Loze paginaverwijzingen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Loze paginaverwijzingen

Bericht door Suus »

Nul kan niet, net zoals je ook niet een land met nul werklozen kan hebben of een groot bedrijf met nul zieken.

Die categorieën moet je denk ik even niet naar kijken, als je gaat huishouden in een pagina's die nu bestaan maar waar je het nut van kan afvragen (elk S-Bahnstation in Berlijn heeft een eigen pagina, heeft dat wel zin bijvoorbeeld) gaan daarmee ook een hoop categorieën weg als je daarin gaat snoeien. Veel categorieën worden automatisch aangemaakt.

Ik vind het trouwens wel opvallend dat letterlijk elk voormalig station in België een eigen pagina heeft maar diverse voormalige stations in Nederland niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9160
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Loze paginaverwijzingen

Bericht door regenmaker »

Ik vind dat er weer moeilijk gedaan wordt om niets. Laat Etienne weer lekker België, bijwerken in plaats van historische info uit 1990 en laat mij Nordrhein-Westfalen maken. Zolang alles goed wordt bijgehouden is er niets aan de hand! :wink:

Enige wat gedaan moet worden, is een systeem bedenken waardoor mensen kunnen zien of de pagina actueel is of niet.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Loze paginaverwijzingen

Bericht door fogeltje »

regenmaker schreef:Zolang alles goed wordt bijgehouden is er niets aan de hand! :wink:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als dit ten koste zou gaan van Nederland, dan ben ik daar wel op tegen eerlijk gezegd. De nadruk moet liggen op OV in Nederland. Als je toch al niet van plan was dingen over Nederland toe te voegen, dan wordt het verhaal al weer anders.

Frank en ik gaan zaterdag Breng onveilig maken, dan gaan wij het hierover hebben.
"Een touringcar is geen bus"
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Loze paginaverwijzingen

Bericht door huibe »

De categorieën hangen samen met het sjabloon op de aangegeven pagina. Om de links te verwijderen moet het woord Trein uit de regel worden gehaald. Dan vervalt zowel de link als de categorie.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Loze paginaverwijzingen

Bericht door Meltrain »

fogeltje schreef: Frank en ik gaan zaterdag Breng onveilig maken, dan gaan wij het hierover hebben.
Gezellig in de verlengde lijn 2? :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Loze paginaverwijzingen

Bericht door Frank »

Onder andere :) .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten