InterCity Direct op verzoek van Bombardier van spoor gehaald

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: InterCity Direct op verzoek van Bombardier van spoor geh

Bericht door Suus »

Sommige van die zeurende mensen, zoals het standaard klagende Voor Beter OV, zijn dan ook beter niet serieus te nemen. Ze zijn het lachertje onder de belangenverenigingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: InterCity Direct op verzoek van Bombardier van spoor geh

Bericht door marlies »

Ja, idd. Ik kan zelf ook behoorlijk kritisch op NS zijn, maar je moet wel reëel blijven en dat ontbreekt er vaak aan.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: InterCity Direct op verzoek van Bombardier van spoor geh

Bericht door Wubbo »

Ik vond de reactie van de voorzitter van ROVER gisteren in het 8-uurjournaal wel getuigen van opbouwende kritiek, hij zei ook gewoon dat als de fabrikant van de loccen je vraagt om ze uit de dienst te nemen, je als spoorbedrijf niet anders meer kan dan dat doen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: InterCity Direct op verzoek van Bombardier van spoor geh

Bericht door Suus »

Oh, maar ik heb ook geen kritiek op ROVER, dat na het buitenzetten van dhr. Spithorst een veel betere, meer opbouwende koers is gaan varen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: InterCity Direct op verzoek van Bombardier van spoor geh

Bericht door Hainje »

In het meest recente OV-Magazine komen de mensen van ROVER ook zeker een stuk professioneler over dan het imago dat ze in het verleden hadden. Wellicht komt het uiteindelijk vanzelf nog wel goed met het ledenaantal daar.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 178 gasten