Milco schreef:Als ik nu op de wiki 'Serie xxx' intyp, dan kom ik automatisch op de pagina van die serie van 2013 uit. Kan dit in één keer aangepast worden naar 2014 of moet dit weer handmatig gebeuren één voor één?

Om hier even op terug te komen. De 'serie xxx' doorverwijspagina's naar Nederlandse treinseries werden eerder op de wiki veelvuldig gebruikt. Eind december heb ik een aanpassing gedaan aan het sjabloon
PatRij1. Door de toevoeging van het
Sjabloon:Drgljaar worden de links in de patroontijdentabellen op stationspagina's bij het ingaan van de nieuwe dienstregeling automatisch aangepast.
De doorverwijzingen werden na deze aanpassing nog maar op relatief weinig wikipagina's gebruikt. Vaak waren dat 'verkeerde' verwijzingen (bijvoorbeeld
hier werd gelinkt naar de recentste treinserie). Ik heb inmiddels alles nagelopen. Een stuk of 5 van die "serie" doorverwijzingen worden nog gebruikt in artikelen/overlegpagina's. Van andere series zijn alle verwijzingen/koppelingen aangepast.
Het forum gebruikt de doorverwijzingen nog wel. Ik weet niet hoe dat in elkaar steekt, maar kan dit ook veranderd worden? Als je bijvoorbeeld "s3800" intikt in een bericht op het forum, dat dan direct wordt verwezen naar "Treinserie 3800 ({{drgljaar}})" (dus net als in PatRij1 gebruikmaken van het
Sjabloon:Drgljaar)? Als dat kan dan is het voortaan onderhoudsvrij en kunnen de "serie" doorverwijspagina's die nergens meer aan gekoppeld zijn worden verwijderd

.