Pagina over PRT.

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Pagina over PRT.

Bericht door Suus »

In de wiki is een pagina over het eerder in het forum besproken Personal Rapid Transit geplaatst. Wie durft het aan de pagina te bewerken zodat het niet meer leest als een groot reclameverhaal zonder ruzie te krijgen met de gebruiker?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Pagina over PRT.

Bericht door Wubbo »

Done. Het vervolg wacht ik wel af ;-)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Pagina over PRT.

Bericht door Vinny »

Bee schreef:In de wiki is een pagina over het eerder in het forum besproken Personal Rapid Transit geplaatst. Wie durft het aan de pagina te bewerken zodat het niet meer leest als een groot reclameverhaal zonder ruzie te krijgen met de gebruiker?
Ja ik wil best opmerken dat het een veredelde vorm van een skilift is, dat meestal traag, onconfortabel en duur vervoer oplevert, maar ik denk dat ik daar geen vrienden mee ga maken :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Pagina over PRT.

Bericht door Suus »

Hoe zit het eigenlijk met de auteursrechten op die afbeeldingen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Pagina over PRT.

Bericht door Wubbo »

Voor zover ik heb nagegaan komen die van de website van degene die hier de wiki-pagina maakte, dus ik ga er van uit dat dat goed zit.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Pagina over PRT.

Bericht door Daniel »

Ik wil net 'tzelfde zeggen. Z'n naam staat er inderdaad bij op de site van o.a. Mist-Er PRT.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ederveen
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 06 jan 2010, 19:48

Re: Pagina over PRT.

Bericht door Ederveen »

Was deze PRT niet zoiets wat ze hier in Eindhoven al in de jaren '60/'70 wilden aanleggen, al werd het toen TransRapid genoemd?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten