Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
Is doorgegeven. Ik ben bekend met je zichtbeperking, maar zou je de volgende keer ook het nummer van de dichtstbijzijnde buitendeur willen vermelden? Die is te vinden op een sticker boven of naast de deur :pos:
In de nieuwe VIRM zit de knop op de deur. Men heeft geleerd van de DDZ.
In de nieuwe VIRM zit de knop op de deur. Men heeft geleerd van de DDZ.
Re: Doorgeefluik
Okay. Dus, je koopt voor 6 euro die toeslag met datum 20 februari a.s. ? Als dat kan, lijkt het mij gewoon geldig. Ik bedoel, dan gaat het dus eigenlijk nog om een productnaam (weekend) bij het product. Leidend, lijkt mij, de geldigheid op basis van de reisdatum.Suus schreef:Als je bij de kaartautomaat toeslag 2-1 kiest moet je een datum selecteren dat je het wil gebruiken. Opties zijn Vandaag of Datum selecteren. Maar wat je ook doet, ik krijg altijd een product van 6 euro voor een weekenddag aangeboden.
(maar goed, daar denkt het controlerend personeel bij NS soms dus anders over..)
Re: Doorgeefluik
Ah fijn :) Wel alle aandacht voor kunstige deurgrepen en jashaken maar zoiets basaals als een begrijpbare toiletdeur.. hoe moet een rolstoelrijder daar überhaupt bij kunnen komen?Mikos schreef:In de nieuwe VIRM zit de knop op de deur. Men heeft geleerd van de DDZ.
Ik doe ook maar wat
Re: Doorgeefluik
Misschien heeft Suus dat genoteerd?Mikos schreef:(..) zou je de volgende keer ook het nummer van de dichtstbijzijnde buitendeur willen vermelden? Die is te vinden op een sticker boven of naast de deur :pos:
DDZ wordt aangepast op dat punt?Mikos schreef: In de nieuwe VIRM zit de knop op de deur. Men heeft geleerd van de DDZ.
Re: Doorgeefluik
Misschien was de rolstoelrijder verhindert tijdens de praktijkschouw van het reizigerspanel?Ardan schreef:Ah fijn :) Wel alle aandacht voor kunstige deurgrepen en jashaken maar zoiets basaals als een begrijpbare toiletdeur.. hoe moet een rolstoelrijder daar überhaupt bij kunnen komen?Mikos schreef:In de nieuwe VIRM zit de knop op de deur. Men heeft geleerd van de DDZ.
Re: Doorgeefluik
De knop aan de buitenkant van het toilet bij VIRMm zit niet op de deur. Hoe de binnenkant eruit ziet, geen idee, als je op die knop drukt vond de deur het na 3 centimeter openen wel genoeg en ging weer dicht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Misschien de knop ingedrukt houden?Suus schreef:De knop aan de buitenkant van het toilet bij VIRMm zit niet op de deur. Hoe de binnenkant eruit ziet, geen idee, als je op die knop drukt vond de deur het na 3 centimeter openen wel genoeg en ging weer dicht.
Re: Doorgeefluik
Station Utrecht Terwijde bestaat uit twee zijperrons. Iedereen die op zo'n perron gaat staan als de verlichting aan is, ziet precies om welke lampen het gaat. De locatie "station Utrecht Terwijde" lijkt me daarmee duidelijk genoeg.Mikos schreef:De melding van de verlichting is te algemeen, om dat door te kunnen geven heb ik een locatie nodig.
Mocht dit toch niet voldoende zijn, laat dan maar zitten. Ik heb betere dingen te doen met mijn tijd dan te proberen een specifiekere locatie te geven van de 36 defecte lampen - ja, ik heb ze vanochtend geteld en het zijn er echt 36: 6 lantaarnpalen en 30 lampen onder de overkappingen. En geen enkele had een nummertje.
Re: Doorgeefluik
Je snapt zelf toch ook wel dat dat niet zo werkt? -o-Tochjo schreef:Station Utrecht Terwijde bestaat uit twee zijperrons. Iedereen die op zo'n perron gaat staan als de verlichting aan is, ziet precies om welke lampen het gaat.Mikos schreef:De melding van de verlichting is te algemeen, om dat door te kunnen geven heb ik een locatie nodig.
Re: Doorgeefluik
Je mag er van alles van vinden, maar om een melding door te kunnen zetten wordt mij gevraagd naar een locatie. 'Station Utrecht Terwijde' is te algemeen. (Wanneer je 36 lampen uit kunt tellen lijkt een post met "Spoor 1, ter hoogte van de abri" mij trouwens ook niet al te veel gevraagd.)Tochjo schreef:Mocht dit toch niet voldoende zijn, laat dan maar zitten.
Trein 1767 geef ik door. :pos:
Re: Doorgeefluik
Je kan hier nu wel heel cynisch over doen maar elke melding die niet aan een aantal standaarden voldoet kost extra verwerkingstijd en is dus niet efficiënt. Mikos zet zijn meldingen ongetwijfeld via een intern kanaal door en ik kan mij voorstellen dat daar geëist wordt dat deze volledig zijn. Lukt dat niet en je wil iets wel graag doorgeven, NS zelf heeft mogelijkheden genoeg.Aking schreef: Je snapt zelf toch ook wel dat dat niet zo werkt? -o-
-
- Donateur
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27
Re: Doorgeefluik
Daarover krijg ik trouwens terug dat het gepland een viertje moet zijn, dus in dit geval is het ander materieel geweest dan gepland.
Re: Doorgeefluik
Als iemand nog zin heeft om UvB's te schrijven, nu even de 3581 controleren in de 1e klas Kun je lachen!
Re: Doorgeefluik
Dan mag je ook wel even zeggen waarom hoor.
Iets anders dan: Op Geldermalsen mag wel eens naar de treinlengtes gekeken worden. De sprinter Tiel - Den Haag op spoor 3a was met SLT-6 niet heel lang, maar toch stond het staartstuk al voorbij de borden van spoor 3b, die uit stonden. Ik denk dat er beter gewoon geheel spoor 3 ingepland kan worden voor die treinen.
Iets anders dan: Op Geldermalsen mag wel eens naar de treinlengtes gekeken worden. De sprinter Tiel - Den Haag op spoor 3a was met SLT-6 niet heel lang, maar toch stond het staartstuk al voorbij de borden van spoor 3b, die uit stonden. Ik denk dat er beter gewoon geheel spoor 3 ingepland kan worden voor die treinen.
Re: Doorgeefluik
Ik gok dat KM46 weer stiekem in de eerste klas was gaan zitten :Y
Re: Doorgeefluik
Toch nog ff mijn 'plasje' erover doen.. :DJWM schreef:Je kan hier nu wel heel cynisch over doen (..).Aking schreef: Je snapt zelf toch ook wel dat dat niet zo werkt? -o-
Ik lees Aking zijn reactie als die op van Tochjo en niet op die van Mikos.
Dus, Aking helpt Mikos eens een keer, toch.. Aking?
~~~~
Chrysa.. dat met die SLT6 in Geldermalsen.. heeft dat niet iets met bakboorden icm SLT te maken?
Re: Doorgeefluik
Zakdoekjeslegger tussen Utrecht en Gouda, IC van 10.00 Utrecht-Den Haag.
Re: Doorgeefluik
Zou best kunnen, behalve dat ik geen idee heb wat je bedoeld.Durashift schreef:
Chrysa.. dat met die SLT6 in Geldermalsen.. heeft dat niet iets met bakboorden icm SLT te maken?
Re: Doorgeefluik
Dat was de combinatie van afvoer Huishoudbeurs + aanvoer carnaval richting het zuiden Dus men vond die VIRM-6 een beetje kort en ging dus maar 1e klas zitten.Chrysa schreef:Dan mag je ook wel even zeggen waarom hoor.
Iets anders dan: Op Geldermalsen mag wel eens naar de treinlengtes gekeken worden. De sprinter Tiel - Den Haag op spoor 3a was met SLT-6 niet heel lang, maar toch stond het staartstuk al voorbij de borden van spoor 3b, die uit stonden. Ik denk dat er beter gewoon geheel spoor 3 ingepland kan worden voor die treinen.
Re: Doorgeefluik
Nee dat was ik niet. Gisteren was ik gewoon in Rotterdam Nesselande .Aking schreef:Ik gok dat KM46 weer stiekem in de eerste klas was gaan zitten :Y
Re: Doorgeefluik
Op Amsterdam Centraal zijn er twee speakers van de omroepinstallatie die haperen. Omroepberichten worden niet helemaal omgeroepen: zo vallen er aan het begin of eind hele woorden tot zelfs driekwart van het bericht weg.
Het gaat om de speakers:
- In de Ijhal, tussen de AH to Go en de Wagamama's.
- Vlak na de poortjes als je de Westtunnel uitloopt richting de Ijhal.
Het gaat om de speakers:
- In de Ijhal, tussen de AH to Go en de Wagamama's.
- Vlak na de poortjes als je de Westtunnel uitloopt richting de Ijhal.
Beul van de blindegeleidelijn
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten