NS start proef met eenmalige chipkaart

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door marlies »

Da's toch ook min of meer wat hij bij Fok deed? :P En nu met z'n eigen sneue stukkies website doet?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door Suus »

Sneuestukjes.nl doet het helaas niet :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door marlies »

Als iemand er een tientje voor over hebt kun je best sneuestukkies.nl registreren en naar die site redirecten :twisted:
Kevster
Berichten: 974
Lid geworden op: di 04 jun 2013, 09:58
Locatie: Groningen

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door Kevster »

Of registreren en dan duur aan hem van de hand proberen te doen. *O*
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door Chauf21 »

Jongens, graag terug naar het onderwerp 'NS start proef met eenmakige chipkaart'.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door Meltrain »

Meltrain schreef:Wat gaat er met de Begeleiderskaart gebeuren als straks alle poortjes worden gesloten? Bij de RET en het GVB kunnen we nu een sleutelkaart gebruiken, maar die is niet geldig bij de NS.
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: in Q2 of Q3 krijgen alle houders van een Begeleiderskaart een Toegangspas waarmee de poortjes geopend kunnen worden. Dit is geen vervoersbewijs, maar uitsluitend geldig in combinatie met een Begeleiderskaart.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
atbrg
Berichten: 303
Lid geworden op: vr 01 jun 2012, 12:27

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door atbrg »

Bee schreef:Na het verhaal over ramen inslaan kan je zo iemand toch niet serieus nemen. Dat weten ze bij sommige media ook, maar helaas nog niet overal.
Als het een ruitje kost om te voorkomen dat mijn medemens het bewustzijn verliest, dan gaat dat ruitje er gewoon uit.
Niet alleen in de trein maar ook in de andere modaliteiten. Wel of geen particuliere OV-BOA, wel of geen boeien, wel of geen vest, op het leven!
Kaart ongeldig err. 007
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5859
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NS start proef met eenmalige chipkaart

Bericht door reisthijs »

Meltrain schreef:
Meltrain schreef:Wat gaat er met de Begeleiderskaart gebeuren als straks alle poortjes worden gesloten? Bij de RET en het GVB kunnen we nu een sleutelkaart gebruiken, maar die is niet geldig bij de NS.
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: in Q2 of Q3 krijgen alle houders van een Begeleiderskaart een Toegangspas waarmee de poortjes geopend kunnen worden. Dit is geen vervoersbewijs, maar uitsluitend geldig in combinatie met een Begeleiderskaart.
Ik snap niet waarom daar een aparte pas voor nodig is. Als er gewoon een chip in elke Begeleiderskaart zat kon de begeleider daarmee door de poortjes.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten