Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
Geen idee of je er iets mee kan, maar rond 17:30 stond de omroepinstallaties van Utrecht Centraal in de hal ontzettend hard. Opvallend hard.
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: Doorgeefluik
Die was al bekend en wordt reeds nader onderzocht. Zo hard staat 'ie in een bepaalde hoek altijd.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Schermen 15508 op Schiphol spoor 2 vak F en schermen 15140 spoor 1 vak F doen al een paar dagen een beetje raar, zoals op de foto te zien. Volgen ook geen spoorwijzigingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Schermen 10852-10853 op Amsterdam Centraal spoor 13a/14a tonen aan beide kanten op het linkerscherm geen sporen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 1642
- Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59
Re: Doorgeefluik
En wat nog veel erger is, het logo van NS ontbreekt!
Re: Doorgeefluik
Beide doorgegeven, dat wat je op Amsterdam hebt gezien is een bekende bug, waar de ontwikkelaars al een tijdje mee bezig zijn om dat op te lossen. Het schijnt er in te zitten dat de borden de info wel ontvangen, maar dat InfoPlus geen bericht terug krijgt.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Station Eindhoven Strijp-S, spoor 4 het noordelijkste stationsbord is incompleet. De lampen zijn zichtbaar. Geen idee of het al bekend is.
🍉
Re: Doorgeefluik
Scherm 11926 (spoor 4b in Enschede richting duitsland) met vertrektijden toont alleen de NS treinen en niet de DB treinen die op de andere schermen wel te zien zijn.
Edit: scherm 15178 op het busstation en de 11288
Edit: scherm 15178 op het busstation en de 11288
Laatst gewijzigd door cassie127 op vr 14 jul 2017, 14:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Wat zijn nu weer TV-treinen?
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Doorgeefluik
Thomas de stoomlocomotief?
Ik denk dat dat de treinen van de Duitse concessie zullen zijn
Ik denk dat dat de treinen van de Duitse concessie zullen zijn
Re: Doorgeefluik
Wil je dat ik schermen die die bug vertonen doorgeef of trekt dat net zoals geen reisinformatie ook weer na een uurtje bij?Mikos schreef:Beide doorgegeven, dat wat je op Amsterdam hebt gezien is een bekende bug
Ik zal "geen reisinformatie beschikbaar" alleen nog melden als ik het bij twee stationsbezoeken achter elkaar zie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Dat is geen 'probleem', dat is bewust: het scherm boven het 'Duitse perron' wordt gevoed vanuit de Duitse verkeersleiding. Daarmee is de trein naar Duitsland ook een apart verhaal, want niet alleen dat bord, maar ook de seinen worden vanuit Duitsland bedient. Net als de overwegen.cassie127 schreef:Scherm 11926 (spoor 4b in Enschede richting duitsland) met vertrektijden toont alleen de NS treinen en niet de DB treinen die op de andere schermen wel te zien zijn.
Edit: scherm 15178 op het busstation en de 11288
Doordat het een ander systeem is, komt die trein op de Nederlandse borden dus niet tevoorschijn.
Die bug vinden ze nu nog wel interessant, omdat ze daar nog meer informatie over zoeken.Suus schreef: Wil je dat ik schermen die die bug vertonen doorgeef of trekt dat net zoals geen reisinformatie ook weer na een uurtje bij?
Goed plan :pos:Suus schreef:Ik zal "geen reisinformatie beschikbaar" alleen nog melden als ik het bij twee stationsbezoeken achter elkaar zie.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Hoi Mikos, kan je dit hardnekkige probleem op spoor 3/4 op Rotterdam Centraal ook doorgeven?
Voor de ICD naar Amsterdam is wél een toeslag nodig...
Voor de ICD naar Amsterdam is wél een toeslag nodig...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Kan ik proberen, maar ik kan de reactie al gokken: "Er staat dat er geen toeslag nodig is tussen Breda en Rotterdam." Ik zal eens proberen
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Sorry dat ik het zo bot formuleer, maar zoals het nu staat geef je non-informatie. Kun je beter niets vermelden :)
Re: Doorgeefluik
"Nee hoor, er staat dat je voor die ICD geen toeslag hoeft te betalen tussen Breda en Rotterdam. Dat staat er toch prima?" :Y
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Touché, maar dat je voor een deel wel moet betalen lijkt me minstens zo relevant :D
Re: Doorgeefluik
Als de trein van 21:28 ooit in Breda geweest zou zijn misschienMikos schreef:"Nee hoor, er staat dat je voor die ICD geen toeslag hoeft te betalen tussen Breda en Rotterdam. Dat staat er toch prima?" :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Het viel me vandaag ook al op dat "geen toeslag"! Het is overigens al goed dat ze kijken naar alternatieven voor de huidige informatie. Als je in trajecten denkt is de bestaande informatie logisch maar incidentele reizigers denken bij "toeslag Rotterdam-Schiphol" (ja ze hebben vast niks onthouden van aardrijkskunde) dat ze vanuit Breda al toeslag nodig hebben voor Rotterdam omdat, tja, Rotterdam. En dan geen toeslag nodig hebt voor Amsterdam Centraal :N . Ja, sommige kruiken komen hun textielfabriek niet uit!
Je zou zelfs de CTA's kunnen aanpassen om duidelijk te maken wanneer je wel/geen toeslag nodig hebt:
"Via... Rotterdam Centraal, Schiphol (toeslag) en Amsterdam Centraal (toeslag)."
Het woord toeslag daarbij in het rood. Of €2,40, dát raakt .
Je zou zelfs de CTA's kunnen aanpassen om duidelijk te maken wanneer je wel/geen toeslag nodig hebt:
"Via... Rotterdam Centraal, Schiphol (toeslag) en Amsterdam Centraal (toeslag)."
Het woord toeslag daarbij in het rood. Of €2,40, dát raakt .
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Doorgeefluik
De hele toeslaginformatie is een soort afterthought en wordt met kunstgrepen weergegeven...
De data over die treinen is niet actueel (want Duitse verkeersleiding etc.), maar het lijkt me redelijk cruciaal om de trein in het vertrekstaatje te laten zien. Het is toch vreemd dat één trein mist tussen alle andere treinen?
Dat is gek, want de NS app en site kunnen ze wel tonen, en aan externe apps wordt het ook 'bijgemengd' in de datafeed. Er wordt dus niet consequent mee omgegaan.Mikos schreef:Dat is geen 'probleem', dat is bewust: het scherm boven het 'Duitse perron' wordt gevoed vanuit de Duitse verkeersleiding. Daarmee is de trein naar Duitsland ook een apart verhaal, want niet alleen dat bord, maar ook de seinen worden vanuit Duitsland bedient. Net als de overwegen.cassie127 schreef:Scherm 11926 (spoor 4b in Enschede richting duitsland) met vertrektijden toont alleen de NS treinen en niet de DB
Doordat het een ander systeem is, komt die trein op de Nederlandse borden dus niet tevoorschijn.
De data over die treinen is niet actueel (want Duitse verkeersleiding etc.), maar het lijkt me redelijk cruciaal om de trein in het vertrekstaatje te laten zien. Het is toch vreemd dat één trein mist tussen alle andere treinen?
Re: Doorgeefluik
Dat dacht ik dus ook. En ik dacht dat deze eerder wel op die schermen hebben gestaan
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Hebben de Duitsers dan een eigen versie van infoplus? Deze is hier namelijk nog niet geupdatet.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Doorgeefluik
Ja, daarom blijft dat scherm ook bladeren tussen de pagina's met tussenstations, in plaats van te scrollen zoals de 'Nederlandse' borden dat doen.
Die trein heeft jarenlang niet in onze overstapinformatie in de Railpocket gezeten om dezelfde reden. Dát hij al benoemd wordt op het station, dat is al een hele vooruitgang.Geert schreef:Het is toch vreemd dat één trein mist tussen alle andere treinen?
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten