Treinseries dienstregeling 2010

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Treinseries dienstregeling 2010

Bericht door Frank »

De treinseries uit 2010 staan momenteel in de wiki nog vermeld als huidige treinseries; daarom komen ze niet in allerlei bedieningsoverzichten terecht. Een aantal, zoals deze, heb ik net aangepast. Ik krijg deze (en andere) echter nog niet in het overzicht met "Oude treinseries 3600". Zou iemand dat aan kunnen passen?

Verder zou het handig zijn als alle series uit dienstregeling 2010 omgezet worden naar "echte" oude treinseries. Dat is voor iedereen die zin heeft in massaproductie :wink: . Daarbij moeten dus een aantal gegevens veranderd worden, tekst omgezet worden naar verleden tijd en vaak ontbreken de spoorlijnen ook nog.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Treinseries dienstregeling 2010

Bericht door reisthijs »

Ik heb niet echt veel verstand van wiki-sjablonen maar kunnen we niet iets aanpassen in "SerieInfo" zodat alle series waar bij dienstregeling "2010" is ingevuld automatisch als "voormalig" worden aangeven?
Frank schreef:Ik krijg deze (en andere) echter nog niet in het overzicht met "Oude treinseries 3600".
Hier zie ik de serie van 2010 er toch wel bij staan?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Treinseries dienstregeling 2010

Bericht door Frank »

reisthijs schreef:Ik heb niet echt veel verstand van wiki-sjablonen maar kunnen we niet iets aanpassen in "SerieInfo" zodat alle series waar bij dienstregeling "2010" is ingevuld automatisch als "voormalig" worden aangeven?
Dat zou een goede optie kunnen zijn (heb er ook geen verstand van), maar ik denk dat dan alsnog een aantal dingen gewijzigd moet worden.
reisthijs schreef:
Frank schreef:Ik krijg deze (en andere) echter nog niet in het overzicht met "Oude treinseries 3600".
Hier zie ik de serie van 2010 er toch wel bij staan?
Had ik nog niet eens gezien. Kennelijk worden alleen treinseries opgenomen van de jaren van voor het jaar van betreffende treinserie.
Roelof88
Berichten: 408
Lid geworden op: wo 24 dec 2008, 14:05

Re: Treinseries dienstregeling 2010

Bericht door Roelof88 »

Frank schreef:
reisthijs schreef:Ik heb niet echt veel verstand van wiki-sjablonen maar kunnen we niet iets aanpassen in "SerieInfo" zodat alle series waar bij dienstregeling "2010" is ingevuld automatisch als "voormalig" worden aangeven?
Dat zou een goede optie kunnen zijn (heb er ook geen verstand van), maar ik denk dat dan alsnog een aantal dingen gewijzigd moet worden.
Dan zou je voor ieder jaar een apart sjabloon moeten maken (dus bijvoorbeeld sjabloon:Serieinfo2010). En ja, dan moet alsnog (eenmalig) alles aangepast worden. Wil je dan aan het eind van het jaar niet weer hetzelfde gesodemieter krijgen dan moeten alle treinseries van 2011 het sjabloon:Serieinfo2011 krijgen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Treinseries dienstregeling 2010

Bericht door Meltrain »

Is dat niet iets voor WikiBot? (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten