Advies gevraagd over NS-abonnement

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Advies gevraagd over NS-abonnement

Bericht door Bakpapier »

100 euro per maand is overigns volstrekt belachelijk zeg.... waar parkeer je je auto normaal?
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Advies gevraagd over NS-abonnement

Bericht door reisthijs »

Heeft Daniel wel een auto? Ik heb ook geen (betaalbare) parkeerplaats dicht bij huis, dat is voor mij een van de redenen om geen auto te hebben.
Bakpapier schreef:Daniel je zou je auto ook op een parkeerplaats buiten het centrum kunnen zetten en er dan heen fietsen of bussen.
Waarom zou je? Fiets of bus naar de trein en je hoeft niet in de file te staan
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Advies gevraagd over NS-abonnement

Bericht door Daniel »

reisthijs schreef:Heeft Daniel wel een auto? Ik heb ook geen (betaalbare) parkeerplaats dicht bij huis, dat is voor mij een van de redenen om geen auto te hebben.
Nope ik heb geen auto, en daarnaast heb ik bij het kopen van m´n huisje er ook wel rekening mee gehouden dat het goed per OV te bereiken is. Ik zou nog een behoorlijk eindje weg moeten parkeren als ik een auto had want weliswaar zit ik al snel buiten het vergunningsgebied maar juist daar is de parkeerdruk heel hoog. En als ik nog verder weg zou moeten sta ik al op de A28 :wink:

Sowieso wint het OV het in reistijd met gemak als ik eerst een eind naar een auto zou moeten gaan lopen. En binnen de stad doe ik eigenlijk alles op de fiets of te voet, want daarvoor is vrij centraal in de stad wonen juist weer zeer gunstig: alles zit in de buurt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten