Einde wikibeheerderschap

Hier worden eventuele richtlijnen en aankondigingen kenbaar gemaakt en eventueel besproken. De geldende richtlijnen zijn op de wiki zelf te vinden.
Plaats reactie
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Einde wikibeheerderschap

Bericht door Frank »

Beste forum- en wikigebruikers,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik na ongeveer 3,5 jaar ga stoppen als wikibeheerder. Doordat ik meer moet reizen voor m'n werk en ik ook in de weekenden wat drukker ben door andere zaken merk ik dat ik steeds minder tijd kan besteden aan lopende zaken en dat ik ook steeds minder energie voel om dit te gaan doen. Ik wil zien te voorkomen dat zaken vertraging op gaan lopen doordat ik me er weer eens niet in heb kunnen verdiepen. Hoewel de wiki momenteel naar mijn mening behoorlijk goed loopt zullen er af en toe natuurlijk lastige beslissingen genomen moeten worden om het geheel succesvol te houden.

De interesse die ik heb in het openbaar vervoer is allerminst kleiner geworden. Daarom zal ik gewoon actief blijven op forum en wiki, hoewel het zich misschien wat meer zal beperken tot de weekenden.

Ik wil mijn medebeheerders graag bedanken voor de goede samenwerking en het vertrouwen dat ze me gegeven hebben. Bovendien wil ik ook alle wikigebruikers bedanken voor de goede en interessante bijdrages die jullie de afgelopen jaren gedaan hebben en voor de discussies die hier gevoerd zijn. Hopelijk kan de wiki de komende jaren op een mooie en goede manier verder groeien.

Groeten,
Frank
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: Einde wikibeheerderschap

Bericht door wouter15 »

Frank, ontzettend bedankt voor je inzet als Wikibeheerder! Gelukkig blijf je nog wel actief op zowel de wiki als het forum.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Einde wikibeheerderschap

Bericht door Meltrain »

Hallo Frank,
Ik wil je bedanken voor de paar jaar dat je beheerder was en de interessante discussies die we op en over de Wiki hebben gevoerd. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
huibf
Donateur
Berichten: 4094
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Einde wikibeheerderschap

Bericht door huibf »

Bedankt voor je inzet !
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Einde wikibeheerderschap

Bericht door jelmerrr »

Ontzettend bedankt voor je goede inzet.
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Einde wikibeheerderschap

Bericht door waldo79 »

Bedankt voor je inzet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten