Afscheid als beheerder

Hier worden eventuele richtlijnen en aankondigingen kenbaar gemaakt en eventueel besproken. De geldende richtlijnen zijn op de wiki zelf te vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6226
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Afscheid als beheerder

Bericht door fogeltje »

Hallo allemaal,

Na lang wikken en overwegen heb ik besloten terug te treden beheerder van de wiki. Mijn mede-beheerders zijn op de hoogte van de de gronden. De belangrijkste reden is simpelweg een tijdgebrek waardoor ik dingen te lang uitstel.

Het beheer is gegroeid en ik denk dat de wiki ook prima zonder mij verder kan. Ik blijf op het forum rondhangen en misschien dat ik mij eindelijk ook eens weer kan wagen aan gewone wiki zaken. Want er ligt nog een hele stapel boekjes in de hoek.

Ik bedank mijn collegabeheer voor de fijne samenwerking en het vertrouwen. Ik bedank alle gebruikers van de wiki voor de bijdragen op de wiki. Het groeit tot een mooi naslagwerk.

Fogeltje
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Afscheid als beheerder

Bericht door Meltrain »

Hallo Fogeltje,
Gezien het feit dat jij de laatste tijd al minder actief was, komt dit bericht niet echt als een verrassing voor mij.
Ik wil je bedanken voor de paar jaar dat je beheerder was en we interessante discussies op en over de Wiki hebben gevoerd. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Afscheid als beheerder

Bericht door Aking »

Okdoei!

En bedankt enzo! *O*
huibf
Donateur
Berichten: 4094
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Afscheid als beheerder

Bericht door huibf »

Bedankt voor de goede zorgen. Ik zal binnenkort ook weer eens wat op de wiki gaan bijwerken. Maar ook tijdsgebrek, althans de tijd gaat op aan het lezen en adviseren van de verschillende grote en kleine wijzigingen die er op stapel staan in Zuidoost. :Y
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Afscheid als beheerder

Bericht door jelmerrr »

Bedankt voor je inzet :D
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Afscheid als beheerder

Bericht door cassie127 »

Aking schreef:Okdoei!

En bedankt enzo! *O*
Doel je soms op http://okdoei.nl? :lol:
(Kan je niet goed tegen stroboscoop effect/geknipper open de link dan maar niet)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten