erjeebee schreef:Meer dan de helft van de klachten ging over vervoerbewijzen en 'maar' 20% over de dienstuitvoering ondanks de puinhoop op dat gebied afgelopen winter.
Anyway, waar ik van stond te kijken zijn de klachten over de tariefsverhogingen... kennelijk leef ik deels op een andere planeet, want dat de tarieven zo verhoogd zijn heb ik totaaaaaaal niet meegekregen.
Op dit forum ook weinig over gezien.. misschien omdat de gemiddelde OVNL-er op een studentenkaart reist en daar geen last van heeft?

Klaasje schreef:Wat je hier zegt is gewoon fout. Afgezet tegen het aantal gebruikers zijn klachten die binnenkomen over het systeem niet eens in tienden van procenten uit te drukken. De conclusie dat de gemiddelde Nederlander daarom anti-chipkaart is klopt van geen kanten.
Als je zegt dat de klachten waarschijnlijk slechts het topje van de ijsberg zijn dan zal ik je gelijk moeten geven. Dat er wat zaken rammelen aan het systeem is ook zeker waar maar je kunt de boel ook zo ernstig verdraaien dat het niets meer met de waarheid te maken heeft. Doe dat alsjeblieft niet weer.

MdJ schreef:Bestaan die mensen nog, zonder OVChipkaart?
Wubbo schreef:Mensen zonder strippenkaart moesten ook die losse kaartjes kopen, dus wat dat betreft is er weinig verschil.

Wubbo schreef:Mensen zonder strippenkaart moesten ook die losse kaartjes kopen, dus wat dat betreft is er weinig verschil.
In de tijd van de strippenkaart waren er alternatieven zoals dalkaartjes, waarmee je -na 09.00 uur- veel goedkoper dan de strippenkaart kon reizen. Sinds de chipkaart zijn de kaartjes alleen maar duurder dan reizen met de chipkaart.
Van mijn woonplaats naar Utrecht was met een dalkaartje € 2,70, met de strippenkaart was het € 4,50, met de chipkaart in eerste instantie € 4,74 en later bijgesteld naar € 4,42, de ritkaart € 6,-

In België zijn ze de bevolking dan wel heel lang verslaafd aan het maken...Vinny schreef:Drugsdealerfilosofie: eerst iemand verslaafd maken alvorens echte prijzen te rekenen...

In mijn dagelijks werk kom ik in verhouding heel erg weinig echte problemen tegen.

Keer terug naar OV in Geheel Nederland
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], IC140, Thom91 en 1 gast