Ik snap niet dat je zelf niet snapt dat niemand snapt dat je met "snappen" iets op Snapchat zetten bedoelt.OmniLezer schreef:Niemand kent SnapChat hier? Die socialmedia praktijken waarin mensen constant hun bezigheden delen met alles en iedereen wat onnodig is. Trouwens ook meestal voor aandachtzoekers.JWM schreef:Van jouw uitleg moet hij het ook niet hebben natuurlijk :')Een treinreisje IC Direct werd een hel met mijn broertje, want hij moest alles snappen en dat kan hij dat niet doen.
Dienstregeling 2017
Re: Dienstregeling 2017
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Dienstregeling 2017
Leg het nog een keer uit :')
Re: Dienstregeling 2017
'Snappen' moet je in dit geval uitspreken als 'sneppen' want hij bedoelt snapchat.
Ik doe ook maar wat
Re: Dienstregeling 2017
Terug naar dienstregeling 2017 alsjeblieft.
Re: Dienstregeling 2017
Oh nee, we zijn gesnapt!
Maar oké:
Maar oké:
Hoe komt dit? Heeft dit met de Moerdijkbrug te maken of was de rijtijd te krap? Die sprinter is atm wel vaak te laat.Chrysa schreef:Hier in Lage Zwaluwe gaat de rit naar Breda 2 minuten langer duren, en naar Dordrecht 1 minuut.
Re: Dienstregeling 2017
Lol. Deze had ik even niet verwacht. Maar ik "snap" het. Ik dacht dat het redelijk bekend was en dat een groot deel het wel zou weten, weet je wel. Maar ja, ik snap dat je nu mij probeert te laten snappen dat je met snappen iets op snapchat laten zetten is en dat ik dat duidelijker moet uit leggen zodat het te snappen is. Snap je wat ik bedoel.Meltrain schreef: Ik snap niet dat je zelf niet snapt dat niemand snapt dat je met "snappen" iets op Snapchat zetten bedoelt.
Dan is de snapstory opgelost en snapt de grotendeel het wel.
Ik heb echt nooit zo gelachen hier.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Re: Dienstregeling 2017
Er geldt een snelheidsbeperking op de brug toch?Chrysa schreef:Oh nee, we zijn gesnapt!
Maar oké:
Hoe komt dit? Heeft dit met de Moerdijkbrug te maken of was de rijtijd te krap? Die sprinter is atm wel vaak te laat.Chrysa schreef:Hier in Lage Zwaluwe gaat de rit naar Breda 2 minuten langer duren, en naar Dordrecht 1 minuut.
Ik doe ook maar wat
Re: Dienstregeling 2017
Ja, maar op Lage Zwaluwe - Breda zijn er ook twee minuten bijgekomen, en die snap ik niet.
Re: Dienstregeling 2017
Rijtijdherverdeling, misschien ook omdat er voortaan op een ander spoor in Breda wordt binnengereden?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Dienstregeling 2017
Het zal wel in de DDZ4 rijtijden i.p.v. SLT zitten. Flirt in deze serie komt pas in de loop van het jaar.
Re: Dienstregeling 2017
Er komt DDZ-4 te rijden op Dordrecht - Den Bosch? :o
Heb je daar een bron voor? dan ben ik toch wel nieuwsgierig, DDZ is een stuk fijner dan SLT en waarschijnlijk ook FLIRT.
Heb je daar een bron voor? dan ben ik toch wel nieuwsgierig, DDZ is een stuk fijner dan SLT en waarschijnlijk ook FLIRT.
Re: Dienstregeling 2017
Geen openbare bron. NS interne systemen.
Re: Dienstregeling 2017
De maanden december en januari staan bijna geheel in het teken van grote werkzaamheden aan de Willemsspoortunnel.
Zie hier, hier en hier voor alle tijdelijke wijzigingen.
Zie hier, hier en hier voor alle tijdelijke wijzigingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Dienstregeling 2017
Dus DDZ4 in de s6600 ?ICE105 schreef:Geen openbare bron. NS interne systemen.
Re: Dienstregeling 2017
Ja, 100% DDZ4, net als de combi 5200/6400 Tilburg uni. - Weert trouwens.
Re: Dienstregeling 2017
Dat zijn al tien stellen dus, 5 in elke omloop. Daarnaast lijkt me de [serie=Stoptrein|2016|Zwolle - Utrecht Centraal5600[/serie] ook wel een zekerheidje voor DDZ, of ze moeten daar DDAR in willen zetten. Dat zijn er ook al 5, dus van de 30 stellen zijn er al 16 onder de pannen.
Re: Dienstregeling 2017
De 5600 heeft alleen bij lange na niet genoeg aan enkele stellen in de spits, dus mag je daar met zo'n 10 stellen (incl reserve) rekenen.
Re: Dienstregeling 2017
5600 is al 10 stellen exclusief reserve.
Daarnaast rijdt de 4900 met DDZ4 en rijden er nog 2 stellen gekoppeld in de spits in de 3600. Wat er dan nog over blijft aan DDZ4 is voor reserve en onderhoud.
Daarnaast rijdt de 4900 met DDZ4 en rijden er nog 2 stellen gekoppeld in de spits in de 3600. Wat er dan nog over blijft aan DDZ4 is voor reserve en onderhoud.
Re: Dienstregeling 2017
In de [serie=Intercity|2016|Roosendaal - Nijmegen - Zwolle3600[/serie] rijdt geen DDZ4 alleen maar DDZ6. Als er een keer iets anders dan DDZ6 rijdt is het altijd VIRM.
Re: Dienstregeling 2017
Ik had een keer DDAR in de [serie=Intercity|2016|Roosendaal - Nijmegen - Zwolle3600[/serie]!Michael schreef:In de [serie=Intercity|2016|Roosendaal - Nijmegen - Zwolle3600[/serie] rijdt geen DDZ4 alleen maar DDZ6. Als er een keer iets anders dan DDZ6 rijdt is het altijd VIRM.
VIRM ipv DDZ is prima, maar het is wel jammer dat ze dan DDZ-6 vervangen door VIRM-4, dan wordt het meestal wel wat krap.
Re: Dienstregeling 2017
... in 2016. Dit gaat over de dienstregeling 2017Michael schreef:In de [serie=Intercity|2016|Roosendaal - Nijmegen - Zwolle3600[/serie] rijdt geen DDZ4 alleen maar DDZ6. Als er een keer iets anders dan DDZ6 rijdt is het altijd VIRM.
Re: Dienstregeling 2017
Excuus. Ik las het bericht verkeerd waardoor ik dacht dat dat bericht over 2016 ging.
Re: Dienstregeling 2017
Houd de 3300 eigenlijk z'n SLT's in 2017?
Re: Dienstregeling 2017
BronTussen Gouda en Alphen a/d Rijn gaan vanaf najaar 2017 vier treinen per uur rijden. Dat had eigenlijk al per 11 december moeten gebeuren, maar de infrastructuur is niet tijdig aangepast.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 180 gasten