Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Z2N schreef:Heb je gezocht naar verbundtickets? Want met wat zoeken kom ik op het Regioticket Werdenfels+Innsbruck, voor 27 euro+6 euro per passagier van 15 of ouder. Daarmee heb je Munchen - Innsbruck al afgedekt.
Nu haal je wat door elkaar: het Regioticket Werdenfels (geldig tot Mittenwald, alleen Duitsland dus) kost 22+6. De +Innsbruck-variant kost 27+11.
Overigens zou ik gaan voor een combinatie van Einfach-raus-ticket (voor Oostenrijk, totaal €46) en een Bayern-ticket (voor Duitsland, totaal €49). Komt nog €16 bij voor Mittenwald-Scharnitz (online bij de ÖBB), deze grensovergang zit in tegenstelling tot Kufstein niet bij de tickets in. Maakt dus totaal €111, oftewel €22,20 per persoon.
Bayernticket is er ook nog. Deze kost €25,- en geldig in de regionale treinen + €6,- per extra persoon. Er is ook een 1e klas variant beschikbaar.
Deze is ook geldig op de volledige rit van de trein München - Kufstein/Salzburg. En in alle treinen vanuit Duitsland naar Garmisch-Partenkirchen en Reutte in Tirol https://bahnland-bayern.de/de/tickets/bayern-ticket
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Zijn die amba's uberhaupt nieuw aan het buitelnad verkocht? Ik weet dat citea's nu door heel europa rijden, maar dat was toch en andere tijd, meer meer kleinere, lokale busbouwers
Suus schreef:Ik ben ook nog een Amba tegengekomen in Rödermark-Ober Roden, met het kenteken OF-LL 278. Is dat wel een voormalig exemplaar uit Nederland?
Dit kenteken komt even zo niet voor in de lijst, maar in Rödermark zitten wel meerdere ambassadors van Veolia Transport actief. Dus vermoedelijk is dit er ook eentje geweest.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Mdk schreef:Zijn die amba's uberhaupt nieuw aan het buitelnad verkocht? Ik weet dat citea's nu door heel europa rijden, maar dat was toch en andere tijd, meer meer kleinere, lokale busbouwers
Ja hoor, zo uit mijn hoofd onder andere in Duitsland en Denemarken, ook nog wat aan Israël of ergens in die buurt met een aangepaste airco.
Waar kan ik in Nederland op dit moment nog met contant geld een buskaartje kopen bij de chauffeur? Van Qbuzz in GD weet ik het, waar nog meer? Zal wel niet veel meer zijn
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Syntus Overijssel nog, alle buurtbussen van Syntus, en mogelijk Arriva nog in de achterhoek (Maar vraag dat voor de zekerheid nog maar even na bij de klantenservice)
Gaat overigens niet lang meer duren bij Syntus Overijssel, de Capacity bussen in Zwolle hebben laatst een update van EBS gehad. Daardoor kun je nu ook eindelijk pinnen in die bussen.
Bij Connexxion kan je nergens meer contant betalen. De meeste buurtbussen zijn zelfs met een pin uitgerust
Laatst gewijzigd door cassie127 op do 17 mei 2018, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
heel overijssel sowieso nog, men is nog in gesprek met de opdrachtgevers voor het afschaffen van contant geld op de bus... 1 januari 2018 is nét niet gehaald :X
Voor zo ver ik weet zijn dit, net als bij ICMm en DDZ 'luchtramen' die de HC kan openzetten wanneer de trein door een storing lang stil staat op de vrije baan.
Overigens in VIRMm afschuwelijke dingen omdat ze precies op ooghoogte zitten... Daar hadden ze in het ontwerp vast iets slimmers op kunnen bedenken #faal