Goeie cijfers voor NS
Re: Goeie cijfers voor NS
Met het sandwichbedrijf zou je makkelijker ergens halverwege de route moeten kunnen keren lijkt mij.
Re: Goeie cijfers voor NS
De [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie] keren in Rotterdam (komend vanuit Breda) is op geen enkele manier handig omdat je dan moet keren op spoor 8 of 9 (omdat je via de buitensporen door de Willemsspoortunnel moet), of via een van de opstelsporen maar die liggen ook niet handig. Wat dat betreft is de toevoeging van de [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie] fijn, dan rijdt er in ieder geval nog wat op de zuidelijke sectie als er wat is op de noordelijke.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Goeie cijfers voor NS
Dat zeg je nou wel, maar ik heb afgelopen maand storingen gezien waarbij die er ook uit lag over het hele traject bij een storing op de noordsectie.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Goeie cijfers voor NS
Is keren op Schiedam Centrum dan niet mogelijk? Daar zijn over een maand toch twee perrons vrij.
Re: Goeie cijfers voor NS
Dat zou alleen tijdelijk kunnen denk ik. Later moeten die sporen worden verbonden aan de lijn naar Dt.
Zover ik uit het verbeterprogramma kan opmaken moet in de nabije toekomst een reservetrein bij Rtd klaarstaan om die ridicule uitval te voorkomen.
Zover ik uit het verbeterprogramma kan opmaken moet in de nabije toekomst een reservetrein bij Rtd klaarstaan om die ridicule uitval te voorkomen.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Re: Goeie cijfers voor NS
Dat zal nog wel even duren omdat het ook aanpassingen vereist in Rotterdam (zie deze discussie). Wat er vooralsnog gaat gebeuren met deze sporen, ik heb geen flauw idee. Eentje zal gebruikt worden voor goederentreinen nog richting Vlaardingen.SLToilet schreef:Dat zou alleen tijdelijk kunnen denk ik. Later moeten die sporen worden verbonden aan de lijn naar Dt.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 153 gasten