Categorie:Voormalige lijn

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Categorie:Voormalige lijn

Bericht door huibe »

Kan iemand een botje maken en laten draaien die in de Categorie:Voormalige lijn {{nummer}} automatisch de categorie Lijn {{nummer}} toevoegt.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Categorie:Voormalige lijn

Bericht door huibe »

Het blijft wel erg stil bij de beheerders....

Nog een verzoek voor een botje en dan wel voor de Categorie:Voormalige Buitenlandse lijn {{nummer}}. Deze is nodig nadat de buitenlandse lijnen in de standaard Lijninfo sjabloon zijn opgenomen.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Categorie:Voormalige lijn

Bericht door fogeltje »

Hallo huibe,

Excuses dat het zo lang stil geweest is. Frank en ik versterken sinds vandaag het beheerteam en richten ons voornamelijk op de wiki. Ik moet me nog verdiepen in functionaliteit van wikibot.

Ik zie dat er recentelijk weer aanpassingen in de Infobox zijn voorgenomen. Alle actuele lijnen gebruiken het LijnInfo sjabloon terwijl alle voormalige lijnen nu het VLijnInfo sjabloon gebruiken, ongeacht of het streekbussen, buurtbussen of buitenlandse lijnen zijn. Speelt dit probleem nu nog steeds?
"Een touringcar is geen bus"
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Categorie:Voormalige lijn

Bericht door huibe »

Voor beide geldt nog steeds ja graag.

NB Het probleem dat de ontbrekende pagina's stonden op 'Niet-bestaande pagina's met koppelingen' of Niet-bestaande categorieën met de meeste koppelingen' is over, maar de pagina's bestaan nog steeds niet.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Categorie:Voormalige lijn

Bericht door fogeltje »

Zou je voor beide gevallen bij een categorie een handmatige wijziging willen maken met wat je voor ogen hebt? Dan weet ik precies wat je wilt en kan ik kijken of ik er iets van kan maken.
"Een touringcar is geen bus"
Roelof88
Berichten: 408
Lid geworden op: wo 24 dec 2008, 14:05

Re: Categorie:Voormalige lijn

Bericht door Roelof88 »

huibe schreef:Kan iemand een botje maken en laten draaien die in de Categorie:Voormalige lijn {{nummer}} automatisch de categorie Lijn {{nummer}} toevoegt.
Ik ben dan wel geen huibe, maar zie als voorbeeld [wiki]Categorie:Lijn 1[/wiki]. Je kunt gemakkelijk naar de [wiki]Categorie:Voormalige lijn 1[/wiki] gaan (staat onder het kopje "ondercategorieën). Dit komt doordat de Categorie lijn 1 is toegevoegd aan de [wiki]Categorie:Voormalige lijn 1[/wiki]. Bij [wiki]Categorie:Lijn 2[/wiki] kan dit niet (en dit geldt ook voor lijn 3 t/m 999). Dus aan de [wiki]Categorie:Voormalige lijn 2[/wiki] moet eigenlijk de code [[Categorie:Lijn 2]] worden toegevoegd en zo verder tot Voormalige lijn 999.

Bij het andere gaat het om de ontbrekende categorieën in de [wiki]Categorie:Voormalige Buitenlandse buslijnen[/wiki]. Er bestaan al wat lijnnummers, alleen is de serie categorie:Voormalige Buitenlandse lijn 0 t/m categorie:Voormalige Buitenlandse lijn 999 niet compleet. Voorbeeld: Lijn 265 Aywaille Gare - Verleumont Chapelle. Als je in de infobox op "Bekijk de voormalige lijnen 265" klikt, dan kom je op een niet bestaande categorie uit, omdat de categorie Voormalige Buitenlandse lijn 265 niet bestaat. Voorheen was de link rood (wat niet erg mooi was), maar dit heb ik een tijdje terug in het LijnInfo sjabloon gefixt. Zie als voorbeeld de [wiki]Categorie:Voormalige Buitenlandse lijn 17[/wiki] welke tekst en welke categorieën toegevoegd moeten worden aan de ontbrekende categorieën (met natuurlijk het juiste lijnnummer).
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Categorie:Voormalige lijn

Bericht door huibe »

Jij hebt het begrepen Roelof88. :pos:
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten