Goeie cijfers voor NS

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Goeie cijfers voor NS

Bericht door Michael »

Met het sandwichbedrijf zou je makkelijker ergens halverwege de route moeten kunnen keren lijkt mij.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Goeie cijfers voor NS

Bericht door Wubbo »

De [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie] keren in Rotterdam (komend vanuit Breda) is op geen enkele manier handig omdat je dan moet keren op spoor 8 of 9 (omdat je via de buitensporen door de Willemsspoortunnel moet), of via een van de opstelsporen maar die liggen ook niet handig. Wat dat betreft is de toevoeging van de [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie] fijn, dan rijdt er in ieder geval nog wat op de zuidelijke sectie als er wat is op de noordelijke.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Goeie cijfers voor NS

Bericht door Daniel »

Dat zeg je nou wel, maar ik heb afgelopen maand storingen gezien waarbij die er ook uit lag over het hele traject bij een storing op de noordsectie.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
verfmeer
Berichten: 783
Lid geworden op: di 08 apr 2014, 21:31

Re: Goeie cijfers voor NS

Bericht door verfmeer »

Is keren op Schiedam Centrum dan niet mogelijk? Daar zijn over een maand toch twee perrons vrij.
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: Goeie cijfers voor NS

Bericht door SLToilet »

Dat zou alleen tijdelijk kunnen denk ik. Later moeten die sporen worden verbonden aan de lijn naar Dt.

Zover ik uit het verbeterprogramma kan opmaken moet in de nabije toekomst een reservetrein bij Rtd klaarstaan om die ridicule uitval te voorkomen.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
MarkNL
Berichten: 482
Lid geworden op: wo 24 sep 2014, 21:33
Locatie: Spijkenisse

Re: Goeie cijfers voor NS

Bericht door MarkNL »

SLToilet schreef:Dat zou alleen tijdelijk kunnen denk ik. Later moeten die sporen worden verbonden aan de lijn naar Dt.
Dat zal nog wel even duren omdat het ook aanpassingen vereist in Rotterdam (zie deze discussie). Wat er vooralsnog gaat gebeuren met deze sporen, ik heb geen flauw idee. Eentje zal gebruikt worden voor goederentreinen nog richting Vlaardingen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 153 gasten