naar “OVer de site”