Regionet vs. MRAnet

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Regionet vs. MRAnet

Bericht door Klaasje »

Sinds een aantal jaar bestaat het plan dat Regionet heet. Dit was oorspronkelijk een plan wat gemaakt is om het openbaarvervoer in de Metropoolregio Amsterdam naar een hoger peil te brengen. Na enige tijd is er ook een herkenbaar concept ontwikkeld voor alle HOV-verbindingen in hetzelfde gebied met de hier wel bekende kleuren rood en grijs. Momenteel zijn de plannen vergevorderd en is er een nieuwe naam bedacht voor Regionet. Deze naam is MRAnet. Nu vraag ik me af wat jullie er van vinden om diverse "Regionet" pagina's en namen verspreid over de wiki om te vormen in de naam MRAnet en op pagina's eventueel een bijpassende kleurstelling toe te passen. Zeker nu MRAnet steeds meer zichtbaar wordt (Zaanstreek, Gooi en Vechtstreek, Almere-streek, Zuidtangent)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21348
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Regionet vs. MRAnet

Bericht door Meltrain »

De naam veranderen ben ik het volledig mee eens, omdat de naam MRAnet gewoon correcter is.
Een aangapaste kleurstelling toepassen heb ik nog mijn twijfels over, aangezien dat bij andere concessies volgens mij ook niet gebeurt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten