Cookiemuur

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Cookiemuur

Bericht door Vinny »

deadlock schreef:
Vinny schreef:@Deadlock: Dat is een drog-reden en dat weet je zelf ook wel.
Nee, het tegenovergestelde is een drogreden "dat is nou eenmaal de wet en dus moet je die opvolgen" is een http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority
Wetgeving is in Nederland democratisch tot stand gebracht. Als je het niet eens bent met de wet dan moet je de volgende keer op een andere partij stemmen. Als je de wet wilt overtreden vind ik dat prima, maar je kunt niet van anderen verlangen dat ze dat ook doen. Jouw argument is hetzelfde als boos worden op een oma in een rollator op een smal voetpad die stopt voor het rode voetgangerslicht en jij er niet langs kan onder het mom dat iedereen elders in de stad gewoon door rood loopt en er klaarblijkelijk niet op gehandhaafd wordt... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Cookiemuur

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Wetgeving is in Nederland democratisch tot stand gebracht. Als je het niet eens bent met de wet dan moet je de volgende keer op een andere partij stemmen.
Serieus? Okay ik ga hem gewoon maken, deze mega-Godwin: Adolf Hitler is democratisch gekozen. Als je het niet eens bent met de rassenwetten moet je de volgende keer maar ergens anders op stemmen.
Als je de wet wilt overtreden vind ik dat prima, maar je kunt niet van anderen verlangen dat ze dat ook doen. Jouw argument is hetzelfde als boos worden op een oma in een rollator op een smal voetpad die stopt voor het rode voetgangerslicht en jij er niet langs kan onder het mom dat iedereen elders in de stad gewoon door rood loopt en er klaarblijkelijk niet op gehandhaafd wordt... :roll:
Straks ga je me nog vertellen dat muziek downloaden hetzelfde is als diefstal :mrgreen: Ga een spoedcursus digitaal recht volgen joh.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Cookiemuur

Bericht door Fles »

Vinny heeft wel gelijk in dezen trouwens :Y
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Cookiemuur

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Vinny heeft wel gelijk in dezen trouwens :Y
Niet volgens de regels van het debat. Je kan hooguit stellen dat jij het met hem eens bent. Overtuigend bewijs voor zijn gelijk is er namelijk niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Cookiemuur

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Fles schreef:Vinny heeft wel gelijk in dezen trouwens :Y
Niet volgens de regels van het debat. Je kan hooguit stellen dat jij het met hem eens bent. Overtuigend bewijs voor zijn gelijk is er namelijk niet.
Nee, niet volgens de Regels van het Debat. Maar wel volgens de Wet van de Staat der Nederlanden. En wat wint er voor de rechter denk jij? :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Cookiemuur

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Nee, niet volgens de Regels van het Debat. Maar wel volgens de Wet van de Staat der Nederlanden. En wat wint er voor de rechter denk jij? :P
Ik denk dat ik dit win eigenlijk. Het zit net nog gammeler in elkaar dan de eerste ID-wet en de eerste rookwet. Bij de eerste ID-wet moest de uitgifte van een ID-kaart opeens betaald worden door de overheid en bij de eerste rookwet mocht er vanwege de krampachtige formulering opeens wel gerookt worden in éénmanszaken. En dat zijn nog maar enkele voorbeelden. De €6,- extra boete die krijgt bovenop iedere boete tegenwoordig is er ook nog bijvoorbeeld.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Cookiemuur

Bericht door Fles »

Oh, succes :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten