Pagina 2 van 6

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: wo 07 nov 2012, 19:05
door Meltrain
De Hoekse Lijn wordt dus weer volledig SGMm? :o
Helaas blijven de s5000 en s5100 wel volledig SLT (op de t5117 op zondag na dan). :(

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: wo 07 nov 2012, 19:43
door Milco
En de s5500 wordt Mat'64 :D Het komt steeds dichter naar Almere. :P

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: do 08 nov 2012, 16:41
door Klaasje
Mafkees :P

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: do 08 nov 2012, 19:06
door Milco
Tja, ik vind het nou eenmaal leuk materieel, en bij hoge uitzondering zou het zomaar een keer te Ut kunnen keren op de 4900... :P (Of in Ut op de 5600 en daar op de 4600...)

En met je berichtje "Mafkees" moest ik gelijk denken aan die scène van Najib Amhali: "Hij zeg Hallo!" "Ken je hem?" "Nee." "Wat een mafkees!" :P

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: do 08 nov 2012, 21:21
door MdJ
Dan is er een grotere kans dat de s5600 vanuit Zwolle met materieel uit de s27900 gaat rijden groter dan dat de 5500 op de 55600 in Utrecht op elkaar gaan keren. (vooral als ze op hetzelfde perron moeten keren*)

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: za 10 nov 2012, 19:44
door Meltrain
De 27900 is de spitstrein (Enschede ->) Hengelo - Deventer - Zwolle toch?
Maar wat is de 55600?

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: za 10 nov 2012, 20:17
door Milco
Ja, dat is de 27900 inderdaad.Geen idee. Waar kom jij de 55600 tegen dan?

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: za 10 nov 2012, 21:12
door Daniel
In de tweede regel van jouw bericht :wink: Maar da's zo te zien een typefout.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: za 10 nov 2012, 23:30
door Meltrain
Het was het bericht van MdJ hoor. :wink:
Maar dat was dus een typefout? Oke, weet ik dat ook weer. :P

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: za 10 nov 2012, 23:36
door Milco
Ik had dat hele bericht van MdJ niet gezien zeg :oops:

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 11 nov 2012, 10:06
door MdJ
In mijn bericht is het een tikfout iig. ( s5600 )

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 11 nov 2012, 10:58
door huibf
Heb ik iets gemist?
De stoptrein Eindhoven-Deurne rijdt nog maar 1x per uur op zondagen. Het deel Eindhoven-Den Bosch blijft wel half uurlijks ingaande de nieuwe dienstregeling....

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 11 nov 2012, 11:09
door Raymond
NS had daar in dat geval advies over moeten vragen aan het LOCOV en dat is niet gebeurd. Maar ik zie de treinen in de personeelsdiensten van de NS'ers zo gauw ook niet terug.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: di 13 nov 2012, 18:02
door Klaasje
Zwolle in 2013:
Linkje is stukgegaan.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: di 13 nov 2012, 22:21
door deadlock
Klaasje schreef:Zwolle in 2013:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WYMIfZt7 ... ature=plcp[/youtube]
Ik snap dit niet.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: di 13 nov 2012, 22:23
door MdJ
Deze video is niet-vermeld. Alleen gebruikers die de link hebben, kunnen de video bekijken.
Link:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4L9a-7zDFQ

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: di 13 nov 2012, 22:45
door deadlock
Aha! (y)

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 12:00
door wouter15
Ik zag net bij de actuele vertrektijden van Utrecht CS dat er om .59 gecombineerde IC's vertrekken naar Den Haag C/Rotterdam C. Er gingen toch geen gecombineerde IC's meer rijden? Of heb ik iets gemist?

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 12:14
door VIRM
Hmmm, ik blijf de nieuwe s2600 bizar vinden: Lelystad-Amsterdam Centraal-Schiphol-Den Haag HS-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Vlissingen...

Overigens, wat is nu de lengste treinserie in de nieuwe dienstregeling?

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 12:16
door Tochjo
Dat zal de 12600 zijn.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 12:19
door Suus
wouter15 schreef:Ik zag net bij de actuele vertrektijden van Utrecht CS dat er om .59 gecombineerde IC's vertrekken naar Den Haag C/Rotterdam C. Er gingen toch geen gecombineerde IC's meer rijden? Of heb ik iets gemist?
In het weekend wel, splitst/combineert in Gouda.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 14:13
door Edwin
VIRM schreef:Hmmm, ik blijf de nieuwe s2600 bizar vinden: Lelystad-Amsterdam Centraal-Schiphol-Den Haag HS-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Vlissingen...
Veel mensen die de oude 3900 gebruikte stapt op Amsterdam Centraal over voor de richting Sloterdijk en verder. (Heel vaak de IC op spoor 12 om 7:56 zien wegrijden als de 3900 net kwam aanrijden. Zoals de 3900 ook in 2011 was.
Tevens lost de s2600 het "probleem" op dat je vanuit Rotterdam/Delft/Den Haag HS het ene kwartier via Haarlem kan en het andere kwartier via Schiphol. Reizigers vanuit Rotterdam/Delft/Den Haag HS hoeven dus niet meer over te stappen voor Schiphol. Wat in 2012 nog wel moest en meestal reed de IC naar Schiphol net weg als je aankwam op Leiden.

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 16:18
door zone5324bericht...
wouter15 schreef:Ik zag net bij de actuele vertrektijden van Utrecht CS dat er om .59 gecombineerde IC's vertrekken naar Den Haag C/Rotterdam C. Er gingen toch geen gecombineerde IC's meer rijden? Of heb ik iets gemist?
de 2800-serie rijdt in het weekend maar tot Gouda en gaat samen met het Haagse deel verder...

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 16:20
door zone5324bericht...
Tochjo schreef:Dat zal de 12600 zijn.
waarvan ook op zondagen ritten bestaan en niet alleen 's avonds zoals de pagina van de link verteld...

Re: Dienstregeling 2013 #2

Geplaatst: zo 09 dec 2012, 20:45
door Vinny
Voor Friesland is de nieuwe dienstregeling niet voor iedereen een verbetering, voor de bestemming Sneek wel: het ene halfuur een goede aansluiting op Heerenveen (op de bus), het andere halfuur een (overigens vrij krappe) aansluiting op de sprinter naar Stavoren. Echter dat de trein naar Harlingen echt net wegrijdt voordat de IC uit Zwolle binnen is, is behoorlijk irritant.